Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv går jeg for en medisinsk utdannelse, har en sterk trang å hjelpe andre :)

Enhver lyst til å få medisinsk utdanning forsvinner ved å se på mora mi. Jobber som sykepleier, og forholdene for sykepleierene er helt rævkjørt.

Lenke til kommentar

Til dere utstyrt, klarer du å gjette hvilken side den henger på uten å se eller føle?

Faktisk skikkelig research detta !

Ja, skikkelig research. Jeg kan også putte ut inkonsise og usammenhengende setninger og kalle det research.

Hva skal til på en av til også å være flere under?

Lenke til kommentar

Enhver lyst til å få medisinsk utdanning forsvinner ved å se på mora mi. Jobber som sykepleier, og forholdene for sykepleierene er helt rævkjørt.

Agreed. Morra mi jobber og som sykepleier på eldrehjem. Hu bruker dagene til å dytte mat i kjeften på folk og skifte bleier ... :hmm:

Lenke til kommentar

Det er jo strengt tatt det som er jobben deres, men tenkte mer på arbeidsforholdene. De får f.eks ikke lov til å kjøpe mat i kantina. Overflødig mat MÅ kastes. Uerfarne personer blir sittende alene på nattevakt. Folk sykemelder seg flere måneder i strekk. Folk får ikke jobbe overtid, men det blir leid inn billige vikarer som hverken har utdanning eller lov til å gjøre noe.

Joda, koselig.

Lenke til kommentar

Det er jo strengt tatt det som er jobben deres, men tenkte mer på arbeidsforholdene. De får f.eks ikke lov til å kjøpe mat i kantina. Overflødig mat MÅ kastes. Uerfarne personer blir sittende alene på nattevakt. Folk sykemelder seg flere måneder i strekk. Folk får ikke jobbe overtid, men det blir leid inn billige vikarer som hverken har utdanning eller lov til å gjøre noe.

Joda, koselig.

Sånn er det der og. Bortsett fra at hu blir oppringt støtt og stadig om ekstra vakter hist og pist.

Lenke til kommentar

Til dere utstyrt, klarer du å gjette hvilken side den henger på uten å se eller føle?

Faktisk skikkelig research detta !

Ja, skikkelig research. Jeg kan også putte ut inkonsise og usammenhengende setninger og kalle det research.

Hva skal til på en av til også å være flere under?

"HASTER! Av med fra om før?"

Tatt etter hukommelsen fra en helpdesk sak for en liten stund siden. :ermm:

Lenke til kommentar

Kiropraktor.

Jeg har ett sterkt forhold med yrket, hadde det ikke vært for en kiropraktor ville jeg hatt null livskvalitet i dag.

SnittLeif, det at jeg bruker ordet "detta" burde få ringe spøke/useriøs bjella hos deg.

Kom av en diskusjon vi hadde i rommet her.

Lenke til kommentar

:!:

Er det mulig?

SnittLeif, det at jeg bruker ordet "detta" burde få ringe spøke/useriøs bjella hos deg.

At du bruker dialekt betyr at du kødder? Ser ikke hvordan det skal være åpenbart.
Lenke til kommentar

:!:

Er det mulig?

At du bruker dialekt betyr at du kødder? Ser ikke hvordan det skal være åpenbart.

Les posten, problem?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...