Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg sett Double Impact, Bloodsports og en god mengde med JCVD Behind Closed Doors. Nå fyrer jeg opp Kickboxer, verdig avslutning på en awesome JCVD-maraton.

Hvordan i allverden kan du ha JCVD-maraton uten å se Street Fighter? :D

Ida... Jeg har sett Street Fighter, og jeg skal aldri noen sinne se den igjen. En av tidenes dårligste filmer. Ikke engang awesomenessen til JCVD klarer å redde en så enorm voldtekt.

Lenke til kommentar

Uff, åtte dager etter utbetalt lønn, og jeg er blakk som en kirkerotte. Alt av penger er borte med vinden. Jeg får vel bare leve på mastercardet inntil videre. Det kommer til å bli en tøff vår.

Har du ikke foreldre? :)

Selvfølgelig, men det er ikke deres jobb å betale for meg når jeg ikke klarer å disponere mine egne penger. Jeg er snart voksen, så det er mitt ansvar. Jeg har blitt stor gutt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg sett Double Impact, Bloodsports og en god mengde med JCVD Behind Closed Doors. Nå fyrer jeg opp Kickboxer, verdig avslutning på en awesome JCVD-maraton.

Hvordan i allverden kan du ha JCVD-maraton uten å se Street Fighter? :D

Ida... Jeg har sett Street Fighter, og jeg skal aldri noen sinne se den igjen. En av tidenes dårligste filmer. Ikke engang awesomenessen til JCVD klarer å redde en så enorm voldtekt.

Jeg har tre bokstaver til deg: P-F-T!

;)

Lenke til kommentar

Uff, åtte dager etter utbetalt lønn, og jeg er blakk som en kirkerotte. Alt av penger er borte med vinden. Jeg får vel bare leve på mastercardet inntil videre. Det kommer til å bli en tøff vår.

Har du ikke foreldre? :)

Selvfølgelig, men det er ikke deres jobb å betale for meg når jeg ikke klarer å disponere mine egne penger. Jeg er snart voksen, så det er mitt ansvar. Jeg har blitt stor gutt.

Har du Mastercard er du voksen...

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg kjenner meg selv godt nok til å ikke skaffe meg Mastercard, jeg.

Jeg gikk i fistel i banken da de nærmest påtvang meg mastercard som en del av en pakke da jeg skulle skifte bank og ha nytt kort.

"Nei nei neeeei ikke Mastercard!!!"

Men det er visst greit å ha i syden, så jeg tok imot, men sjekket aldri hva koden er på det :) Jeg kjenner meg selv jeg også.

Lenke til kommentar

Joda, det er greit nok, men hva er det du virkelig trenger når du bor hos foreldrene dine?

Lenke til kommentar

Jeg gikk i fistel i banken da de nærmest påtvang meg mastercard som en del av en pakke da jeg skulle skifte bank og ha nytt kort.

"Nei nei neeeei ikke Mastercard!!!"

Men det er visst greit å ha i syden, så jeg tok imot, men sjekket aldri hva koden er på det :) Jeg kjenner meg selv jeg også.

Handler for mye på nettet, trenger ikke kode, har paypalkonto. Da er kredittkort en SYKT dårlig idé. At noen fant ut at det var en god idé å gi oss en løsning som gjorde at vi ikke en gang trenger å hente veske/lommebok for å kunne handle på nett er et jævla under.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg har et elsk/hat-forhold til Paypal. Men mest elsk. Har den knyttet til det vanlige bankkortet, så det går i det minste bare til null og stopper der. Merker jeg er bortskjemt og blir irritert hvis jeg må skrive inn alle de 16 sifrene på bankkortet - så mye strev.

Speaking of strev. Jeg skal visst stå opp 0530 i morgen og trene før skolen, dere er alle invitert i begravelsen min. Nighty.

Lenke til kommentar

Jeg har tre bokstaver til deg: P-F-T!

;)

Du har ikke sett SF, har du? :--(

Van Damme som Guile.. En uberamerikansk karakter.. JCVD kan ikke snakke flytende engelsk engang. Og Balrog var en fuckings kameramann.. Chun Lee jævla journalist. Jeg var så ordløs etter at jeg så den filmen.

Lenke til kommentar

Joda, det er greit nok, men hva er det du virkelig trenger når du bor hos foreldrene dine?

Heftig shit du ikke kan forstå! Neida, masserart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...