Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Pøh, jeg har lagt meg mellom 20-21 hver dag denne uka. Og opp igjen 05:30 for å dra på jobb. Trenger liksom mine 8 timer, og når jeg legger meg kjempetidlig stresser jeg ikke med "nei nå må jeg sovne altså!" og bare sovner av meg selv etter å ha lest en halvtimes tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er derfor du må bli en no-lifer som meg. Da har du ingen planer etter jobb så du bare holder det gående til du blir dautrøtt og legger deg før dagsrevyen. Uten at noen klager eller maser eller stresser om det.

Lenke til kommentar

Old news. Du bruker den for sjelden :p

Mulig det designet har vært der en stund, men de har aldri hatt redirect fra den gamle til den nye. Brukte nemlig den gamle versjonen tidligere i uka. Har lagret den i hurtigsøk hos opera. Bare å skrive "DN" i adressefeltet, med hva jeg vil søke på.

Lenke til kommentar

Aldri vert innom der jeg :p

Vert

1 person som tar imot gjester og trakterer dem; gjestgiver hotellv-, krov- / v-en bad gjestene til bords / ordtak: gjøre regning uten v- glemme, se bort fra viktige ting som senere skaper vansker

2 huseier; person en leier hos v-en kastet ut leieboerne

3 person, institusjon som etter avtale driver eiendommen sin for en annen parts regning (f eks staten) skaffe v- til forsøksdrift

4 dyr, plante som en snylter lever på mennesket er v- for bendelorm

:D

Hvorfor skal de alltid forandre de gode gamle designene? På akkurat de sidene jeg føler fungerer også. :(

Det har blitt mye mer oversiktlig nå, og det ser penere ut. :)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Du har rett, den var ikke så ille. Raskere gikk det i hvertfall.

Men. Jeg trodde "web" som i internett ble oversatt til "nett" eller "vev". Siden når ble det oversatt til "vebb"? Bare meg som er smått tilbakestående, eller er det noe nytt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...