Bytex Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Derfor er jeg aldri full. No fyllesjuke, sparer penger, og føler ikke jeg mister noenting. Middagen består av: Stekt vossakorv Tomatbønner Stekt Egg =awesome Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Og derfor passer man på å spise korrekt, drikke nok vann, passe på hva man drikker og i hvilken rekkefølge man drikker det, samt at man tror nok på at Zyrtec / andre allergimedisiner kurerer fyllesyke. Eller man kan spise en beta hasj. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Evt gi faen i hele drikkinga. Fyllesjuke kommer forøvrig av mineralmangel i kroppen, fordi alkoholen er en gift som drenerer kroppen for væske. Så den beste måten er å få ny tilførsel av mineraler, f.eks. gjennom en sportsdrikk, mat, kaffe etc. Å ikke spise og drikke noe som helst forlenger bare elendigheten. Endret 8. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er også et alternativ, men føler du først for å drikke, så er det greit å ta visse forhåndsregler, det være seg om du er 12 og drikker for første gang, fjortis (uavhengig av alder) eller mer dreven. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Derfor er jeg aldri full. No fyllesjuke, sparer penger, og føler ikke jeg mister noenting. Må være kjipt å våkne opp og tenke "Javel, dette er det beste jeg kommer til å føle meg i dag!" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvorfor det? Man våkner jo ikke og tenker på hvor bra man hadde følt seg hvis man tok en sigg, når man aldri har røyket før. Hvorfor skulle man ønske å føle seg dårlig så ting kan bli "bedre", når man er bra allerede? Tankegangen din forstår jeg ikke noe av. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Var mest ment som tull da det er et sitat fra en eller annen fyr. Endret 8. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg våknet opp og tenkte at dagen i dag kan umulig bli værre en gårsdagen. Enn så lenge ser det lovende ut, men så har jeg holdt meg inne i hele dag da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Røykere sier gjerne "Fordi jeg føler meg så sykt mye bedre når jeg tar en sigg, det skjønner du aldri noe av siden du ikke har røyket!" Men det er jo bare fordi de har gjort kroppen fysisk avhengig av et utvendig giftstoff (nikotin), mens jeg som ikke har avhengigheten, trenger ikke noe som helst for å føle meg bra. Hjernen skriker ikke etter det stoffet. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Oooh hodepine. Litt for mye vin og rangling i natt, kjenner jeg. Menmen, ingenting som ikke kan fikses med litt brus, nachos og en sippete jentefilm. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Oooh hodepine. Litt for mye vin og rangling i natt, kjenner jeg. Menmen, ingenting som ikke kan fikses med litt brus, nachos og en sippete jentefilm. Jeg ser på Romeo + Juliet Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Røykere sier gjerne "Fordi jeg føler meg så sykt mye bedre når jeg tar en sigg, det skjønner du aldri noe av siden du ikke har røyket!" Men det er jo bare fordi de har gjort kroppen fysisk avhengig av et utvendig giftstoff (nikotin), mens jeg som ikke har avhengigheten, trenger ikke noe som helst for å føle meg bra. Hjernen skriker ikke etter det stoffet. Slik er det jo med det meste, sex, mat, cola og adrenalin/endorfiner. Snus/röyk blir som en ekstra sult. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg ser på Romeo + Juliet Aw, den er fin. Jeg er veldig glad i Baz Luhrmann. Ser forøvrig P.S. I love you. Gerard Butler... Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 imellom 2 og 4 tusen tenker jeg Første jeg tenkte da jeg leste dette var hvordan i alle dager klarer du å bruke så mye. Så begynte jeg å regne litt på hvor mye jeg selv bruker i måneden og endte på ca det samme selv Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Oi. Jeg er glad jeg er billig i drift, jeg. Ei hundrekroners vinflaske og jeg er i godt humør en hel kveld. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Billig i drift OG husmormateriale. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Oi. Jeg er glad jeg er billig i drift, jeg. Ei hundrekroners vinflaske og jeg er i godt humør en hel kveld. Sjæl, en Smirnoff Ice og jeg er med på det verste. Men nå stikker jeg ut en tur. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Jeg ser på Romeo + Juliet Aw, den er fin. Jeg er veldig glad i Baz Luhrmann. Ser forøvrig P.S. I love you. Gerard Butler... Jeg har litt lyst på det kostymet Romeo bruker på festen, må bare finne Juliet først. Og ja, han har laget bra filmer. Moulin Rouge er også en favoritt, selv om noen av scenene og sangene som fra can-can delene er litt mye. Endret 8. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Billig i drift OG husmormateriale. Apropos husmormateriale: Skal prøve meg på ei stekt kaffeostekake i dag. Blir spennende å se. Sjæl, en Smirnoff Ice og jeg er med på det verste. Men nå stikker jeg ut en tur. Koz Dem. Jeg har litt lyst på det kostymet Romeo bruker på festen, må bare finne Juliet først. Og ja, han har laget bra filmer. Moulin Rouge er også en favoritt, selv om noen av scenene og sangene som fra can-can delene er litt mye. Jeg ELSKER Moulin Rouge. Herregud, herregud, herregud. Griner som en unge hver gang. Come What May er jo en av de fineste klissesangene i verden. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Lemon, hadde jeg ikke typen blitt sur om jeg gjorde noe slikt, så hadde jeg kidnappet deg og skaffe meg en kjeller med kjøkken til å låse deg i, tror jeg. Fullt utstyrt kjøkken, med alle mulige kakeingredienser, selvsagt. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg