Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Edit: Feil tråd, gitt.

Jeg er jelly på dine reisemål, McHansern. Skal i det minste til Ukraina, deriblant Kiev, Tsjernobyl og Odessa, så har i det minste noe å glede meg til! ;)

Endret av Zeke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er jelly på dine reisemål, McHansern. Skal i det minste til Ukraina, deriblant Kiev, Tsjernobyl og Odessa, så har i det minste noe å glede meg til! ;)

Awesome! Jeg er sykt gira på en tur til Simferopol til neste vår men er i grunn fullbooket. Vi får se.

Kiev er en flott by, men det hjelper å kunne noen strofer Russisk. Svært få mennesker over 25 år kan engelsk.

Lenke til kommentar

Jeg har tre uker ferie og skal bruke dem på festival i Belgia, festival i Nord-Norge og ei uke sammen med det moderlige opphavet og broren min på en eller annen slags tur. Vi ungene prøver å trumfe gjennom å leie en gammel VW-buss og roadtrippe gjennom Storbritannia.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har tre uker ferie og skal bruke dem på festival i Belgia, festival i Nord-Norge og ei uke sammen med det moderlige opphavet og broren min på en eller annen slags tur. Vi ungene prøver å trumfe gjennom å leie en gammel VW-buss og roadtrippe gjennom Storbritannia.

Med gåen clutch, emo-like bror og en kokain-avhengig bestefar i baksetet, samt en far med svært så ambisiøse planer i forsetet og du skal på skjønnhetskonkurranse?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...