Gitarhm Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 *snip* Har selv vært i 8 måneder Lurer på hvor mye det var da Michael Jacksondøde Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ender alltid opp med at jeg er dødtrøtt på mandagskvelden pga. mangel på søvn søndag->mandag grunnet fucket døgnrytme i helgen. ...og sånn går nu dagan. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ender alltid opp med at jeg er dødtrøtt på mandagskvelden pga. mangel på søvn søndag->mandag grunnet fucket døgnrytme i helgen. ...og sånn går nu dagan. me too Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ender alltid opp med at jeg er dødtrøtt på mandagskvelden pga. mangel på søvn søndag->mandag grunnet fucket døgnrytme i helgen. ...og sånn går nu dagan. Jeg pleier som regel å være ganske våken på mandag. På fredag derimot, da er jeg helt død. Da har jeg godt hele uken med underskudd i søvn, så det ender med at jeg blir vekket kl. 15 på lørdag ettermiddag. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 *snip* Har selv vært i 8 måneder Lurer på hvor mye det var da Michael Jacksondøde :!: Sikkert fullt kaos. http://www.reddit.com/top/ nr 27 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Denne nedetiden tar knekken på meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Så det. Ble det nevnt hvor gammel jenten var? Vet ikke hvor lurt det er å holde på med 15åringer. 25 år. Jeg svipper henne en PM. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Di bikkje. Charity fuck. Som om du aldri har gjort det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Denne nedetiden tar knekken på meg. Jaaaaaa Kom her og så det ikke hadde kommet en eneste ny side på den tiden jeg var hos en kompis. Og noen (dvs. jeg) må komme med gode idèer for å treffe hu søte jenta igjen. Typisk at foreldrene mine kommer hjem fra ferie lørdag og ikke søndag, ellers hadde det lett vært party her Endret 2. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Di bikkje. Hva er galt med det? De får jo noe ut av det begge to. Stefan får pels på knaggen og hu kjerringa får stilt kløen sin. Hvem vet (kanskje de kline vilt?) hvor det går. Om fem år er de kanskje gift og har rødmalt hus med hvitt stakittgjerde, en unge og en på vei, samt bikkje og stasjonsvogn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Im'a call it a night. Snakkes. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Di bikkje. Hva er galt med det? De får jo noe ut av det begge to. Stefan får pels på knaggen og hu kjerringa får stilt kløen sin. Hvem vet (kanskje de kline vilt?) hvor det går. Om fem år er de kanskje gift og har rødmalt hus med hvitt stakittgjerde, en unge og en på vei, samt bikkje og stasjonsvogn. Stefan har jo sjæsjte. Di bikkje. Charity fuck. Som om du aldri har gjort det. Ikke såvidt jeg kan huske. Det betyr kanskje ikke så mye, men whatevs. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det betyr at du ikke anser noen som "charity". Det er jo søtt Jeg har kjæreste ja. Har bestilt sydentur og alt. Kan ikke ligge med enhver 25-åring eller russejente som er fan av HIMYM som er interessert. Da hadde jeg aldri hatt tid til noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg har kjæreste ja. Har bestilt sydentur og alt. Kan ikke ligge med enhver 25-åring eller russejente som er fan av HIMYM som er interessert. Da hadde jeg aldri hatt tid til noe. Jøss. Time flies. Hadde ikke fått med deg at du hadde fått deg dame. Trodde du fortsatt gikk rundt og knuste hjerter. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det betyr at du ikke anser noen som "charity". Det er jo søtt Jeg har kjæreste ja. Har bestilt sydentur og alt. Kan ikke ligge med enhver 25-åring eller russejente som er fan av HIMYM som er interessert. Da hadde jeg aldri hatt tid til noe. Trenger du egentlig tid til noe annet når du har både russejenter og HIMYM? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg har kjæreste ja. Har bestilt sydentur og alt. Kan ikke ligge med enhver 25-åring eller russejente som er fan av HIMYM som er interessert. Da hadde jeg aldri hatt tid til noe. Jøss. Time flies. Hadde ikke fått med deg at du hadde fått deg dame. Trodde du fortsatt gikk rundt og knuste hjerter. I disse dager blir hjertene knust av ordene "Beklager, jeg er opptatt". Evt "Beklager, du har fått klamydia". Det er ikke utroskap hvis man ikke bruker kondom, vettu. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ble oppringt av mormonere fra Utah. Jeg bare what. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg