Sirslask Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sitter her og konverterer de notaten jeg ikke fikk konvertert med noen av programmene jeg lastet ned, omtrent et års samling av notater Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sitter her og er... awesome... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sitter her og ... har satans vondt i tennene og leter etter en tannlege som er villig til å stappe meg full av sobril / valium / hypnotisere meg så jeg ikke merker at h*n holder på i kjeften min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sitter her og... sovner... Jasså? Sovner så tidlig på dagen? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jaa. Sovna tre. Vurderer å legge meg litt igjen, skal på jobb klokka ett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sovna sent selv, så er skittrøtt på jobb nå. Men kan ikke gå å legge meg, liksom. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sovna sent selv, så er skittrøtt på jobb nå. Men kan ikke gå å legge meg, liksom. De skulle videreført den sovetimen fra barnehagen til arbeidslivet. 3 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Langdon tok seg god fri i dag, han Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Morn godtfolk! Sitter her på skolen og skal ha fremføring. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det kan je-heg! Trololololo. /wrist De skulle videreført den sovetimen fra barnehagen til arbeidslivet. Så absolutt! Eller bare hatt halve arbeidsdager. Langdon tok seg god fri i dag, han Lett for de som er på NAV ja. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Så absolutt! Eller bare hatt halve arbeidsdager. Seks timers arbeidsdag! Med samme lønn, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Langdon tok seg god fri i dag, han Langdon synes visst ikke å vite at det å skrive om seg selv i tredjeperson straffes med døden. Det står i Norges Lover. Med vennlig hilsen Oda, statlig bøddel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Seks timers arbeidsdag! Med samme lønn, selvfølgelig. 8-timers arbeidsdager er oppskrytt. LIke oppskrytt som 9-timers, 10-timers, 11-timers og 12-timers. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 De skulle videreført den sovetimen fra barnehagen til arbeidslivet. Vise ord. Vurdert en fremtid som statsminister? Eventuelt diktator? =D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 De skulle videreført den sovetimen fra barnehagen til arbeidslivet. Vise ord. Vurdert en fremtid som statsminister? Eventuelt diktator? =D Har en avtale med en fremtidig verdenshersker. Jeg skal få styre Cuba for meg selv. Bare å komme! :--D Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Oooh. Mojitos all day long. Morgenfylla er bare så classy! (eller alkislignende) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg