Slimda Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Billig i drift OG husmormateriale. Apropos husmormateriale: Skal prøve meg på ei stekt kaffeostekake i dag. Blir spennende å se. :o Jeg må seriøst begynne å stalke deg ellerno. Kake-eksperimentering. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Lemon, hadde jeg ikke typen blitt sur om jeg gjorde noe slikt, så hadde jeg kidnappet deg og skaffe meg en kjeller med kjøkken til å låse deg i, tror jeg. Fullt utstyrt kjøkken, med alle mulige kakeingredienser, selvsagt. ^^ Nå blir jo jeg bergenser til høsten, så vi kan vel kanskje ordne a little something-something. Geir: Gjør det, den forrige stalkeren min ga seg for ei stund siden og det tærer litt på selvbildet mitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Har du noe som indikerer at web-kameraet ditt skrur seg på? Hvis du har det, ikke bry deg om det. Det er bare en liten bug.... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hahaha. Så det var DET som var det blå lyset. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 imellom 2 og 4 tusen tenker jeg Første jeg tenkte da jeg leste dette var hvordan i alle dager klarer du å bruke så mye. Så begynte jeg å regne litt på hvor mye jeg selv bruker i måneden og endte på ca det samme selv Nei det er ikke så vanskelig si en vanlig fest kjøper jeg: 12 øl/cider en flaske brennevin av ymse slag koster gjerne imellom 300 og 500 der pluss penger på byen/puben ørten drinker osv. Så skal du jo gjerne komme deg hjem etterpå også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Lemon, hadde jeg ikke typen blitt sur om jeg gjorde noe slikt, så hadde jeg kidnappet deg og skaffe meg en kjeller med kjøkken til å låse deg i, tror jeg. Fullt utstyrt kjøkken, med alle mulige kakeingredienser, selvsagt. ^^ Nå blir jo jeg bergenser til høsten, så vi kan vel kanskje ordne a little something-something. Bor ikke Nie i Stavanger? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nie har ikke bodd i stavanger siden starten av juni 2010. Og da bodde hun strengt tatt på sola, ikke i stavanger. Så teknisk sett har hun ikke bodd i stavanger siden oktober 09. 8D Gud så forstyrrende å skrive om seg selv i tredjeperson. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Huh. Smurfen får ikke med seg noe om Nie og Minerva. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bah, skulle ønske du kunne slutte å kalle ham det. Jeg tenker automatisk på Minerva McSnurp fra Harry Potter. Og selv om jeg innehar stor beundring på grensen til tilbedelse for henne, så er hun absolutt ikke en person jeg håper å spoone hver natt for resten av mitt liv. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ha-ha, sorry, gammel vane vond å vende. Kaller folk det jeg husker det som, selv om de ikke har kalt seg det på årevis. Men okay, skal prøve å si pai i stedet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg hadde ikke hatt noe imot å spoone professor McSnurp. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg vet ikke helt om jeg hadde likt den delen der hun trekker fem poeng fordi man har kalde føtter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Flott dag det her. Avslappet og fin etter lørdagen, så kjører på med Van Damme-maraton. Nettopp sett Double Impact, og nå blir det Bloodsport. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ikke verst, Eivind! Her har det vært døgning på g, så natten, morgenen og formiddagen har gått med til World of Tanks, Stephen Fry in America, Digimon (som sugde mer enn jeg kunne huske) og Starcraft, ettermiddagen gikk med til en tur på butikken og så ut i solsteika, blitt litt rosa, fått litt fransk øl i kroppen, så forsvant sola bak en sky og da gikk jeg inn etter å ha plaget naboene med å dundre sommerlig musikk fra de siste 10-20 årene i noen timer. Nå er det bare chillaxing inne og avventing av at jeg skal orke å fyre opp en engangsgrill og fikse burger, evt. sovne. Hva enn som skjer først. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 The Cure og bok Tar jeg 139% feil om jeg tipper det er Haruki Murakami du leser? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Flott dag det her. Avslappet og fin etter lørdagen, så kjører på med Van Damme-maraton. Nettopp sett Double Impact, og nå blir det Bloodsport. Bloodsport Bare litt over seks timer igjen av jobbdagen..... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg vet ikke helt om jeg hadde likt den delen der hun trekker fem poeng fordi man har kalde føtter. Haha, jeg hadde vært så buttfucked, jeg. Also: Murakami Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 The Cure og bok Tar jeg 139% feil om jeg tipper det er Haruki Murakami du leser? Har en liten pause fra han nå, har kun Sauejakten igjen! Sparer den. Holder på med Prost Gotvins geometri - Gert Nygårdshaug Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 ÅÅååh, synes middagen kan være ferdig nå, jeg vil ha ostekake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg