Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mange redditors på dette forumet?

5 måneder going strong :love:

Nyfrelst Redditor her, var mye på Digg tidligere.

Before the drought.

DIGG!? :nei:

Bra du har byttet da :wee:

Det er fullt race for karma der nå :p Kommer til å være fullt av Osama greier der de neste 3 dagene.

aOmBb.png

EDIT: Ser faktisk ut til at veldig mange får vitser o.l fra reddit :!: F.eks det bilde Bender rodriguez posta :p

Ja i helsikken, prøvde så godt jeg kunne, men var ikke så lett :(

:D (ikke min dog)

zAmEQ.jpg

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg tilgang til film-mappa som ligger på den stasjonære slik at jeg kan spille av vha. PS3-en? Jeg finner kun de som ligger under "Mine Videoer". Dvs. kun en sample-video som jeg har ingen interresse av å spille av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Hvordan får jeg tilgang til film-mappa som ligger på den stasjonære slik at jeg kan spille av vha. PS3-en? Jeg finner kun de som ligger under "Mine Videoer". Dvs. kun en sample-video som jeg har ingen interresse av å spille av.

Edit: Leste innlegget ditt engang til. Så ble litt forvirra selv nå.

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Ut i fra det jeg har fått med meg når Egil har drevet å styra her er at han ihvertfall har et dedikert media server-program på pcen. I tillegg er det visst en del sikkerhetsinnstillinger som må endres for at PS3-en skal få tilgang. Typisk nok så dro den av oss som faktisk kan dette ut av døra :p

Edit: Er vel det programmet her Egil bruker

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Du har Win7, har du ikke? I såfall kan du legge til film-mappa di som en katalog under "Mine videoer". Om du ikke har Win7(eller Vista, muligens?), så vet jeg ikke. Har ikke fikla noe særlig med ps3.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...