Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Meh. Kjedelig film. Les boka istedet. Haters gonna hate. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Anbefaler å gjøre begge deler. (lese boka og se filmen.) Endret 4. mai 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg sier film først, bok etterpå. Da blir man ikke like skuffa over filmen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Bare jeg som tenkte "Engler daler ned i skjul?" http://www.nrk.no/video/prinsesse_martha_louise_i_fallskjerm/4CEF6AE8130E754A/ Jeg er for vittig for mitt eget beste, like før jeg blir ansatt i en middelmådig avis for å lage passende overskrifter nå. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 http://open.spotify.com/track/2aPoj3DPYAHNKmKEXQiwEp Ti av ti. Like a boss. Eventuelt som ein sjef. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Som ein sjef er et uttrykk jeg bruker i dagligtalen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Som ein sjef er et uttrykk jeg bruker i dagligtalen. k Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tok feil krydder ned fra hylla når jeg skulle krydre kjøttet, spent på åssen biff med kanel smaker Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tok feil krydder ned fra hylla når jeg skulle krydre kjøttet, spent på åssen biff med kanel smaker Har sjølv klart å ta paprika på graut. Spennande slikt. Må liksom prøve ein bete, iallefall. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tok feil krydder ned fra hylla når jeg skulle krydre kjøttet, spent på åssen biff med kanel smaker Har sjølv klart å ta paprika på graut. Spennande slikt. Må liksom prøve ein bete, iallefall. Var skikkelig i slaget mens jeg lagde mat, så kjenner jeg en rar lukt, (grøt wtf) så ser jeg at grillkrydderet står på benken, og det var bare kanel på hylla Tok feil krydder ned fra hylla når jeg skulle krydre kjøttet, spent på åssen biff med kanel smaker Har sjølv klart å ta paprika på graut. Spennande slikt. Må liksom prøve ein bete, iallefall. Var skikkelig i slaget mens jeg lagde mat, så kjenner jeg en rar lukt, (grøt wtf) så ser jeg at grillkrydderet står på benken, og det var bare kanel på hylla Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Men i helvete. Er kanel på kjøtt blitt en sånn staple i sosialt-delen av forumet nå? Husker ennå DJ_Dark sine kanelburgere. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Lo hardt da en sykkeldust tryna foran fotgjengerfeltet da en bil ikke laget plass for han. Utrolig hvor mange som tror de bare kan sykle rett ut i et forgjengerfelt. Klikka max gjorde han også, hadde jeg vært bilen bak hadde jeg tatt meg tiden til å forklare trafikkreglene til han så han ikek kunne være så sinna når "bildusten" nesten kjørte på han, når det var det motsatte som skjedde. Endret 4. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Lo hardt da en sykkeldust tryna foran fotgjengerfeltet da en bil ikke laget plass for han. Utrolig hvor mange som tror de bare kan sykle rett ut i et forgjengerfelt. Klikka max gjorde han også, hadde jeg vært bilen bak hadde jeg tatt meg tiden til å forklare trafikkreglene til han så han ikek kunne være så sinna når "bildusten" nesten kjørte på han, når det var det motsatte som skjedde. Hahahahah! Minne meg om denne: Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvor mye kan man glemme på fylla? Greit nok det skjedde ikke noe spess (dessverre), men betyr det at jeg må begynne på square one? Shit is getting complicated allready Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 trykk! http://freespotifypremium.org/?ref=61542 Nei. Eg veitt kva det er. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 det er faen ikke virus smarten -_- I forhold til deg er han lynet Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det er ei referral-lenke. It's spam. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvorfor er det ikke code red når man trenger det? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 trykk! http://freespotifypr....org/?ref=61542 Hva med å gi faen i å spamme? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 hva med og gi faen i og bry seg? Gi faen å spam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg