Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg endelig en betalende Spotify-bruker. Hadde sikkert registrert meg tidligere om jeg hadde visst at det gikk an å betale med Visa Electron. \o/

.... trodde du for lengst var gammel nok til å ha årntli' Visa?

Lenke til kommentar

Bitchin'

Stabbing Bruno Mars in the esophagus until the cops come in?

Drøy låt

I'm stabbing any blogging faggot hipster with a Pitchfork

Still suicidal? I am

I'm Wolf, Tyler put this fucking knife in my hand

I'm Wolf, Ace going to put that fucking hole in my head

And I'm Wolf, that was me who shoved a cock in your bitch

Lenke til kommentar

Bloodsport :love:

Jeg huska ikke hvor rasistisk starten av den filmen er. Neger som hopper i et tre og slår på kokosnøtter. Tidenes teiteste åpningsscene :fun:

Still, totally awesome film.

Men det stemmer jo 100%? Alle negere klatrer i trær og slår på kokosnøtter. Til og med de ingeniørutdannede negerene jeg har på jobb. Eller ikke :fun:

Lenke til kommentar

Uff, åtte dager etter utbetalt lønn, og jeg er blakk som en kirkerotte. Alt av penger er borte med vinden. Jeg får vel bare leve på mastercardet inntil videre. Det kommer til å bli en tøff vår.

Lenke til kommentar

Uff, åtte dager etter utbetalt lønn, og jeg er blakk som en kirkerotte. Alt av penger er borte med vinden. Jeg får vel bare leve på mastercardet inntil videre. Det kommer til å bli en tøff vår.

Mastercard <3

Må vel få mitt ned mot null igjen snart.. :p

Lenke til kommentar
Jeg får vel bare leve på mastercardet inntil videre.

http://www.tv3.no/casting/vil-du-v%C3%A6re-med-i-luksusfellen

:tease:

Til mitt forsvar har jeg aldri brukt mastercardet tidligere, jeg kjenner alt for mange som har brent seg skikkelig på det. Det skal bli morsomt å se hvor godt jeg kommer meg ut av det da :p Takk gud for at feriepengene kommer i juni.

Når vi er inne på det, kjenner jeg ei jente som fikk mastercardgjeld på nesten 10 000 og politianmeldelse fordi hun glemte å åpne kredittkortregningene hun fikk i posten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...