Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sykt kjipt med en mobilregning på 5000,- men den får jobben ta skylda for. Betaler du eller jobben? Jobben heldigvis, ellers hadde det vært alt for trist. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Korleis har du eigentleg klart det? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Korleis har du eigentleg klart det? Han snakker masse i telefon på jobben. Blir fort et par lapper da.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Jeg så forresten et dataspill/cosplay-magasin som selges med parfymerte truser..og hvor tror dere? Japan. http://kotaku.com/#!5798019/when-game-mags-come-with-scented-panties The blue-striped panties are "fresh", the red-striped panties are "floral" and the yellow-striped panties are "passion". The packaged panties are part of a promotional effort for 18-years-old-and-up PC game Kamikaze Explorer. Jepp...jeg sitter ofte og lukter på truser mens jeg spiller dataspill ja..midt i blinken for meg. Ser ikke ut som de ligger på pervo-latsida selv om det har vært tsunamier og jordskjelv. Endret 3. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Korleis har du eigentleg klart det? Talkin' in da fone yo! Mye snakk med utlandet, da går penga! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er sånn man tenker "Uff stakkars søte japanerne som har vært utsatt for radioaktivitet, masse jordskjelv tsun..wtf?! Et datablad rettet mot unge menn som selges med parfymerte jentetruser? O-kaaayy..alt som før mao". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Mon tro om radioaktiviteten har gjort de enda mer pervo. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KhCdlygmSJ4&feature=player_embedded The janitor was right! 2 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 DU! Hva var det du skrev på buksen min egentlig? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 DU! Hva var det du skrev på buksen min egentlig? Hehe Var skriveleif hvertfall, nå som jeg har sjekket i ettertid Men jeg sier hva jeg skrev når russetida er over Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 BArnacle: Hva skrev han? Cappa chitt chitt, men skulle stått "Cappa ciccit" Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg vet ikke, jeg skjønner det ikke! Samisk or what not Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sons of Anarchy er så sinnsykt kult. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Etter å ha konferert med min advokat velger jeg å ikke kommentere akkurat det. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Playboy Playmaten Yvette Vickers ble funnet mummifisert i sin leilighet i kveld. Kan ha ligget i nesten ett år. Trist. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Syk bonerkill at du sa hun var dau. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Playboy Playmaten Yvette Vickers ble funnet mummifisert i sin leilighet i kveld. Kan ha ligget i nesten ett år. Trist. Fokuset går litt vekk fra det faktum at hun er mumifisert når du legger til det bildet der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg