Vowels Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Å legge seg i rent sengetøy er sykt digg. Jeg gjør det nå :--D Eneste som ødela stemningen var at når jeg la meg fant jeg ut at jeg hadde glemt å slå av lyset. Måtte stå opp igjen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Å kjøpe billige bøker og å lage tacoburger er sykt digg. DU er sykt digg! Er litt trøtt, jeg.. God natt. Endret 4. mai 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) DNFSK > DNFK > * Endret 4. mai 2011 av Riot™ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Skype er for fags. ... som har mikrofon Endret 4. mai 2011 av clvn Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg nekter å prate der, jeg. Jeg bare chatter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg holder nakenshow på skype hver kveld jeg, men dere får ikke se. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg holder nakenshow på skype hver kveld jeg, men dere får ikke se. De, nei. Men jeg ser. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg holder nakenshow på skype hver kveld jeg, men dere får ikke se. De, nei. Men jeg ser. Du lovte meg en bi-rolle i Skrik # 2 hvis jeg gjorde det, husker du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Du lovte meg en bi-rolle i Skrik # 2 hvis jeg gjorde det, husker du? Jeg nevnte noe med "bi", skrik og "roller" hvertfall. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har ikke blitt invitert til DNFSK jeg. Noen som har makt til å legge meg inn? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Du må ikke høre på lars, han har lovet ALLE det. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Da reiser jeg til Stavanger i morgen. Bestemte meg i kveld, drar i morgen. Det koster meg nesten alt jeg har på kontoen aka nesten ingenting, men da får jeg bare leve som en raka fant ut måneden Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Trudde du budde i Stavanger, eg? Du lovte meg en bi-rolle i Skrik # 2 hvis jeg gjorde det, husker du? Jeg nevnte noe med "bi", skrik og "roller" hvertfall. Oh hello. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Da reiser jeg til Stavanger i morgen. Bestemte meg i kveld, drar i morgen. Det koster meg nesten alt jeg har på kontoen aka nesten ingenting, men da får jeg bare leve som en raka fant ut måneden Hva skal du? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har ikke blitt invitert til DNFSK jeg. Noen som har makt til å legge meg inn? Søk meg opp på skype, legg meg til, så legger jeg deg til. Gjelder forøvrig nesten alle. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Landstreffet i Stavanger. Jeg skulle egentlig være hjemme og være ikke-russ, nå har jeg brukt en uke og svidd av nesten 5000 på ulike treff og drikke Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har ikke blitt invitert til DNFSK jeg. Noen som har makt til å legge meg inn? Søk meg opp på skype, legg meg til, så legger jeg deg til. Gjelder forøvrig nesten alle. Nesten alle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg