Shikaru Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 sitter her å eter et brød jeg har lagd sjølv er jeg pro nå? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hvilken dip burde jeg kjøpe til salt og pepper potetgull? Hvis du tenker på krydderposene til Kims og Maarud er hvitløk det overlegent beste alternativet. Endret 5. mai 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvilken dip burde jeg kjøpe til salt og pepper potetgull? Du kjøper ikke dip. Du kjøper rømme, også popper du nedi de krydrene du har lyst på. Wips, den perfekte dip. 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er 6, men lærte man den typen mattestykker på barneskolen? Spørs vel på barneskolen. Vi lærte det på barneskolen. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hva vil det si at en bok er "heftet"?? Edit: dersom denne og denne har samme ISBN: ISBN-13: 9780615461878 ISBN: 0615461875 ISBN10: 0615461875 ISBN13: 9780615461878 vil det si at de garantert er den samme boken, ikke sant? Heftet = pocket/paperback. Burde være den samme utgaven Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvilken dip burde jeg kjøpe til salt og pepper potetgull? Hvis du tenker på krydderposene til Kims og Maarud er hvitløk det overlegent beste alternativet. Da skal jeg prøve den i kveld! Du kjøper ikke dip. Du kjøper rømme, også popper du nedi de krydrene du har lyst på. Wips, den perfekte dip. Ja er det jeg gjør som regel, men tenkte jeg skulle gi en av disse ferdigdipene en sjanse i dag! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg advarer deg, du kommer til å angre. *vifte megetsigende med pekefingeren* Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Heftet = pocket/paperback. Burde være den samme utgaven Takk Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvorfor er forumet i halvsøvne når jeg kjeder meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fordi jeg ikke har nok nikotin i meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke er kvotert inn av AP, SV eller et annet regjeringsparti inn i styret i Telenor eller StatiolHydro ennå. Er jo trossalt nesten-Neger. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Så si til din kjære at hun skal døtte i deg noe for min skyld. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fordi jeg ikke har nok nikotin i meg. Nikotintyggis. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jaja, da nærmer det seg kvelden i kveld å Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hater når røde kors står utafor nærbutikken med bøsse og skal ha meg til å skrive på noe giver-greier. Tar alltid musikken i øret på maks og stirrer ned i bakken. Endret 5. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Haha, sånt er mitt kryptonitt. Har så langt fast trekk til Leger uten grenser, Røde Kors og Amnesty. Vurderer Redd Barna også, men litt må jo jeg óg leve av. Er jo bare barnet selv. Also: Kult å svare på en megalang mail med et enda lengre svar når pc-en krasjer og sletter alt. BRENN. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hater når røde kors står utafor nærbutikken med bøsse og skal ha meg til å skrive på noe giver-greier. Tar alltid musikken i øret på maks og stirrer ned i bakken. Ditt hensynsløse svin! Jeg pleier bare gå rett forbi.. Er ikke bedre selv.. Also: Kult å svare på en megalang mail med et enda lengre svar når pc-en krasjer og sletter alt. BRENN. Lagre underveis? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hater når røde kors står utafor nærbutikken med bøsse og skal ha meg til å skrive på noe giver-greier. Tar alltid musikken i øret på maks og stirrer ned i bakken. Ditt hensynsløse svin! Psht, har da vært i Afrika og satt sprøyter på noen innfødte. Det burde frita meg for evt. pengesluk i fremtiden. Endret 5. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg