handerrre Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hallo... Er det noen her ? jeg føler meg alene. 4chan og PSN er nede... hvor er dere da ? Hvorfor var 4chan nede? God morgen kafeen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har såvidt utdanning, og jeg jobber innen IT. Men hvorfor jobbe innen IT? Fordi det er dette jeg brenner for. sånn det skal væra kan ikke si at jeg er sikra noe som helst jobb som animatør, men er det jeg brenner for. hvor mange her inne er egentlig utdanna innafor IT? (av folk som er i forumkafeen ) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 hvor mange her inne er egentlig utdanna innafor IT? (av folk som er i forumkafeen ) Hei! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 hvor mange her inne er egentlig utdanna innafor IT? (av folk som er i forumkafeen ) Hei! Hola! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 hvor mange her inne er egentlig utdanna innafor IT? (av folk som er i forumkafeen ) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) hvor mange her inne er egentlig utdanna innafor IT? (av folk som er i forumkafeen ) Telles det "under utdanning"? Er lærling akkurat nå, men har generell studiekompetanse i tillegg. Planen videre er muligens Høgskolen i Gjøvik, Bachelor i drift og nettverk av datasystemer. Endret 3. mai 2011 av Lednar Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg sitter å lurer på om jeg skal bli "plugg" igjen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 God morgen, gutter og jenter. \o I dag skal vi avlegge et besøk på byens badeland. Herlig. Jeg gjør alt annet enn å foreta den siste finpussingen på hovedoppgaven min. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Trenger musikk som får meg på godt humør! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Trenger musikk som får meg på godt humør! Kreator \o/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Spurt om nummeret til butikkdama enda? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Kom igjen. Hadde ikke du blitt litt satt ut om du satt i kassen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 hvor mange her inne er egentlig utdanna innafor IT? (av folk som er i forumkafeen ) Henger meg på Slimda med såvidt utdanning, med jobb innen IT. Trenger musikk som får meg på godt humør! Machinae Supremacy! Megadeth! Manowar! Miike Snow! MGMT! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Trenger musikk som får meg på godt humør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg