WheelMan Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) hva med og gi faen i og bry seg? Hva med å gi faen i å spamme? Endret 4. mai 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 hva med og gi faen i og bry seg? Hva med å gå tilbake til hullet du kom fra? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hva med å ikke bry seg om spamminga, sende inn en rapport og vente? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Omg vi klikker lzm for ingenting lzm olol TTT kthx bai. Ammagad azza lsm XDXDDDDDDDDDDDD Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nei, eg trykker ikkje på linken din. Du er ein nisse, og eg har rapportert posten. God start på forumkarriera di, å spamme ned referral-linkar. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) vis jegh hadde bodd i et hull så... men nei det gjør jeg ikkke. n00b Endret 6. mai 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Standarden er høy her som vanlig. 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) De der referanselinkene er uansett bullcrap. @WheelMan: "JAVISST" Takk til Riot™, nå går jeg rundt å plager vettet av kompiser og sier "javisst". Endret 4. mai 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Adrian: Jeg kjente deg ikke igjen! XD Ny avatar has a confusing. ~ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Kven er Riot™ egentlig? Var h*n på TG? Traff eg h*n da eg var innom, Wheelman? Endret 4. mai 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kven er Riot™ egentlig? Var han på TG? Traff eg han da eg var innom, Wheelman? Holy fuck, skriver DU nynorsk? Kva for eit mirakel er dette. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Adrian: Jeg kjente deg ikke igjen! XD Ny avatar has a confusing. ~ Vil du se en vits? Kven er Riot™ egentlig? Var h*n på TG? Traff eg h*n da eg var innom, Wheelman? Nope, tror ikke han var på TG Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kven er Riot™ egentlig? Var h*n på TG? Traff eg h*n da eg var innom, Wheelman? Riot er en gærn bergenser som ikke var på TG. Jeg snublet derimot på han når jeg var innom bergenstreffet forrige helg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Adrian: Jeg kjente deg ikke igjen! XD Ny avatar has a confusing. ~ Vil du se en vits? Ser på en på skype-chat nå. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Holy fuck, skriver DU nynorsk? Kva for eit mirakel er dette. Eg er eit suksessrikt troll. Riot er en gærn bergenser som ikke var på TG. Jeg snublet derimot på han når jeg var innom bergenstreffet forrige helg. Slik som eg snubla på deg? Nope, tror ikke han var på TG Han var visst ikkje det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg