Zivole Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 GOD Morgen! eller ikke... En søndag som alle andre<3 En søndag som alle andre? Jeg stod opp 09:30, og siden det har jeg trent, laget meg en sunn og næringsrik frokost, drukket te, hørt på musikk, barbert meg, kuret håret (ja kall meg fag) og vasket klær. Vanligvis står jeg opp ca 1 og eg er ikke menneskelig før kvart på 2 - 2 Hva faen har skjedd Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 GOD Morgen! eller ikke... En søndag som alle andre<3 En søndag som alle andre? Jeg stod opp 09:30, og siden det har jeg trent, laget meg en sunn og næringsrik frokost, drukket te, hørt på musikk, barbert meg, kuret håret (ja kall meg fag) og vasket klær. Vanligvis står jeg opp ca 1 og eg er ikke menneskelig før kvart på 2 - 2 Hva faen har skjedd For min del er den som alle andre: Våkne opp og ikke ane hva du gjorde igår. Vri seg rundt og se om det ligger noen ved siden av deg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Pfft, Fernet Branca er medisin på flaske. Tror ikke akkurat det er noe som selges på apoteket Funker det faktisk eller smaker det bare godt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 GOD Morgen! eller ikke... En søndag som alle andre<3 En søndag som alle andre? Jeg stod opp 09:30, og siden det har jeg trent, laget meg en sunn og næringsrik frokost, drukket te, hørt på musikk, barbert meg, kuret håret (ja kall meg fag) og vasket klær. Vanligvis står jeg opp ca 1 og eg er ikke menneskelig før kvart på 2 - 2 Hva faen har skjedd For min del er den som alle andre: Våkne opp og ikke ane hva du gjorde igår. Vri seg rundt og se om det ligger noen ved siden av deg. Hva er alkoholutgiftene dine i måneden, Petter? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 GOD Morgen! eller ikke... En søndag som alle andre<3 En søndag som alle andre? Jeg stod opp 09:30, og siden det har jeg trent, laget meg en sunn og næringsrik frokost, drukket te, hørt på musikk, barbert meg, kuret håret (ja kall meg fag) og vasket klær. Vanligvis står jeg opp ca 1 og eg er ikke menneskelig før kvart på 2 - 2 Hva faen har skjedd For min del er den som alle andre: Våkne opp og ikke ane hva du gjorde igår. Vri seg rundt og se om det ligger noen ved siden av deg. Hva er alkoholutgiftene dine i måneden, Petter? imellom 2 og 4 tusen tenker jeg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Pfft, Fernet Branca er medisin på flaske. Tror ikke akkurat det er noe som selges på apoteket Funker det faktisk eller smaker det bare godt? Det rensker opp ja. Har alltid med en flaske med Fernet når jeg skal til ugjestmilde strøk. I sommer blir det to. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Gøy :----D Må ha det morro vettu Igår gikk det 1500 tror jeg Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Oioi, det er mange penger! Du kunne f.eks. brukt dem på litteratur eller lignende. Iallefall på ting som er langt mer intellektuelt berikende enn alkohol. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Oioi, det er mange penger! Du kunne f.eks. brukt dem på litteratur eller lignende. Iallefall på ting som er langt mer intellektuelt berikende enn alkohol. Eventuelt bare bruke de på akkurat hva man vil. Hvem er du til å dømme? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Oioi, det er mange penger! Du kunne f.eks. brukt dem på litteratur eller lignende. Iallefall på ting som er langt mer intellektuelt berikende enn alkohol. Ja for guds skyld: Lese bøker < Ha det ultra morro med fantastiske folk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Eh, jeg tror jeg heller hadde gått for bøker enn alkohol... Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 2-4 tusen? Du må da virkelig prøve på Grinchen sitt eksperiment! Men også med livestream! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Oioi, det er mange penger! Du kunne f.eks. brukt dem på litteratur eller lignende. Iallefall på ting som er langt mer intellektuelt berikende enn alkohol. Eventuelt bare bruke de på akkurat hva man vil. Hvem er du til å dømme? Jeg er Langdon. Mannen med rett til å dømme. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 2-4 tusen? Du må da virkelig prøve på Grinchen sitt eksperiment! Men også med livestream! Er da ikke så mye det? jeg har gjort det en gang før med Tyrker var vel i fjor sommer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Stikker ned på Frogner og tar en kaffe. Det er så fint vær Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Du er Langdon, ett av forumets største troll. Og Petter, hvis du skal gjøre det igjen må du virkelig huske å si ifra! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Eh, jeg tror jeg heller hadde gått for bøker enn alkohol... På en side hadde jeg glatt svidd pengene på bøker, men på den annen side ... Fylt opp barskapet igjen med noen fine flasker sprudlevann og masse sprit, hadde også vært digg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Fyllesjuke er det minst digge som finnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg