Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok feil krydder ned fra hylla når jeg skulle krydre kjøttet, spent på åssen biff med kanel smaker :p

Har sjølv klart å ta paprika på graut. :p

Spennande slikt. Må liksom prøve ein bete, iallefall.

Var skikkelig i slaget mens jeg lagde mat, så kjenner jeg en rar lukt, (grøt wtf) så ser jeg at grillkrydderet står på benken, og det var bare kanel på hylla :p

Tok feil krydder ned fra hylla når jeg skulle krydre kjøttet, spent på åssen biff med kanel smaker :p

Har sjølv klart å ta paprika på graut. :p

Spennande slikt. Må liksom prøve ein bete, iallefall.

Var skikkelig i slaget mens jeg lagde mat, så kjenner jeg en rar lukt, (grøt wtf) så ser jeg at grillkrydderet står på benken, og det var bare kanel på hylla :p

Lenke til kommentar

Lo hardt da en sykkeldust tryna foran fotgjengerfeltet da en bil ikke laget plass for han.

Utrolig hvor mange som tror de bare kan sykle rett ut i et forgjengerfelt.

Klikka max gjorde han også, hadde jeg vært bilen bak hadde jeg tatt meg tiden til å forklare trafikkreglene til han så han ikek kunne være så sinna når "bildusten" nesten kjørte på han, når det var det motsatte som skjedde.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Lo hardt da en sykkeldust tryna foran fotgjengerfeltet da en bil ikke laget plass for han.

Utrolig hvor mange som tror de bare kan sykle rett ut i et forgjengerfelt.

Klikka max gjorde han også, hadde jeg vært bilen bak hadde jeg tatt meg tiden til å forklare trafikkreglene til han så han ikek kunne være så sinna når "bildusten" nesten kjørte på han, når det var det motsatte som skjedde.

Hahahahah! :lol:

Minne meg om denne:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...