Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også må jeg ut og få meg et månedskort senere, fordi MITT UNGDOMSKORT AVGÅR VED DØDEN 04.03.08 :<

Sjekker de slikt der nede? Oo

Jeg har tenkt å snylte i to ekstra måneder. Ingen som noen sinne har sett på baksiden av kortet mitt i det hele tatt. Eller.. egentlig kan jeg vel bruke det mens jeg er 19 og. :hmm:

Vel, siden kortet bare plent slutter å virke (tre sinte pip i stedet for ett fornøyd), kan det kanskje bli litt vanskelig å snylte. :p Og uh. Mens du er 19? Ja, du kan bruke det fram til du fyller 20.

Og jeg er ikke gammel, kjeft.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Vel, siden kortet bare plent slutter å virke (tre sinte pip i stedet for ett fornøyd), kan det kanskje bli litt vanskelig å snylte. :p Og uh. Mens du er 19? Ja, du kan bruke det fram til du fyller 20.

Aha. Da har vi forskjellig. :) Må ha oblater på mitt. Kjører det ikke igjennom noe, selv om det er stripe på det.

Lenke til kommentar

Og da tror jeg jeg kan si meg død, og erklære meg selv fortapt skolemessig.

http://sjurvaage.com/privat/Oblig_6.html

Siste oppgave, som jeg ved et slump fant i sted, uten at det sto noe steder at vi hadde fått en ny.

Ingen av oss kan PHP eller har klart å lære det i løpet av dette året, uansett hvor mye vi har prøvd.

Jeg ser livet passere i revy og studielånet bli et helt lån uten sjangse til at noe blir stipend.

Lenke til kommentar

Du nei. Du er fremdeles det jeg kaller for smårips :!:

Mens frk. Eplefe da kvalifiserer som... ? Loli, sikkert.

Datasmurf: Oh lawd.

Mine studier går bemerkelsesverdig mye bedre:

d)

Hovedsetning: Cicero hunc librum scripsit.

Oversettelse: Cicero skrev denne boken.

Akkusativ med infinitiv: Puto, Cicero hunc librum scribere.

Oversettelse: Jeg tror at Cicero skrev dennne boken.

Lenke til kommentar

Aldri for sent å hoppe på latin, jeg får inntrykk av at Lat101 er noe mange tar for å raske til seg litt ekstra studiepoeng.

15 studiepoeng på et halvt semester er ikke ille, selv om det er obligatorisk for min del.

Jeg liker det greske alfabeten jeg.

Alfa Delta Omega osv.

Kan brukes i forbindelse med militæret og det gjør det også Alpha Squadron - Delta Squadron - Omega Squadron

Hehe, gøy da.

/facedesk

Jeg er ikke loli. Eller. Jo. Men bare for Mrs. Hatta. :wee:

You will hencefort be known only as "loli".

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Kan noen nevne en god te? Jeg må lære meg å drikke slikt snart, for det er flaut å besøke folk når jeg hverken drikker te eller kaffe .. :ermm:

De jeg har smakt før har vært skikkelig ekle..

Posete smaker ekkelt. Punktum finale. :wee:

Løste er best. F.eks. Eplete er ufattelig godt, blåbærte, Lover's dream, Jordbær- og kremte. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...