Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i helsike kan dere syns det er SYND at sånt avskum blir stengt?

«Mattilsynet vurderer det som ikke trygt å ete dressingen produsert med krydderet vi tok prøver av», heiter det mellom anna i hastevedtaket.

Vidare var kjølebenken ved utsalsdisken, der dressingar og kebabsalaten vart oppbevart, avslått og følgjeleg altfor varm. Verksemda hadde heller ikkje oppvaskmaskin, så all oppvask gjekk føre seg for hand. Rutinane for dette arbeidet var ifølgje Mattilsynet ikkje tilfredsstillande.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Videre kan jeg informere om at de når de skal knuse noe jeg ikke kjente igjen (det var spiselig, frukt eller grønnsakt eller noe) kan de fint finne på å sette seg ute i sitteområdet, på ett uvasket bord, med en avis som farger av under. Og verktøyet? En ekkel hammer.

Lenke til kommentar

Min lokale kebabmann er så fiiiin, han har invitert meg på muslimske møter i moskeen et par ganger og kjenner meg alt for godt.

"En medium stor kebab med ekstra sterk dressing og jalapenos, uten løk!" sier han når jeg kommer inn døren.

Har vært å spist middag hjemme hos familien hans også, hyggelig fyr.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Min lokale kebabmann er så fiiiin, han har invitert meg på muslimske møter i moskeen et par ganger og kjenner meg alt for godt.

"En medium stor kebab med ekstra sterk dressing og jalapenos, uten løk!" sier han når jeg kommer inn døren.

Har vært å spist middag hjemme hos familien hans også, hyggelig fyr.

Er slike ting som er koselig og gjør at man kommer tilbake.

Eneste plassen jeg har det slik er på den lokale kaffebaren, de har sluttet å spørre alle som en om hva jeg skal ha for noe.

Drikker mye kaffe? Nekjda. :love:

Lenke til kommentar

Hvordan i helsike kan dere syns det er SYND at sånt avskum blir stengt?

«Mattilsynet vurderer det som ikke trygt å ete dressingen produsert med krydderet vi tok prøver av», heiter det mellom anna i hastevedtaket.

Vidare var kjølebenken ved utsalsdisken, der dressingar og kebabsalaten vart oppbevart, avslått og følgjeleg altfor varm. Verksemda hadde heller ikkje oppvaskmaskin, så all oppvask gjekk føre seg for hand. Rutinane for dette arbeidet var ifølgje Mattilsynet ikkje tilfredsstillande.

Overreagerer much? Synes det er synd det var så dårlig at det måtte stenges ettersom jeg alltid har likt kebaben der.

Dalia oppe ved fotballen og Facil utenfor kinoen, i Bergen altså.

Om ikke det, så holder jeg meg her ute på Askøy. Ganske god kebab her ute også.

IKKE spis på Dalia, den smaker piss :/ Den utenfor kinoen er jeg dog usikker på, må testes ut :D

Men ligger Dalia ved en fotballbane? Den ligger jo nær Kiwien som ikke ligger langt fra kinoen?

Lenke til kommentar
Drikker mye kaffe? Nekjda. :love:

Sånn var det på Krydder før.

"En dobbel espresso og et glass med vann?"

De gangene jeg ikke har bestilt noe så truer personalet med å ringe vekterne.

Men nååå er det jo sjelden jeg sitter på kafé.

Hur skal dagen tilbringes?

I can hide in a cake ^__^

Lenke til kommentar

Neei, skal bære inn et par favner med ved nå straks, skifte dekk på bilen til muttern og ned på båten til svenskene, som sank i vinter. Den skal nå heves så det er jo greit å se på da.

Let's save ze cake för latör, kitteh cat, eeeeh?

Edit: Hva faen skjer egentlig med autoplay-greia på youtube? Smått irriterende da. :(

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar

IKKE spis på Dalia, den smaker piss :/ Den utenfor kinoen er jeg dog usikker på, må testes ut :D

Men ligger Dalia ved en fotballbane? Den ligger jo nær Kiwien som ikke ligger langt fra kinoen?

Har bare spist på Dalia ett par tre ganger eller noe slikt, den som ligger ett lite stykke fra Fotballpuben. Tror gaten heter Vaskerelven.

Den utenfor kinoes eies og drives vel av samme person som driver Bergen kebab. Smaker nesten likt, men man får mat for pengene. :p

Lenke til kommentar

Har bare spist på Dalia ett par tre ganger eller noe slikt, den som ligger ett lite stykke fra Fotballpuben. Tror gaten heter Vaskerelven.

Den utenfor kinoes eies og drives vel av samme person som driver Bergen kebab. Smaker nesten likt, men man får mat for pengene. :p

Spiste på Dalia to ganger. Første var ok, men andre gangen smakte kjøttet vann.

Hmm, vet ikke helt om jeg kan stole på de igjen :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...