Muggkaare Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kjøp deg sommerølen som er ute i butikken nå. Er alltid lysere og mildere i smaken. Hvem har den beste sommerølen? Jeg har ikke peiling. Kjøper sommerøl noen ganger når det er varmt som juling, fordi det er jævla digg i varmen, men sånn ellers går det i vanlig Tuborg om jeg skal fylle, og skal jeg kose meg skikkelig blir det diverse dyrere øl med mye smak, som f.eks diverse av Nøgne Ø. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har også en tendens til å tro at forumbrukere er sin egen avatar. Auda... Du er vel i tilfelle tilpasningsdyktig? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har allerede smakt høgg, i form av Pokal og Seidel. Det er utelukket å bruke penger på sånt skvip. Haha, jeg glemte Pokal og Seidel! Seidel var vel det første ølet jeg drakk meg full på, måtte spise kanelbolle mellom hver slurk for å ikke brekke meg. Smakte jo helt forferdelig 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hovedoppslaget på Dagbladet.no: Link. Jeg går på den skolen. Godt å se at vi ikke er den eneste kristne skolen som drar russekrigen alt for langt. Vi holder oss til å ta førsteklassingene da. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jøssenavn. Var å kjøpte meg noen briller med +1 til 60 kroner på Europris i matpausen, og dæven døtte for en forskjell jeg opplever. Ikke har jeg vondt i hodet lenger og føler at jeg kan slappe mer av i øynene! Jeg sa du skulle skaffe deg noen briller. Men du burde komme deg til en optiker og ta en skikkelig test og få noen gode briller. Det er en stor mulighet for at du kan se enda en del bedre hvis du får noen briller som er tilpasset deg Har tenkt på det! Men 390 for en synstest? Me no gusta Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har også en tendens til å tro at forumbrukere er sin egen avatar. Auda... Awesome. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Jeg har også en tendens til å tro at forumbrukere er sin egen avatar. Auda... Hurra, eg er ein gammal svart mann som fryktar Loch Ness-monsteret. Yay, jeg er Edgar Allan Poe. Han døde fattig og forlatt i en alder av bare 40 år. Endret 4. mai 2011 av handerrre Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har alltid hatt det inntrykket av deg, at du skriver på nynorsk vil jeg ikke si gjør deg noe yngre. :!: Arg, du har avslørt meg. Eg er eigentleg eldre enn TWFA, men skriv nynorsk fordi det er så hipt og eg trudde at det gav folk eit mentalt bilete av ein sekstenåring som eg absolutt ikkje er. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har allerede smakt høgg, i form av Pokal og Seidel. Det er utelukket å bruke penger på sånt skvip. Det må være en veldig spesiell prosess for å få dårlig brennevin til å bli øl. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tuborg er populært fordi det er billig, men smaken er fullstendig grusom. Kjeft'a Hr. Snurrebart! Tuborg er kurant det, Frydenlund også. Begge er ræl, og jeg har stor, stor bart. Tuborg er populært fordi det er billig, men smaken er fullstendig grusom. Har du noen forslag til velsmakende øl som ikke er for sterkt i smaken? Tja, av industrøl bør Aass fat være et fint sted å starte. Ikke spesielt bitter med en søtlig avslutning. Jeg er av den oppfatning at skal du lære deg å drikke noe bør du ikke ta billigvarene, de vil bare forsterke avsmaken. Ellers ser jeg ikke poenget med å tylle i seg noe en egentlig ikke liker, ville heller eksperimentert rolig på egen hånd. Du kan også prøve tyngre, men greie øl som Guinness eller Kilkenny (stout begge to) eller en lett brown ale (som Newcastle). Om du vil ha pilsner er Urquell (som faktisk er brygget i Plzeň) finfin, men den koster 28,- per halvliter. Nøgne Ø og andre mikrobryggerier har masse som er helt supert, men noen av de blir vel kanskje i meste laget. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Kjør på med Tuborg, er rusen man er ute etter May the Force be with you :--D Endret 4. mai 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Åååh, jeg har så nerver. Har en betalt sminkejobb x3 før et eller annet skoleball i mai. Nervernevernerver. :| Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hei! Jeg leter desperat etter hvor en melodi er fra: Den går sånn her: dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun _ned en oktav_ dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun _ned enda en oktav_ osv Dårlig forklart, men blah.. :3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 "Hva heter sangen/artisten?" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sangen fra South Park - All about mormons? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hei! Jeg leter desperat etter hvor en melodi er fra: Den går sånn her: dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun _ned en oktav_ dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun _ned enda en oktav_ osv Dårlig forklart, men blah.. :3 Garantert denne Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har også en tendens til å tro at forumbrukere er sin egen avatar. Auda... I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane? Jeg er tydeligvis Patrick Bateman, skal vi tro avataren min. Woop. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er tydeligvis Patrick Bateman, skal vi tro avataren min. Woop. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 cptobvious to the rescue You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Meh. Kjedelig film. Les boka istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg