Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Classy! Ikke nevn noe som har med alkis å gjøre. Det er classy! Classy, sier jeg! CLASSY!

De skulle videreført den sovetimen fra barnehagen til arbeidslivet. :fun:

Vise ord. Vurdert en fremtid som statsminister? Eventuelt diktator? =D

Har en avtale med en fremtidig verdenshersker. Jeg skal få styre Cuba for meg selv. Bare å komme! :--D

Så lenge Cuba blir kjent for iskrem, sukker og cola igjen, så kommer jeg glatt. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...mojitos all day long den dagen bazukh blir enehersker på Cuba, altså. Jeg sitter ikke og drikker klokka halv ti om morgenen.

Man vet aldri!!! Cuba virker som et fantastisk land med mange muligheter hadde det ikke vært for Kommunismen!

Lenke til kommentar

Cuba var et fantastisk land før Castro, om jeg husker rett fra historie-eksamen i 10. som jeg fikk 6 på. :p

Min eneste sekser i muntlig. :p

Samt ifg. Cecilia Samartins fantastiske bok; "Drømmehjerte".

Og det er ingenting galt med å drikke klokken halv ti en mandags morgen, Oda, og det vet du!

Lenke til kommentar

Cuba var et fantastisk land før Castro, om jeg husker rett fra historie-eksamen i 10. som jeg fikk 6 på. :p

Min eneste sekser i muntlig. :p

trodde du var commie jeg, da bør du jo ikke snakke stygt om Castro da.

Sist jeg sjekket så var han DLF

Det går da fint an å være kommunist uten å støtte diktatorer.

Men det finnes ikke et eneste eksempel på kommunisme uten diktatur!

Blir det sommerferie på folket i år? Hvor skal dere i så fall? :)

Det blir Hove, Magalufe og Lillesands sommer :D

Lenke til kommentar

Sitte på ræva i Drammen regner jeg med. Byferie er den beste ferien. Fri hver dag og kan gjøre hva man vil og rusle rundt og småshoppe i byen eller i Oslo hvis man kjeder seg, eller gå lange kveldsturer når det begynner å bli kjølig. Awesome.

Lenke til kommentar

Jeg skal først til Belgia på Rock Werchter, så til Trænafestivalen i Nord-Norge, og så på en eller annen slags tur med moren og broren min. Et slags siste krampetrekk før vi sprer vingene og forlater redet, som hun sier. Vi "ungene" prøver å trumfe gjennom roadtrip i en gammel VW-buss.

Lenke til kommentar

Yavel: Du blir å farte litt rundt omkring, altså. Ikke verst! :)

Bytex: Blir byferie på meg også. Håper dog jeg får muligheten til å reise utenlands på sensommeren...alltid morsomt å få sett mer av verden!

Nurk: Sweet. Håper du er forberedt på klimaet i Vadsø. Det er vanligvis ikke noe å skryte av. Den ene søstra mi bor i Vardø (som jo ikke er så veldig langt unna), og temperaturen der bruker å ligge på 5-6 grader om sommeren. FFFFFFUUU.

Ajaco: Du sier noe der.

Lemon: Kult. Aldri vært i Belgia selv. Ser ut som et vakkert land, dog. Er det noen kjente band som spiller på den festivalen?

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Uffda. Bilferie er de værste minnene jeg har fra barndommen. Absolutt værst. Tett etterfulgt av campingvogna til mormor, der alle de voksne bare satt og drakk og var motbydelige mens ungene sprang rundt og prøvde å finne noe å gjøre.

Lenke til kommentar

Uffda. Bilferie er de værste minnene jeg har fra barndommen. Absolutt værst. Tett etterfulgt av campingvogna til mormor, der alle de voksne bare satt og drakk og var motbydelige mens ungene sprang rundt og prøvde å finne noe å gjøre.

Tror bilferie kan være ganske morsomt viss man drar med venner på en skikkelig Roadtrip. Der man reiser innom spennende steder sover på rare plasser osv....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...