Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Slik som eg snubla på deg? Meir eller mindre slik, ja. Det er ikkje heilt greit å vere outsider. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Påsken 2012, kanskje blir eg meir enn ein outsider. Om eg orker. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Usikker om jeg vil, Wheelie. Slapp av, det er bare katta med slips. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Påsken 2012, kanskje blir eg meir enn ein outsider. Om eg orker. Sjølvsagt orker du å kome til Vikingskipet neste år! Du kan sitja med alle oss voksne unger. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) DNFSK > DNFK > * Endret 4. mai 2011 av Riot™ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sjølvsagt orker du å kome til Vikingskipet neste år! Du kan sitja med alle oss voksne unger. Joda, men jeg blir jo så fryktelig gammel i forhold til dere Det står egentlig bare på om jeg kan få snubla sammen en brukbar pc til da, og det burde gå bra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er du voksen også nåda? Neppe. Ta med deg laptop, det holder i massevis. Laptop + ekstern harddisk, så kopierer du alt du finner og går på jakt etter noe morsomt på TG. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er du voksen også nåda? Neppe. Ta med deg laptop, det holder i massevis. Laptop + ekstern harddisk, så kopierer du alt du finner og går på jakt etter noe morsomt på TG. Jeg er da vel eldre enn deg? Meh. Hadde jeg bodd dritlangt unna så kunne jeg vurdert den tanken, men jeg vil nok ha med meg en tilnærma lik skikkelig pc til TG Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vurderte å dra på TG slik at jeg kunne flashe eple-pcen min med taster som kan lyse i mørket. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vurderte å dra på TG slik at jeg kunne flashe eple-pcen min med taster som kan lyse i mørket. Lulz til og med bestefaren min har laptop som får til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Eg og vil ha lysande tastatur. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Skal dra på TG med laptopen, kjøre Elasto Mania hele uken, nonstopppPPPP med redbull. Kommer til å bli klikk, tar av bananas donald krazy. Kanskje jeg spiser 5 pakker seigmenn også, DA TAR DET AV, LOVER DEG. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kanskje toppe det hele med en smirnoff ICE Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er da vel eldre enn deg? Du er noen måneder eldre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vurderte å dra på TG slik at jeg kunne flashe eple-pcen min med taster som kan lyse i mørket. Det har jeg gjort i to-tre år nå, skal vi starte rekke? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kanskje jeg spiser 5 pakker seigmenn også, DA TAR DET AV, LOVER DEG. Du minner litt om ein kar eg kjenner som heiter Bendik. Han fekk 5 bitar mjølkesjokolade og nokre seigemannar på konf-leir. Plutseleg spelte vi poker med presten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Å legge seg i rent sengetøy er sykt digg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Å kjøpe billige bøker og å lage tacoburger er sykt digg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Om det går ann å besvime av trøtthet, så er jeg på det punktet nå. Når jeg i tillegg har allergi som fører til ekstremt kløende øyne, så kan jeg snart regnes som blind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg