Reeve Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Edit: Feil tråd, gitt. Jeg er jelly på dine reisemål, McHansern. Skal i det minste til Ukraina, deriblant Kiev, Tsjernobyl og Odessa, så har i det minste noe å glede meg til! Endret 4. mai 2011 av Zeke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Eller Elias. Det funker også, og er myyye kulere. ^^ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Thailand i Juni, Vietnam, Kambodsja og Thailand i Juli, Filippinene i oktober. U JELLY? Jeg skal iallefall i de traktene til høsten. Skal til Kina i oktober. U JELLY U JELLY U JELLY Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er jelly på dine reisemål, McHansern. Skal i det minste til Ukraina, deriblant Kiev, Tsjernobyl og Odessa, så har i det minste noe å glede meg til! Awesome! Jeg er sykt gira på en tur til Simferopol til neste vår men er i grunn fullbooket. Vi får se. Kiev er en flott by, men det hjelper å kunne noen strofer Russisk. Svært få mennesker over 25 år kan engelsk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Får se om jeg gidder lære meg noen ord. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg skal iallefall i de traktene til høsten. Skal til Kina i oktober. U JELLY U JELLY U JELLY Eg skal tene massevis av penger i sommar! U JELLY Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Eg skal tene massevis av penger i sommar! U JELLY Jelly. Har ikke skaffet meg jobb enda, så får se om det blir noe moneymaking i sommer. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Eg skal tene massevis av penger i sommar! U JELLY Jelly. Har ikke skaffet meg jobb enda, så får se om det blir noe moneymaking i sommer. Skal ikkje ta turen innom Thailand og tene nokre raske penger der? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Jeg skal være semideprimert, utslitt og jobbe i hele sommer. U JELLY? edit: Jeg skal også sitte i parken og drikke masse øl. Endret 4. mai 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg skal jobbe nesten hele sommeren, med unntak av to uker i sommer hvor jeg skal på... forumtreff. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har 4 uker med ferie! De fire ukene skal gå med til følgende: Fjelltopper, kanoturer, fiske, båtfiske, hytta ooooooooog ... . Sykling og trening me thinks Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har tre uker ferie og skal bruke dem på festival i Belgia, festival i Nord-Norge og ei uke sammen med det moderlige opphavet og broren min på en eller annen slags tur. Vi ungene prøver å trumfe gjennom å leie en gammel VW-buss og roadtrippe gjennom Storbritannia. 2 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har tre uker ferie og skal bruke dem på festival i Belgia, festival i Nord-Norge og ei uke sammen med det moderlige opphavet og broren min på en eller annen slags tur. Vi ungene prøver å trumfe gjennom å leie en gammel VW-buss og roadtrippe gjennom Storbritannia. Med gåen clutch, emo-like bror og en kokain-avhengig bestefar i baksetet, samt en far med svært så ambisiøse planer i forsetet og du skal på skjønnhetskonkurranse? 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ja, og en suicidal, homofil onkel. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Høres ut som en standard hollywood film Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Til sommer skal jeg på Bob Dylan konsert, jobbe, og forhåpentligvis ta fallskjermlappen. Er usikker på om jeg får råd. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Oooh, Bob Dylan. Jeg hadde ikke tatt fallskjermlappen om jeg hadde fått en million kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg