Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Én smirnoff ice og du er Don Juan på den lokale rimi'n. Får kjøpe en 4-pack smirnoff ice og en pakke kondomer og spørre hva kassadamen gjør i kveld. Det hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sulteeeeen. protip; spis Venter på en kollega. Som er fryktelig treg i dag. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Venter på en kollega. Som er fryktelig treg i dag. Et kjapt og konsist slag over knehasen med en lang linjal eller lignende. Make the fucker learn! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Problemet er jo at han ikke er her. Han er(var?) på det andre kontoret før lunsj i dag, og nå svarer han ikke på telefonen. -.- Endret 3. mai 2011 av bazukh Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ah, og da kommer du aldri til å treffe han igjen, sånn at du aldri får levert et rapp over knehasen? Skjønner Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 pfft, du hadde blitt STARSTRUKKK om det var meg. Jeg og Andreas får gå rundt å sjekke damer på butikker, hva sier du? Jeg tror det hadde vært passe pinlig. Ingen blir starstruck om de ser deg. Lattermilde, muligens, men ikke starstruck. Er det en spøk jeg ikke tar? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg blir mobbet over interwebz. Føler meg litt som VOE<3 nå. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Noen tar ikke spøker, men jeg syns ofte det er morsommere da folk tar en spøk fordi de tror det er en spøk. F.eks da jeg dønn seriøst brakk meg litt da jeg hørte Slimda snakke for første gang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg blir mobbet over interwebz. Føler meg litt som VOE<3 nå. Like populær og hatet som en 14-åring. You da man! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Kom igjen. Hadde ikke du blitt litt satt ut om du satt i kassen? Ikke hvis det hadde vært Andreas Mjævv Hansern: Vi får finne et kult dansested snart, så du hadde noen moves inne på Rockefeller Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ganske sykt at alt dette har skjedd på bare 4 måneder, høstet fra Reddit. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Ikke så mye sykt som skummelt inni der. Bare en sak som så og si kun er positiv. Endret 3. mai 2011 av Nie Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Mente det er sykt at så mye har skjedd på 4 måneder Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 har folk glemt hva som skjer i japan fortsatt? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hansern: Vi får finne et kult dansested snart, så du hadde noen moves inne på Rockefeller Måtte jo dra opp den miserable stemningen to hakk. Hadde vært relativt awesome det ja. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 har folk glemt hva som skjer i japan fortsatt? Japan? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Skjer i Japan? Hva snakker du om? De presser jo ut sær manga og sexleketøy som aldri før de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg