Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så denne nettop og jeg lo i hvertfall.:!:

CIA melder at de har arrestert slekten til Bin Laden. De personer som nå sitter i forvaring er Osamas mor Marme Laden og de to brødrene hans Sjoko Laden og Remu Laden. På lørdag tok dem hans søster Pina co Laden. Nå leter de etter hans senile farfar, Hvorvardet jeg Laden..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ooo, pølsefest! Jeg er m- nei faen.

Ahh, like før du røpte din ekte identitet som prostituert ladyboy som selger deg på kaia til slitne sjømenn i femti-års alderen.

Jeg er da hverken sjømann eller i femtiårsalderen!
Lenke til kommentar

Så denne nettop og jeg lo i hvertfall.:!:

CIA melder at de har arrestert slekten til Bin Laden. De personer som nå sitter i forvaring er Osamas mor Marme Laden og de to brødrene hans Sjoko Laden og Remu Laden. På lørdag tok dem hans søster Pina co Laden. Nå leter de etter hans senile farfar, Hvorvardet jeg Laden..

Søstra døde vel av kreft for noen år siden?

:p

Lenke til kommentar

Så hva har folket gjort mens forumet har vært nede?

Jeg har for min del vært innlagt på Gaustad mental-institusjon etter gjentatte selvmordsforsøk hvor jeg har skreket "JARRMOOO HVORFOR?!?!? OG TWFA HVORFOR GJØR DU DETTE MOT MEG!?!?!"

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så hva har folket gjort mens forumet har vært nede?

Jeg har for min del vært innlagt på Gaustad mental-institusjon etter gjentatte selvmordsforsøk hvor jeg har skreket "JARRMOOO HVORFOR?!?!? OG TWFA HVORFOR GJØR DU DETTE MOT MEG!?!?!"

Jeg fant en musikkvideo som minte meg så sterkt om deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...