Mchansern Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hva gjør man egentlig når livet har vært i dass så lenge jeg kan huske, og noen finner på at det kanskje er på tide å trekke ned? Stikker til Ngurah Rai Airport. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Tro meg, det er fristende, bare dra. Nå er ikke det den mest fristende flyplassen i verden da, bare så du vet det. Endret 7. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Tro meg, det er fristende, bare dra. Nå er ikke det den mest fristende flyplassen i verden da, bare så du vet det. Alle flyplasser frister for en nerd som meg. Regner med å bruke to timer på hver flyplass jeg er innom i sommer på planespotting / fotografering av fly. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Da sier man fuck it all og viser verdenen hvem som er sjef. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Tro meg, det er fristende, bare dra. Føler den. Derfor skulle jeg ønske jeg hadde sertifikat og bil. Så kunne jeg bare dratt. Hver helg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Da så, gå på lokalterminalen, der var det mye rart da jeg rotet meg inn der Hvis noen gang har hatt lyst til å gi meg en klem er dette tidspunktet forresten Noen minn meg på at jeg aldri skal drikke om det så bare er en bitteliten sjanse for at jeg blir deppa eller skuffa, for dette er helt jævelig. Endret 7. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hva gjør man egentlig når livet har vært i dass så lenge jeg kan huske, og noen finner på at det kanskje er på tide å trekke ned? Du stikker hånda ned i dass, og drar opp alt som er nedi der, uansett hvor ekkelt det vannet er. Du vil ikke angre når du holder livet i en kanskje litt grisete hånd. Dritten kan du bare vaske vekk litt senere. Livet derimot er borte for alltid. (om du ikke ønsker å ta en letetur rundt i kloakken og håpe på å finne det igjen.) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvis noen gang har hatt lyst til å gi meg en klem er dette tidspunktet forresten Kom hit, så kan snakke ut om livets problemer (mens vi skåler i brennevin) i natten før vi gir hverandre klemmer og ender opp med å sovne i skje <3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvis noen gang har hatt lyst til å gi meg en klem er dette tidspunktet forresten Kom hit, så kan snakke ut om livets problemer (mens vi skåler i brennevin) i natten før vi gir hverandre klemmer og ender opp med å sovne i skje <3 Litt vel intimt det siste akkurat nå, men ellers sier jeg takk ihvertfall Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hva gjør man egentlig når livet har vært i dass så lenge jeg kan huske, og noen finner på at det kanskje er på tide å trekke ned? Du hiver dritten og trekker den ned, men beholder resten og viser hvem som er sjef! Ingen vits i å sitte og deppe og være jævlig mot seg selv når det sannsynligvis er så mye du vil gjøre og oppleve Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Well, jaja, det er det, men så får jeg ikke til å oppleve det jeg vil uansett hvor mye jeg prøver... her ihvertfall, tror det er på tide å flytte, men det blir det vel til høsten så. Hiver jeg dritten så sitter jeg igjen med ingenting forresten, og da er det begrenset med muligheter. Men da får man se om man kan sove, så i morgen ellerno, kanskje jeg er tilbake. Hadde jeg kunnet levd de siste fem åra om igjen så ville jeg gjort mye anderledes ihvertfall. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hva gjør man egentlig når livet har vært i dass så lenge jeg kan huske, og noen finner på at det kanskje er på tide å trekke ned? Passer denne quoten? For what it's worth: it's never too late or, in my case, too early to be whoever you want to be. There's no time limit, stop whenever you want. You can change or stay the same, there are no rules to this thing. We can make the best or the worst of it. I hope you make the best of it. And i hope you see things that startle you. I hope you feel things you never felt before. I hope you meet people with a different point of view. I hope you live a life you're proud of. If you find that you're not, I hope you have the strength to start all over again. ~Benjamin Button, The curious Case of Benjamin Button. Alle flyplasser frister for en nerd som meg. Regner med å bruke to timer på hver flyplass jeg er innom i sommer på planespotting / fotografering av fly. Ikke flyplassen i Molde, haha Føler den. Derfor skulle jeg ønske jeg hadde sertifikat og bil. Så kunne jeg bare dratt. Hver helg. Det skal jo ordnes Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvis noen gang har hatt lyst til å gi meg en klem er dette tidspunktet forresten Kom hit, så kan snakke ut om livets problemer (mens vi skåler i brennevin) i natten før vi gir hverandre klemmer og ender opp med å sovne i skje <3 Litt vel intimt det siste akkurat nå, men ellers sier jeg takk ihvertfall I'm in! Føler den. Derfor skulle jeg ønske jeg hadde sertifikat og bil. Så kunne jeg bare dratt. Hver helg. Det skal jo ordnes Ja! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 39 pålogga medlemmer samtidlig , forumet er dødt jo ! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Morgen. \o Flott vær i dag. Er situasjonen den samme hos DEG? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg