Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evt gi faen i hele drikkinga.

Fyllesjuke kommer forøvrig av mineralmangel i kroppen, fordi alkoholen er en gift som drenerer kroppen for væske.

Så den beste måten er å få ny tilførsel av mineraler, f.eks. gjennom en sportsdrikk, mat, kaffe etc. Å ikke spise og drikke noe som helst forlenger bare elendigheten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Man våkner jo ikke og tenker på hvor bra man hadde følt seg hvis man tok en sigg, når man aldri har røyket før. Hvorfor skulle man ønske å føle seg dårlig så ting kan bli "bedre", når man er bra allerede? Tankegangen din forstår jeg ikke noe av.

Lenke til kommentar

Røykere sier gjerne "Fordi jeg føler meg så sykt mye bedre når jeg tar en sigg, det skjønner du aldri noe av siden du ikke har røyket!"

Men det er jo bare fordi de har gjort kroppen fysisk avhengig av et utvendig giftstoff (nikotin), mens jeg som ikke har avhengigheten, trenger ikke noe som helst for å føle meg bra. Hjernen skriker ikke etter det stoffet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Røykere sier gjerne "Fordi jeg føler meg så sykt mye bedre når jeg tar en sigg, det skjønner du aldri noe av siden du ikke har røyket!"

Men det er jo bare fordi de har gjort kroppen fysisk avhengig av et utvendig giftstoff (nikotin), mens jeg som ikke har avhengigheten, trenger ikke noe som helst for å føle meg bra. Hjernen skriker ikke etter det stoffet.

Slik er det jo med det meste, sex, mat, cola og adrenalin/endorfiner. Snus/röyk blir som en ekstra sult.

Lenke til kommentar

imellom 2 og 4 tusen tenker jeg

Første jeg tenkte da jeg leste dette var hvordan i alle dager klarer du å bruke så mye.

Så begynte jeg å regne litt på hvor mye jeg selv bruker i måneden og endte på ca det samme selv :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg ser på Romeo + Juliet :whistle:

Aw, den er fin. Jeg er veldig glad i Baz Luhrmann. Ser forøvrig P.S. I love you. Gerard Butler... :love:

Jeg har litt lyst på det kostymet Romeo bruker på festen, må bare finne Juliet først.

Og ja, han har laget bra filmer. Moulin Rouge er også en favoritt, selv om noen av scenene og sangene som fra can-can delene er litt mye.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Billig i drift OG husmormateriale. :p

cool.gif Apropos husmormateriale: Skal prøve meg på ei stekt kaffeostekake i dag. Blir spennende å se.

Sjæl, en Smirnoff Ice og jeg er med på det verste.

Men nå stikker jeg ut en tur.

Koz Dem.

Jeg har litt lyst på det kostymet Romeo bruker på festen, må bare finne Juliet først.

Og ja, han har laget bra filmer. Moulin Rouge er også en favoritt, selv om noen av scenene og sangene som fra can-can delene er litt mye.

Jeg ELSKER Moulin Rouge. Herregud, herregud, herregud. Griner som en unge hver gang. Come What May er jo en av de fineste klissesangene i verden.

Lenke til kommentar

Lemon, hadde jeg ikke typen blitt sur om jeg gjorde noe slikt, så hadde jeg kidnappet deg og skaffe meg en kjeller med kjøkken til å låse deg i, tror jeg. Fullt utstyrt kjøkken, med alle mulige kakeingredienser, selvsagt. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...