Tobeass Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Noen som har peiling på lyd/hodetelefoner og gidder å svare på noe her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1340666 ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Min lokale kebabmann er så fiiiin, han har invitert meg på muslimske møter i moskeen et par ganger og kjenner meg alt for godt. "En medium stor kebab med ekstra sterk dressing og jalapenos, uten løk!" sier han når jeg kommer inn døren. Har vært å spist middag hjemme hos familien hans også, hyggelig fyr. Er slike ting som er koselig og gjør at man kommer tilbake. Eneste plassen jeg har det slik er på den lokale kaffebaren, de har sluttet å spørre alle som en om hva jeg skal ha for noe. Drikker mye kaffe? Nekjda. Jeg hadde det sånn på et utested for et par år siden. Synd det gikk konk, at jeg var innom nesten hver dag de hadde åpent og tok meg et par drinker, hjalp visst ikke. : < Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hmmm..ikke en post siden 13:42. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg vil prøve noe nytt og spennende. Er sushi godt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Nei etter første, gangen, OK etter andre gang, ikke noe must have etter 3. gangen. Men det går ned hvis lillesøster vil ha. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Nei, men mange vil prøve å lure deg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg vil prøve noe nytt og spennende. Er sushi godt? tidenes mest oppskrytte mat Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg vil prøve noe nytt og spennende. Er sushi godt? Helt ok liksom. Feels like raw fish, smells like raw fish. Yupp, definitely raw fish. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Noen som har peiling på bank og lån? Hvis jeg har UTROLIG lyst på en ting som koster, si, 25000 kr, kan jeg bare ringe banken og be dem slenge på 25k på lånet jeg allerede har der? Så tar det 1 år lengre å betale ned lånet? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Er sushi godt? Japp. Men det er jo fisk og ris, så spenningen er jo begrenset. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 sushien i japan var nam. her i danmark, helt meh. samma i norge Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Fresh install av windows Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Huff, det skulle egentlig jeg også ha gjort. Har en harddisk liggende men...tiltak. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Er sushi godt hvis du liker et fåtall av fisketyper? :!: Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Fresh install av windows http://ninite.com/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 À boire ou je tue le chien! Lenke til kommentar
DBM Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hva skjer med at jeg har reklame på Spotify Unlimited? Jeg skal ha Unlimited nå, de låste sporene ble åpnet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 À boire ou je tue le chien! Haha. Jeg er edrudawg i dag, er barnevakt. Så forresten verdens fineste lapp på kjøleskapet her: Mandag: Pasta med fløtesaus Tirsdag: Taco Onsdag: Chicken Tandoori Torsdag: Pannekaker Fredag (Obs, Kari (mamma) på seminar i helga): Pølser Lørdag: Pølser Søndag: Pølser... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Stakkars barna, blir jo underernært av all pølsespisinga. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Far i huset er en hund etter pølser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg