Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Go for 323'en den er eu godkjent så da sparer du mye arbeid

Rev. fungerer ikke.

Skeptisk.

Skal ikke kjøre bakover helt til Tromsø så det går nok bra :p

Har kjørt værre biler enn det der. En bil uten clutch og en annen som manglet 1 og 2 gir.

Dusten med Mazdaen har lagt ut feil nr på annonsen å svarer ikke på mail lengere så jeg driter i den. Har ringt å holdt av en Skruzuki Swift :) Awesome 1,0 liters motor i den :p Skikkelig bestemor bil.

Lenke til kommentar

Jøssenavn. Var å kjøpte meg noen briller med +1 til 60 kroner på Europris i matpausen, og dæven døtte for en forskjell jeg opplever. Ikke har jeg vondt i hodet lenger og føler at jeg kan slappe mer av i øynene!

Haha, jeg lider samme skjebne. Ser absolutt ingen ting, men jeg har allikevel ikke vært hos øyelege. Er for øyeblikket noen -2 fra nille til samme pris som hjelper meg med å se ting på litt avstand. :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke høy nok til å ta ut batteriet. Og jeg har ingenting jeg kan stå på i trappen. Derfor jeg tenkte å bruke den gode gamle kosteskaft-metoden, men jeg tror ikke jeg har god nok finmotorikk med ett kosteskaft til å skifte. Og ord funker ikke (trust me, jeg har prøvd), og da ser jeg ingen annen utvei enn vold. Før jeg går helt av skaftet. :p

Lenke til kommentar

Jeg er ikke høy nok til å ta ut batteriet. Og jeg har ingenting jeg kan stå på i trappen. Derfor jeg tenkte å bruke den gode gamle kosteskaft-metoden, men jeg tror ikke jeg har god nok finmotorikk med ett kosteskaft til å skifte. Og ord funker ikke (trust me, jeg har prøvd), og da ser jeg ingen annen utvei enn vold. Før jeg går helt av skaftet. :p

De er ikke kjempedyre å erstatte heldigvis med mindre det er sånne serikoblede :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...