Bender Rodriguez Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 I sommer skal jeg sykle en del, kjører mye i skogen for kicks. Jobbe litt i hagen, jobbe litt for pappa etc. Forberede meg på skolen, har hatt friår. Må si jeg savner skolen, høres rart ut. Men fant ut at jeg trenger mer mennesker rundt meg. Lar bare tiden gå nå... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Til sommeren skal jeg ikke gjøre en dritt! Kanskje en eller annen festival eller egypt en tur. Btw: lakke inni en bil uten ventilasjon eller noen ting var ikke lurt. Ser litt tåkete atm. Endret 4. mai 2011 av Petter Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er det noen som skal tilbringe de tidlige dager av sommerferien på Sommerfestivalen i Selbu? Der bor jeg! xD Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Santorini med kjæresten i august. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Little miss sunshine er en søt film. 1 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jøssenavn. Var å kjøpte meg noen briller med +1 til 60 kroner på Europris i matpausen, og dæven døtte for en forskjell jeg opplever. Ikke har jeg vondt i hodet lenger og føler at jeg kan slappe mer av i øynene! Haha, jeg lider samme skjebne. Ser absolutt ingen ting, men jeg har allikevel ikke vært hos øyelege. Er for øyeblikket noen -2 fra nille til samme pris som hjelper meg med å se ting på litt avstand. Er heldigvis ikke så galt at jeg må bruke briller hele tiden enda (bruker det for det meste når det blir lange økter på dataen), men ser for meg at det kommer til å komme med årene. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Forberede meg på skolen, har hatt friår. Må si jeg savner skolen, høres rart ut. Men fant ut at jeg trenger mer mennesker rundt meg. Lar bare tiden gå nå... Veit hva du mener. Har jobba dette året etter å ha gjort meg ferdig med videregående, og jeg savner skolen veldig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er veldig glad i å være student, helt til det blir mai og jeg innser at jeg ikke har gjort noe de siste tre månedene. Jeg gleder meg til å bli ferdig og ha en litt mer jevn hverdag, framfor en sinusbølge av stress. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Little miss sunshine er en søt film. Du er en søt film, Ida! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Oooh, Bob Dylan. Jeg hadde ikke tatt fallskjermlappen om jeg hadde fått en million kroner. Håper virkelig jeg får råd, selv om det ikke ser så lyst ut. Satser på at jeg får låne resten av pengene jeg trenger som blir mellom 4000 og 5000 av mine foreldre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 I dag reagerte jeg ikke hverken når en kar satt rett ved siden av meg og fyrte opp noe som må ha vært enten crack eller metamfetamin (er det det samme?) og en annen dude ble påkjørt av bussen. The big city life is gettin' to me. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nokon andre her som går i mine innlegg, går til last read på ein eller annan tråd og les innlegget før du veitt kva tråd du er i? Eg må slutte med det. Blir så forvirra enkelte gongar. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg skal være semideprimert, utslitt og jobbe i hele sommer. U JELLY? edit: Jeg skal også sitte i parken og drikke masse øl. Satt nettopp og hørte på Busserul da jeg leste det innlegget. Freaky. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Alfred, jeg gjør det titt og ofte. Ender stadig vekk opp i "Snedige ting du lurer på" og tror det er DNFK. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hovedoppslaget på Dagbladet.no: Link. Jeg går på den skolen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det eneste jeg reagerte på var at en så idiotisk sak var hovedoppslaget. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Myndig på fredag! Hva kan jeg kjøpe som er godt å blande med cola? Gjerne så sterkt som mulig, uten at det overstiger grensen for hva jeg har lov til å kjøpe som 18-åring. Jeg har også bestemt meg for å lære meg å drikke øl. Slik det er nå hater jeg smaken, men jeg tror jeg kan lære meg å like det med litt tilvenningstid. Hvilket øl bør jeg begynne med? Gjerne så lyst og smakløst som mulig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det eneste jeg reagerte på var at en så idiotisk sak var hovedoppslaget. Jepp, og hele saken er blåst massivt opp, først fra Agderposten og så fra Dagbladet.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Metamfetamin er et hvitt krystallinsk stoff, som folk tar ved å sniffe det, røyke det, eller injisere det med en sprøyte. Det er syntetisk sentralstimulerende, og har mye av de samme virkningene og ligner kjemisk på amfetamin. Det vil si f.eks hevet stemningsleie, høy selvfølelse, pratsomhet, rastløshet og våkenhet/mangel på søvn. Kokain er i likhet med Metamfetamin sentralstimulerende. Fribase-kokain er "rent" kokain. Stoffet dannes fra kokain hydroklorid gjennom en komplisert prosess på flere trinn. Stoffet er ikke vannløselig og blir vanligvis inntatt ved røyking. Det er den her varianten man blir lettest avhengig av. Tenkte jeg bare skulle si det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg