Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv går jeg for en medisinsk utdannelse, har en sterk trang å hjelpe andre :)

Enhver lyst til å få medisinsk utdanning forsvinner ved å se på mora mi. Jobber som sykepleier, og forholdene for sykepleierene er helt rævkjørt.

Agreed. Morra mi jobber og som sykepleier på eldrehjem. Hu bruker dagene til å dytte mat i kjeften på folk og skifte bleier ... :hmm:

Helt enig, så forholdene de jobbet i når min Bestemor lå for døden.

Heldigvis er Kiropraktor yrket anderledes, du letter folk for smerte og problemer.

Du får magiske fingre og kjenner skjelettet, du lærer mye om viktige trykkpungter og hvordan å leve riktig.

I en tid hvor flere sitter stille blir det behov for flere Kiropraktorer ja :)

Pluss lønnen er digg.

Lenke til kommentar

Kiropraktorer hjelper personer å løse problemer de får ved å leve feil.

Kiropraktorer er i mine øyne plaster på et sår. Vi burde gjort noe med det tidligere, som å stoppe folk fra å leve feil.

Sier du at folk forskyver disker med vilje?

Får kink med vilje?

Låser nakken med vilje?

Det kommer til å bli mye lathets skader, men det er ikke igang ennå.

Tror ikke du bør skylde så mye på folk før du har opplevd å vokne lam av smerte på grunn av en kink.

Det var en av mine motivasjoner, når min far plutselig ikke kunne bevege seg.

Jeg ønsker å hjelpe folk, og lære om kroppen selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kiropraktorer hjelper personer å løse problemer de får ved å leve feil.

Kiropraktorer er i mine øyne plaster på et sår. Vi burde gjort noe med det tidligere, som å stoppe folk fra å leve feil.

Jeg skulle gjerne sett den kontrakten jeg underskrev for å få en medfødt rygglidelse.
Lenke til kommentar

Det er ikke igang ennå? Vet om flere personer som har sykemeldt seg fra jobb fordi de jobber feil fremfor PC-en.

Men joda, det er de som får problemer uten grunn også. Trenger noen kiropraktorer der og. :p

Selvsagt er det igang, men poenget er at det ikke har steget noe serlig siden 60 tallet med hensyn til sitteskader.

Poenget er at det kommer til å stige sterkt når vi nermer og mid til slutten av tyveårene.

Vi som alle sitter på er avhengige av datan.

Lenke til kommentar

Kom igjen.

Hadde ikke du blitt litt satt ut om du satt i kassen?

Ikke hvis det hadde vært Andreas :wee:

pfft, du hadde blitt STARSTRUKKK om det var meg.

Jeg og Andreas får gå rundt å sjekke damer på butikker, hva sier du? Jeg tror det hadde vært passe pinlig.

Lenke til kommentar

Jeg og Andreas får gå rundt å sjekke damer på butikker, hva sier du? Jeg tror det hadde vært passe pinlig.

Ingen blir starstruck om de ser deg. Lattermilde, muligens, men ikke starstruck.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nå klikker det for meg. PS er helt på bærtur, andre gang jeg får feilmelding på 10 min :wallbash: og sjefen skjønner ikke PS/data generelt så ender bare opp med at jeg får skylda :w00t:

Lenke til kommentar

Kom igjen.

Hadde ikke du blitt litt satt ut om du satt i kassen?

Ikke hvis det hadde vært Andreas :wee:

DO ET!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...