IcedInsanity Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Mornings. Oh yes, flott vær. Skal straks i konfirmasjon og håper og ber om at den skaen skal være ferdig til United - Chelsea Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg har ingen kanaler som viser den kampen..bra jeg ikke tar det så hardt, da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 har ikke tv er det tid for konfirmasjon igjen alt? tia flyr. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg har ingen kanaler som viser den kampen..bra jeg ikke tar det så hardt, da. http://www.usagoals.com/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Her er det strålende sol (som vekket meg halv ni), så jeg har brukt morgentimene på pensum og kaffe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Hos meg kan ikke sola vekke meg, for jeg har tykke svarte gardiner OG blinds dratt ned. Må det når man jobber skiftarbeid og skal kunne sove på formiddagen også. Huff, en halvliters boks redbull kosta 50 kroner på Narvesen! Nesten billigere for en halvliter øl, jo. Endret 8. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Mja, Bytex, vi er hos pappa, så vi ligger med flere, store, østvendte vinduer, og drittynne gardiner. Det fører til at når solen står opp blir hele andre etasje lagt i et rimelig intenst lys når solen slutter å gløde og begynner å lyse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ugh, det er så tiltak å rydde. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tips mot sår hals? Å rydde er da gøy, Mchansern Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tips mot sår hals: whisky. Single malt. Mye. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg trodde det var cognac man skulle ta når man var syk jeg. Eller gjelder det bare imot forkjølelse? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Varm melk med litt whisky og pepper. Tømbs øpp. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tips mot sår hals? FERNET BRANCA LIKE A BOSS. Do it, du blir aldri syk igjen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Varm melk med litt whisky og pepper. Tømbs øpp. Klarer virkelig ikke tenke meg hvordan det smaker Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Allmektige DNFK, har dere noen råd mot sår hals? Brygger på noe, og klarer såvidt å få i meg noe. Edit: Har ikke tillgang til alkohol bare så det er sagt. Endret 8. mai 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Du greide altså ikke å scrolle et par innlegg opp. Det er imponerende! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Takk for rådene, men jeg er desverre ikke gammel nok for de drikkene der.( tror jeg) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 GOD Morgen! eller ikke... En søndag som alle andre<3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Du greide altså ikke å scrolle et par innlegg opp. Det er imponerende! Du greide ikke å se at jeg ikke har tilgang til alkohol. Det er imponerende! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Du greide altså ikke å scrolle et par innlegg opp. Det er imponerende! Du greide ikke å se at jeg ikke har tilgang til alkohol. Det er imponerende! Pfft, Fernet Branca er medisin på flaske. ...og du redigerte inn den informasjonen etter at Hansern hadde skrevet innlegget sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg