Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Middag ja ... Lurer på om jeg skal utsette grillinga av burger til en dag sola faktisk er her hele dagen i stedet for å gjemme seg bak skyer hele tiden. Så kan jeg heller varme en billig-pizza og sovne med den halvspist på fanget eller noe. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Da er jeg endelig en betalende Spotify-bruker. Hadde sikkert registrert meg tidligere om jeg hadde visst at det gikk an å betale med Visa Electron. \o/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Da er jeg endelig en betalende Spotify-bruker. Hadde sikkert registrert meg tidligere om jeg hadde visst at det gikk an å betale med Visa Electron. \o/ .... trodde du for lengst var gammel nok til å ha årntli' Visa? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) clvn: Har et Visa-kort, ja, men bruker det veldig sjelden da det er tilknyttet min norske bankkonto. Har ennå ikke orket å skaffe meg et her i landet, men burde vel gjøre det snart. Endret 8. mai 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bitchin' Stabbing Bruno Mars in the esophagus until the cops come in? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bloodsport Jeg huska ikke hvor rasistisk starten av den filmen er. Neger som hopper i et tre og slår på kokosnøtter. Tidenes teiteste åpningsscene Still, totally awesome film. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bitchin' Stabbing Bruno Mars in the esophagus until the cops come in? Drøy låt I'm stabbing any blogging faggot hipster with a Pitchfork Still suicidal? I am I'm Wolf, Tyler put this fucking knife in my hand I'm Wolf, Ace going to put that fucking hole in my head And I'm Wolf, that was me who shoved a cock in your bitch Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Teksten er sinnsyk. Tør ikke høre på sånt jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bloodsport Jeg huska ikke hvor rasistisk starten av den filmen er. Neger som hopper i et tre og slår på kokosnøtter. Tidenes teiteste åpningsscene Still, totally awesome film. Men det stemmer jo 100%? Alle negere klatrer i trær og slår på kokosnøtter. Til og med de ingeniørutdannede negerene jeg har på jobb. Eller ikke Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Stavanger neste! Det kommer til å bli helt forferdelig Jeg er et vanemenneske av dimensjoner, nå blir alt snudd på hodet. Det blir awesome, og du vet det! Greit da, det ble rimelig bra. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 http://www.bash.org/?quote=244321 :!: 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Uff, åtte dager etter utbetalt lønn, og jeg er blakk som en kirkerotte. Alt av penger er borte med vinden. Jeg får vel bare leve på mastercardet inntil videre. Det kommer til å bli en tøff vår. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Stavanger neste! Det kommer til å bli helt forferdelig Jeg er et vanemenneske av dimensjoner, nå blir alt snudd på hodet. Det blir awesome, og du vet det! Greit da, det ble rimelig bra. Jeg visste det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg får vel bare leve på mastercardet inntil videre. http://www.tv3.no/casting/vil-du-v%C3%A6re-med-i-luksusfellen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Uff, åtte dager etter utbetalt lønn, og jeg er blakk som en kirkerotte. Alt av penger er borte med vinden. Jeg får vel bare leve på mastercardet inntil videre. Det kommer til å bli en tøff vår. Mastercard <3 Må vel få mitt ned mot null igjen snart.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Uff, kan vi snakke om noe annet enn Mastercard? Jeg får dårlig samvittighet. Tror ikke det har stått i null siden... tja, sommeren 2009. Dere kommer til å se meg på tv om noen år. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg får vel bare leve på mastercardet inntil videre. http://www.tv3.no/casting/vil-du-v%C3%A6re-med-i-luksusfellen Til mitt forsvar har jeg aldri brukt mastercardet tidligere, jeg kjenner alt for mange som har brent seg skikkelig på det. Det skal bli morsomt å se hvor godt jeg kommer meg ut av det da Takk gud for at feriepengene kommer i juni. Når vi er inne på det, kjenner jeg ei jente som fikk mastercardgjeld på nesten 10 000 og politianmeldelse fordi hun glemte å åpne kredittkortregningene hun fikk i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg