Petter Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jammen tøysekoppen jeg er jo gutt og kan ikke bli gravid! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jammen tøysekoppen jeg er jo gutt og kan ikke bli gravid! Men du kan produsere melk 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Kjennes ut som noen sparker meg i mellomgulvet hver gang jeg hoster. Endret 5. mai 2011 av Petter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Aah, migreneanfall på jobb, langt unna min kjære nesespray. Ikke har jeg med meg solbriller heller, så da er siste løsningen å gå og nynne for å stramme en eller annen muskel rett ved bihulene som visstnok skal hjelpe, jeg bare ser litt dum ut. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Argh, fremføring foran stor forelesningssal i dag... Det vil si: Sprut rødt tryne, mye stamming, stirring rett ned i gulvet, puls på 200+ og snakking på inn og utpust utrolig fort, og dermed så uforståelig at ingen skjønner det. Dette vil igjen føre til at at blir enda mer rød også en mental blackout hvor alt svartner og jeg ikke husker noenting av hva jeg har sagt eller gjort. Jeg gleder meg ikke. Faen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Høres kjipt ut. Er heldigvis ikke et problem jeg har hatt. Tips: Forestill deg at alle sitter nakne. Uh... Eww! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 det var da rimelig drøyt å forvente at ska skje. bare gi blanke og les opp det du har på den måten du vil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Argh, fremføring foran stor forelesningssal i dag... Det vil si: Sprut rødt tryne, mye stamming, stirring rett ned i gulvet, puls på 200+ og snakking på inn og utpust utrolig fort, og dermed så uforståelig at ingen skjønner det. Dette vil igjen føre til at at blir enda mer rød også en mental blackout hvor alt svartner og jeg ikke husker noenting av hva jeg har sagt eller gjort. Jeg gleder meg ikke. Faen. Føler med deg. Jeg vet nøyaktig hvordan det er. Har det sånn hele tiden. Det være seg om det er for mange eller for få. Foredrag for klassen i et auditorium eller muntlig eksamen. :| Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 det var da rimelig drøyt å forvente at ska skje. bare gi blanke og les opp det du har på den måten du vil. Det har skjedd på alle fremføringer siden jeg begynte i 8.klasse. Ser dessverre ingen logisk grunn til at jeg slipper unna denne gangen -.- Her er det jo enda flere ukjente for meg. Jo fler ukjente, jo værre -.- Fr å toppe alt er det 13 fremføringer før meg. Jeg er sist. Så jeg får god tid til å bli skikkelig nervæs og mør. FML tror jeg dette klassifiserer for sånn jeg har skjønt det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er ingenting ift sånn lillebror hadde det under hele bryllupsmiddagen til søster, og han skulle holde tale SIST. Han satt og rista under hele middagen. Det var første talen hans ever. Men det gikk bra og han fikk bare gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er en helt utrolig følelse vil jeg tro! Så sinnsykt nervøs, også får det til! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Begynner å gå så jævlig lei av høflighetsfraser. Tror jeg skal begynne å kjapt introdusere navnet mitt og deretter mitt ærend. Gidder ikke snakke om været, hvordan man har det etc. Bare bullshit alt sammen. 3 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 "[navn] - [ærend]" "Værmeldinga lyver, regn i morra uansett." Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Høres ut som en god ide Hans. Fikk kjeft på av en lærer for at jeg var for direkte med elevene i den ene timen jeg hadde de. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Small-talk er small-talk. Ingenting annet egentlig. Noen ganger synes jeg det er greit, andre ganger kan de dra dit peppern gror med det. Men liker den det svaret her engang jeg spurte om været "Vell, beste værmeldingen er egentlig tålmodigheten til å vente til imorgen. Så, ser du ut vinduet på et tidspunkt." Beste svaret jeg noen gang har fått. Ung, dum, høflig, og snill er kanskje nøkkelordene her også da. Endret 5. mai 2011 av Lednar Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Høres ut som en god ide Hans. Fikk kjeft på av en lærer for at jeg var for direkte med elevene i den ene timen jeg hadde de. Get this: Jeg fikk kjeft fordi jeg skulle bytte pc-en til en fyr av kollegaen som satt ved siden av. Vi sa da fra i starten av uka på mail! No windows 7 for you! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg