DagensDag Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Landstreffet i Stavanger. Jeg skulle egentlig være hjemme og være ikke-russ, nå har jeg brukt en uke og svidd av nesten 5000 på ulike treff og drikke Du og ja. Drar på tidlig fredag. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Det har skjedd at ugress har blitt luket ut, ja - men det er isåfall en felles beslutning Endret 4. mai 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nei, Pokey - selvfølgelig ikke Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det fins da fint ugress? Trenger ikke være negativt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nja, jo. Vet ikke om "hestehov" er et godt kompliment da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Landstreffet i Stavanger. Du og ja. Drar på tidlig fredag. Gleder meg som en unge Jeg har egentlig ikke peiling på hva det er, alt skjedde veldig spontant og plutselig hadde jeg kjøpt billett og funnet en kompis med et ledig sete. Jeg drar midt på dagen i morgen, men det blir nok en bra tur ned Det har skjedd at ugress har blitt luket ut, ja - men det er isåfall en felles beslutning Ooo, det er en ekskusiv gruppe forumbrukere, med andre ord? Jeg tror nesten jeg må ta del i den gruppa, må bare få Skype først! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noe det første jeg gjorde var å bestille billett. Har hørt det er en rå helg. De fleste drar i morra. Jeg er fanga på en sånn miljøbuss så... Jeg syns hestehov er et vakkert kompliment. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 må bare få Skype først! sudo apt-get install skype Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 må bare få Skype først! sudo apt-get install skype pacman -S skype Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg kjeder meg så inni granskauen. Noen ideer? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg kjeder meg så inni granskauen. Noen ideer? Film, serie eller sove. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg kjeder meg så inni granskauen. Noen ideer? Film, serie eller sove. Siste er ikke aktuelt. Med de to første så er spørsmålet heller hva. Noen gode serier? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ut på fylla, woop woop! Herregud. 4 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 God morgen! Er det normalt at man hoster om morgenen og brekker seg som om at skulle vert gravid? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 God morgen! Er det normalt at man hoster om morgenen og brekker seg som om at skulle vert gravid? Bare om man er gravid : > Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg