Bender Rodriguez Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Til dere utstyrt, klarer du å gjette hvilken side den henger på uten å se eller føle? Faktisk skikkelig research detta ! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 hvor mange her inne er egentlig utdanna innafor IT? (av folk som er i forumkafeen ) Under utdanning. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg ønsker alle dere som holder på med IT utdanning lykke til, dere trenger det Sikker på at de beste kommer frem, er du klok klarer du deg som regel. Selv går jeg for en medisinsk utdannelse, har en sterk trang å hjelpe andre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 hvor mange her inne er egentlig utdanna innafor IT? (av folk som er i forumkafeen ) Sitter ved en PC, teller det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Selv går jeg for en medisinsk utdannelse, har en sterk trang å hjelpe andre Enhver lyst til å få medisinsk utdanning forsvinner ved å se på mora mi. Jobber som sykepleier, og forholdene for sykepleierene er helt rævkjørt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Til dere utstyrt, klarer du å gjette hvilken side den henger på uten å se eller føle? Faktisk skikkelig research detta ! Ja, skikkelig research. Jeg kan også putte ut inkonsise og usammenhengende setninger og kalle det research. Hva skal til på en av til også å være flere under? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Selv går jeg for en medisinsk utdannelse, har en sterk trang å hjelpe andre Enhver lyst til å få medisinsk utdanning forsvinner ved å se på mora mi. Jobber som sykepleier, og forholdene for sykepleierene er helt rævkjørt. Agreed. Morra mi jobber og som sykepleier på eldrehjem. Hu bruker dagene til å dytte mat i kjeften på folk og skifte bleier ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er jo strengt tatt det som er jobben deres, men tenkte mer på arbeidsforholdene. De får f.eks ikke lov til å kjøpe mat i kantina. Overflødig mat MÅ kastes. Uerfarne personer blir sittende alene på nattevakt. Folk sykemelder seg flere måneder i strekk. Folk får ikke jobbe overtid, men det blir leid inn billige vikarer som hverken har utdanning eller lov til å gjøre noe. Joda, koselig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er jo strengt tatt det som er jobben deres, men tenkte mer på arbeidsforholdene. De får f.eks ikke lov til å kjøpe mat i kantina. Overflødig mat MÅ kastes. Uerfarne personer blir sittende alene på nattevakt. Folk sykemelder seg flere måneder i strekk. Folk får ikke jobbe overtid, men det blir leid inn billige vikarer som hverken har utdanning eller lov til å gjøre noe. Joda, koselig. Sånn er det der og. Bortsett fra at hu blir oppringt støtt og stadig om ekstra vakter hist og pist. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Til dere utstyrt, klarer du å gjette hvilken side den henger på uten å se eller føle? Faktisk skikkelig research detta ! Ja, skikkelig research. Jeg kan også putte ut inkonsise og usammenhengende setninger og kalle det research. Hva skal til på en av til også å være flere under? "HASTER! Av med fra om før?" Tatt etter hukommelsen fra en helpdesk sak for en liten stund siden. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Selv går jeg for en medisinsk utdannelse, har en sterk trang å hjelpe andre Enhver lyst til å få medisinsk utdanning forsvinner ved å se på mora mi. Jobber som sykepleier, og forholdene for sykepleierene er helt rævkjørt. Kiropraktor. Jeg har ett sterkt forhold med yrket, hadde det ikke vært for en kiropraktor ville jeg hatt null livskvalitet i dag. SnittLeif, det at jeg bruker ordet "detta" burde få ringe spøke/useriøs bjella hos deg. Kom av en diskusjon vi hadde i rommet her. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 hvor mange her inne er egentlig utdanna innafor IT? (av folk som er i forumkafeen ) Sitter ved en PC, teller det? I dag teller det men jeg sitter også ved en pc :o Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 "HASTER! Av med fra om før?" Tatt etter hukommelsen fra en helpdesk sak for en liten stund siden. :!:Er det mulig? SnittLeif, det at jeg bruker ordet "detta" burde få ringe spøke/useriøs bjella hos deg. Kom av en diskusjon vi hadde i rommet her. At du bruker dialekt betyr at du kødder? Ser ikke hvordan det skal være åpenbart. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 jeg bruker a endelser ca konstant, vil det si at jeg kødder hele tia da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Helpdesksaker med dumme formuleringer har vi nok av. De beste er selvsagt "HJELP!" Innholdet i mailen? Signaturen deres. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 "HASTER! Av med fra om før?" Tatt etter hukommelsen fra en helpdesk sak for en liten stund siden. :!:Er det mulig? SnittLeif, det at jeg bruker ordet "detta" burde få ringe spøke/useriøs bjella hos deg. Kom av en diskusjon vi hadde i rommet her. At du bruker dialekt betyr at du kødder? Ser ikke hvordan det skal være åpenbart. Les posten, problem? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 jeg bruker a endelser ca konstant, vil det si at jeg kødder hele tia da? Tydeligvis. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) :!: Er det mulig? Ja. edit: Helpdesksaker med dumme formuleringer har vi nok av. De beste er selvsagt "HJELP!" Innholdet i mailen? Signaturen deres. Jeg tror alle IT-avdelinger har nok av de. :!: Endret 3. mai 2011 av bazukh Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Les posten, problem? Vet ikke hvilken post du nå sikter til, men ja. Problem. Er det mulig? Ja. Imponert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 jeg bruker a endelser ca konstant, vil det si at jeg kødder hele tia da? Kanskje du er en enorm kødd uten å vite om det selv? Gisp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg