Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noen som vet hvorvidt det er lov å ta med seg sprit _inn_ i Vietnam? Det er jo strengt kommunistisk så jeg vet ikke, må undersøkes. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tror det skal gå bra McHansern: Visitors are allowed to take the following into Vietnam duty free: * Alcohol - 1 litre of alcohol * Tobacco- 200 cigarettes, 50 cigars or 250g of tobacco Tatt fra http://www.asiahotels.com/info/Vietnam Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noen som vet hvorvidt det er lov å ta med seg sprit _inn_ i Vietnam? Det er jo strengt kommunistisk så jeg vet ikke, må undersøkes. Cathay Pacific sier 2 liter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ah, takk. Da blir det Fernet Branca på terassen i Vietnam også. Ikke gærnt! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Pff. Ekte menn nipper en rolig slangevin på sene kvelder. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Go for 323'en den er eu godkjent så da sparer du mye arbeid Rev. fungerer ikke. Skeptisk. Skal ikke kjøre bakover helt til Tromsø så det går nok bra Har kjørt værre biler enn det der. En bil uten clutch og en annen som manglet 1 og 2 gir. Dusten med Mazdaen har lagt ut feil nr på annonsen å svarer ikke på mail lengere så jeg driter i den. Har ringt å holdt av en Skruzuki Swift Awesome 1,0 liters motor i den Skikkelig bestemor bil. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noen som har peiling på røykvarslere, og hvor mye de tåler før de dør? Tåler som i antall slag, eller..? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jøssenavn. Var å kjøpte meg noen briller med +1 til 60 kroner på Europris i matpausen, og dæven døtte for en forskjell jeg opplever. Ikke har jeg vondt i hodet lenger og føler at jeg kan slappe mer av i øynene! Haha, jeg lider samme skjebne. Ser absolutt ingen ting, men jeg har allikevel ikke vært hos øyelege. Er for øyeblikket noen -2 fra nille til samme pris som hjelper meg med å se ting på litt avstand. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Seriøst for et rot av spam og dritt Facebook har blitt. De burde forby all posting av eksterne lenker i alle former og fasonger. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ikke skyld på Facebook bare fordi du har kjipe venner. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tåler som i antall slag, eller..? Japp. Den trenger ikke dø, så lenge den holder kjeft etterpå. Det er det viktigste. 8D Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Da blir det Londontur i mai og Tyrkia i sommer. U JELLY? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tåler som i antall slag, eller..? Japp. Den trenger ikke dø, så lenge den holder kjeft etterpå. Det er det viktigste. 8D Protip: Dra ut batteriet. Da slutter den å lage lyd. Evt. skift batteri hvis det er derfor den piper. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er ikke høy nok til å ta ut batteriet. Og jeg har ingenting jeg kan stå på i trappen. Derfor jeg tenkte å bruke den gode gamle kosteskaft-metoden, men jeg tror ikke jeg har god nok finmotorikk med ett kosteskaft til å skifte. Og ord funker ikke (trust me, jeg har prøvd), og da ser jeg ingen annen utvei enn vold. Før jeg går helt av skaftet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Da blir det Londontur i mai og Tyrkia i sommer. U JELLY? Thailand i Juni, Vietnam, Kambodsja og Thailand i Juli, Filippinene i oktober. U JELLY? 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Thailand i Juni, Vietnam, Kambodsja og Thailand i Juli, Filippinene i oktober. U JELLY? Nope. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er ikke høy nok til å ta ut batteriet. Og jeg har ingenting jeg kan stå på i trappen. Derfor jeg tenkte å bruke den gode gamle kosteskaft-metoden, men jeg tror ikke jeg har god nok finmotorikk med ett kosteskaft til å skifte. Og ord funker ikke (trust me, jeg har prøvd), og da ser jeg ingen annen utvei enn vold. Før jeg går helt av skaftet. De er ikke kjempedyre å erstatte heldigvis med mindre det er sånne serikoblede Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Åh gud, dei har TEKSTA introen til fresh prince på viasat 4. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Da tror jeg kanskje ikke jeg skal ta sjangsen, for jeg har faktisk ikke peiling. Er ute i fellesoppgangen den forferdelige lyden har mast i hele dag. I iss gåoing kræisi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg