Bytex Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Mandag: Pølser i brød Tirsdag: Pølser i lompe Onsdag: Pølser med potetmos Torsdag: Pølsegryte Fredag: Fisk (med pølser ved siden av) Lørdag: Risengrøt (og pølser) Søndag: Brød med salami Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Finnes mange spennende pølsesorter, og mye digg det kan kombineres med. Om det derimot er snakk om vanlig grillpølse i brød blir saken en annen. Endret 6. mai 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 danseanimasjon ( dans og dans fru blom ) jeg mekka http://vimeo.com/23377825 3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg kom hjem til a mor og han "far" i dag. Wok og kosesjuk bikkje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Satan, akkurat når tenker å legge meg, begynner en eller anna nabo med vorspiel-dunkedunke musikk. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 À boire ou je tue le chien! Haha. Jeg er edrudawg i dag, er barnevakt. Kjipt a! Finnes mange spennende pølsesorter, og mye digg det kan kombineres med. Om det derimot er snakk om vanlig grillpølse i brød blir saken en annen. Spiste mye currywürst når jeg var i Tyskland for et par måneder siden. mmmmhhh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Currywurst høres godt ut. Det hadde gjort seg nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ja, det er sjokkerende godt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Noen eller noe må underholde meg. Eller så går jeg og legger meg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Currywurst høres godt ut. Det hadde gjort seg nå. Jeg stiller med stekeplate hvis du tar med pølser! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Til alle dere her som er over 20-25: Hvis du kunne gå tilbake i tid og si noe til ditt 16 år gamle deg, hva ville du sagt? "Jeg vet det kommer til å være fristende, men hva enn du gjør, IKKE rør pengene du har på sparekontoen. Bad idea, trust me." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg stiller med stekeplate hvis du tar med pølser! Stekeplate? Har du røyka for mye Möllers Hasj? De skal grilles. Lurer forresten på om den pølsespesial-kiosken i Bergen har currywurst. Det må sjekkes ut. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Finnes mange spennende pølsesorter, og mye digg det kan kombineres med. Om det derimot er snakk om vanlig grillpølse i brød blir saken en annen. Spiste mye currywürst når jeg var i Tyskland for et par måneder siden. mmmmhhh. Aldri smakt det og jeg har bodd her i flere år. Lol. Men både ser godt ut og dufter deilig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Blablabla. Pølse. Blablabla. Jeg stiller med grill hvis du tar med pølser! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Aldri smakt det og jeg har bodd her i flere år. Lol. Men både ser godt ut og dufter deilig. Jævlig svakt. Spiste 3 ganger på en uke, perfekt fyllamat etter en kveld med for mye Jägermeister, apfelkorn, Glühwein, weissbier og Williams mit frucht. De solgte det overalt i Bayern. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg har lyst til å flytte til Tyskland bare for å spise pølse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Gidd å ta bilder av deg selv Lycan. Ble så yr at jeg må masturbere nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg stiller med grill hvis du tar med pølser! Skal se om jeg finner noen gode pølser og ta med den 29.PØLSEFEST! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Skal se om jeg finner noen gode pølser og ta med den 29. PØLSEFEST! *glede seg* Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hører på Pelle Politibil, for en fantastisk tekst og melodi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg