Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Var sikkert det han røyka, satt med alu-folie og greier. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Det må ikke nødvendigvis ha vært crack. Men dumt av ham. Har hørt at når sølvfolie varmes over en viss temperatur utløser det giftige gasser. Endret 4. mai 2011 av Zerda Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 I dag reagerte jeg ikke hverken når en kar satt rett ved siden av meg og fyrte opp noe som må ha vært enten crack eller metamfetamin (er det det samme?) og en annen dude ble påkjørt av bussen. Jeg har blitt mer "årgh, blir jeg forsinka hjem IGJEN?" når bussen/trikken har kjørt på noe/noen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Myndig på fredag! Trodde du var skitgammal jeg. Sikkert pga bildet av Wenger. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Myndig på fredag! Hva kan jeg kjøpe som er godt å blande med cola? Gjerne så sterkt som mulig, uten at det overstiger grensen for hva jeg har lov til å kjøpe som 18-åring. Jeg har også bestemt meg for å lære meg å drikke øl. Slik det er nå hater jeg smaken, men jeg tror jeg kan lære meg å like det med litt tilvenningstid. Hvilket øl bør jeg begynne med? Gjerne så lyst og smakløst som mulig. Kalinka 22 går jo stort sett fint til alt. Sååeeee... Prøv det? Og øl, Tuborg er veldig populært for ein grunn. Sjølv syns eg Tou er best. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Myndig på fredag! Trodde du var skitgammal jeg. Sikkert pga bildet av Wenger. Jeg har også en tendens til å tro at forumbrukere er sin egen avatar. Kalinka 22 går jo stort sett fint til alt. Sååeeee... Prøv det? Og øl, Tuborg er veldig populært for ein grunn. Sjølv syns eg Tou er best. Takker! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Myndig på fredag! Hva kan jeg kjøpe som er godt å blande med cola? Gjerne så sterkt som mulig, uten at det overstiger grensen for hva jeg har lov til å kjøpe som 18-åring. Jeg har også bestemt meg for å lære meg å drikke øl. Slik det er nå hater jeg smaken, men jeg tror jeg kan lære meg å like det med litt tilvenningstid. Hvilket øl bør jeg begynne med? Gjerne så lyst og smakløst som mulig. Hvorfor akkurat cola? Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for de ferdigblandede mojito'ene eller eventuelt fishermansshot. Kalinka er som Alfred nevner helt kurant. Av øl uten smak så nevner jeg Budweiser og Corona. RIktignok er jo Carlsberg og Tuborg "bedre" og smaker mer øl. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tuborg er populært fordi det er billig, men smaken er fullstendig grusom. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tuborg er populært fordi det er billig, men smaken er fullstendig grusom. Kjeft'a Hr. Snurrebart! Tuborg er kurant det, Frydenlund også. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvorfor akkurat cola? Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for de ferdigblandede mojito'ene eller eventuelt fishermansshot. Kalinka er som Alfred nevner helt kurant. Av øl uten smak så nevner jeg Budweiser og Corona. RIktignok er jo Carlsberg og Tuborg "bedre" og smaker mer øl. Fordi jeg har et ganske stort colalager fra før av. Takk for tipsene! Tuborg er populært fordi det er billig, men smaken er fullstendig grusom. Har du noen forslag til velsmakende øl som ikke er for sterkt i smaken? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har også en tendens til å tro at forumbrukere er sin egen avatar. Auda... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kjøp deg sommerølen som er ute i butikken nå. Er alltid lysere og mildere i smaken. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det eneste jeg reagerte på var at en så idiotisk sak var hovedoppslaget. Jepp, og hele saken er blåst massivt opp, først fra Agderposten og så fra Dagbladet.. Hos oss blir du vel anmeldt til politiet for å sprute vann på eller "tusje" noen? men dette ble alt for grovt. Vil si at dette går innenfor etikk, forstår rett og slett ikke at noen kan gjøre slikt.... 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har også bestemt meg for å lære meg å drikke øl. Slik det er nå hater jeg smaken, men jeg tror jeg kan lære meg å like det med litt tilvenningstid. Hvilket øl bør jeg begynne med? Gjerne så lyst og smakløst som mulig. Drikk fatøl, det er lyst og godt. Eller, du kan begynne med å helle nedpå med Borg. Det smaker høgg, men til gjengjeld vil alt øl smak godt etter å ha drukket noe så vondt :---D Det var sånn jeg lærte med å nyte rødvin. Det var først etter at jeg drakk billig skjit, for så å bytte den ut med en skikkelig god en, at jeg lærte å sette pris på det. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kjøp deg sommerølen som er ute i butikken nå. Er alltid lysere og mildere i smaken. Hvem har den beste sommerølen? Drikk fatøl, det er lyst og godt. Eller, du kan begynne med å helle nedpå med Borg. Det smaker høgg, men til gjengjeld vil alt øl smak godt etter å ha drukket noe så vondt :---D Det var sånn jeg lærte med å nyte rødvin. Det var først etter at jeg drakk billig skjit, for så å bytte den ut med en skikkelig god en, at jeg lærte å sette pris på det. Jeg har allerede smakt høgg, i form av Pokal og Seidel. Det er utelukket å bruke penger på sånt skvip. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har også en tendens til å tro at forumbrukere er sin egen avatar. Auda... Hurra, eg er ein gammal svart mann som fryktar Loch Ness-monsteret. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det må ikke nødvendigvis ha vært crack. Men dumt av ham. Har hørt at når sølvfolie varmes over en viss temperatur utløser det giftige gasser. Nå mistenker jeg at vedkommende ikke er den skarpeste kniven i skuffen uansett... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Jeg har også en tendens til å tro at forumbrukere er sin egen avatar. Auda... Hurra, eg er ein gammal svart mann som fryktar Loch Ness-monsteret. Har alltid hatt det inntrykket av deg, at du skriver på nynorsk vil jeg ikke si gjør deg noe yngre. :!: http://www.youtube.com/watch?v=zYWZklfnMSU Endret 4. mai 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jøssenavn. Var å kjøpte meg noen briller med +1 til 60 kroner på Europris i matpausen, og dæven døtte for en forskjell jeg opplever. Ikke har jeg vondt i hodet lenger og føler at jeg kan slappe mer av i øynene! Jeg sa du skulle skaffe deg noen briller. Men du burde komme deg til en optiker og ta en skikkelig test og få noen gode briller. Det er en stor mulighet for at du kan se enda en del bedre hvis du får noen briller som er tilpasset deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg