Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken dip burde jeg kjøpe til salt og pepper potetgull?

Hvis du tenker på krydderposene til Kims og Maarud er hvitløk det overlegent beste alternativet.

Da skal jeg prøve den i kveld!

Du kjøper ikke dip. Du kjøper rømme, også popper du nedi de krydrene du har lyst på. Wips, den perfekte dip.

Ja er det jeg gjør som regel, men tenkte jeg skulle gi en av disse ferdigdipene en sjanse i dag!

Lenke til kommentar

Haha, sånt er mitt kryptonitt. Har så langt fast trekk til Leger uten grenser, Røde Kors og Amnesty. Vurderer Redd Barna også, men litt må jo jeg óg leve av. Er jo bare barnet selv.

Also: Kult å svare på en megalang mail med et enda lengre svar når pc-en krasjer og sletter alt. BRENN.

Lenke til kommentar

Hater når røde kors står utafor nærbutikken med bøsse og skal ha meg til å skrive på noe giver-greier.

Tar alltid musikken i øret på maks og stirrer ned i bakken.

Ditt hensynsløse svin!

Jeg pleier bare gå rett forbi.. Er ikke bedre selv..

Also: Kult å svare på en megalang mail med et enda lengre svar når pc-en krasjer og sletter alt. BRENN.

Lagre underveis?

Lenke til kommentar

Hater når røde kors står utafor nærbutikken med bøsse og skal ha meg til å skrive på noe giver-greier.

Tar alltid musikken i øret på maks og stirrer ned i bakken.

Ditt hensynsløse svin!

Psht, har da vært i Afrika og satt sprøyter på noen innfødte. Det burde frita meg for evt. pengesluk i fremtiden.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...