Lord Britishface Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Fantastisk er det. Hvem er du? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Fantastisk er det. Hvem er du? Hvem er du? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Synes det er fantastisk at forumet hadde en 12-timers oppdatering i går, men er tregere enn normalt. GJ! Opplever det jeg også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jo! Og du likte den? :---| Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Synes det er fantastisk at forumet hadde en 12-timers oppdatering i går, men er tregere enn normalt. GJ! Samme her... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvorfor er forumet så tregt i dag? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jo! Og du likte den? :---| Trikset er å ikke forstå at den står i sammenheng med Street Fighter. Jeg visste ikke hva den het eller noe da jeg så den. God søndagsunderholdning. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Fantastisk er det. Hvem er du? Trist å se at du er typen som ikke vet når han skal gi seg. Nå fikk du samme svar tilbake rett etterpå så kanskje du tok hintet? Greit nok at du skulle svare meg en gang med samme mynt, men nå driter du deg bare ut Hvorfor er forumet så tregt i dag? Aner ikke, er slik her også... EDIT: Leif Endret 8. mai 2011 av LunaticFanatic 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Aner ikke, er slik her også... Mulig det er pga oppdateringen av søkefunksjonen. Mulig serverne jobber hard med å indexere alle sidene på nytt Endret 8. mai 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Mulig.For det var ikke slik FØR forumet var nede igår Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Trikset er å ikke forstå at den står i sammenheng med Street Fighter. Jeg visste ikke hva den het eller noe da jeg så den. God søndagsunderholdning. Da blir det annerledes, men jeg lasta den ned pga Street Fighter. Hvordan kjente du ikke igjen navna? :O Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvorfor er forumet så tregt i dag? bazukh sølte kaffe på serverne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Mye kaffe eller få servere? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nok kaffe men ikke nok servere. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Trikset er å ikke forstå at den står i sammenheng med Street Fighter. Jeg visste ikke hva den het eller noe da jeg så den. God søndagsunderholdning. Da blir det annerledes, men jeg lasta den ned pga Street Fighter. Hvordan kjente du ikke igjen navna? :O Jeg var jo liten! Jeg huska ikke sånt. Runar da! Ikke skyld på meg for dine fylletabber. :O Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Runar, serverne har fått nok kaffe nå. Får jo såvidt åpnet mine innlegg! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er det plutselig min feil nå? Runar da! Ikke skyld på meg for dine fylletabber. :O Jeg drikker ikke, så her tar du nok feil. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er det plutselig min feil nå? Er det ikke alltid det da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er det ikke alltid det da? Hvis det er sånn du skal være, så. God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg