Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Playboy Playmaten Yvette Vickers ble funnet mummifisert i sin leilighet i kveld.

I'll leave it to you to define "mummifisert" as død.

Hun ble funnet død, ikke mummifisert, i huset sitt, ikke leiligheten.

Kansje du skal gjøre researchen din din...

Googler ikke for deg neste gang

http://www.cinemablend.com/new/Attack-Of-The-50-Foot-Woman-Star-Found-Mummified-24522.html

LA Times

Vickers' body was found by a neighbor in a mummified state that suggests she may have been dead for close to a year, police say.

Sorry Bytex, men her er det nok norsk media som har utelatt info.

Lenke til kommentar

Kansje du skal gjøre researchen din din...

Googler ikke for deg neste gang

http://www.cinemable...fied-24522.html

Hey, det er ikke min feil at disse folkene som skriver dette ikke vet hva "mummified" betyr. Så vidt jeg klarer å skjønne så betyr "mummified" squishy, rotten and unrecognizable på "hollywoodtabloidsk".

she’d actually been dead so long she’d mummified

Denne setninga får det hele til å bli feil. Man blir nemlig ikke mummifisert av å være død, man blir bare mer og mer borte av det. Mummifisering er en prosess hvor man fjerner kroppens evne til å bli nedbrutt ved å enten fryse det ned, fjerne all luftfuktighet (eller store deler av det) eller å balsamere liket.

Med mindre Yvette har balsamert seg selv, så er det liten sjanse for noen slags mummifisering siden, meg kjent, Hollywood ligger i en stat som ikke akkurat har mye kulde og lav luftfuktighet.

Jeg kan klare å si meg enig med deg i det her hvis du klarer å vise meg et sted hvor det ikke har blitt skrevet på en så tåpelig måte som den artikkelen du fant der, som jeg forøvrig allerede hadde lest.

Hvis du vil overbevise meg, må du nesten google det for meg, for jeg har ikke funnet noe som tilsier annet enn at én reporter har feila på sin logikk, og andre bare har slengt seg på.

Lenke til kommentar

Du kan bli mummifisert ved de klassiske metodene, kulde og lav fuktighet.

Les Wikipedia, dere husker vel disse ismennene...de var naturlig mummifisert.

Alle raporterte på dette, til og med reuters.

Så er ikke bare Hollywood skit.

Endret av Bender Rodriguez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...