Bytex Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) .. Endret 2. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det bildet der er nesten eldre enn meg, Bytex. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det er med andre ord ikke særlig gammelt. /badum-tish 2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Er det mange redditors på dette forumet? Tre år, minst fem brukernavn, én trofé. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Dorian: Jeg og Zeluu prøvde å pimpe deg bort i Seksualitet-forumet igår. Håper det går bra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det er med andre ord ikke særlig gammelt. /badum-tish Ikke i forhold til deg, nei. Vi alle kan ikke være pensjonister Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Dorian: Jeg og Zeluu prøvde å pimpe deg bort i Seksualitet-forumet igår. Håper det går bra. Så det. Ble det nevnt hvor gammel jenten var? Vet ikke hvor lurt det er å holde på med 15åringer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Dorian: Jeg og Zeluu prøvde å pimpe deg bort i Seksualitet-forumet igår. Håper det går bra. Så det. Ble det nevnt hvor gammel jenten var? Vet ikke hvor lurt det er å holde på med 15åringer. Eldre enn deg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 pacman -S lang liste med programmer som man vil installere True. For en finfin fresh install: pacman -S $(< pkglist) So happy I could die And it's allright Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Fuck man. Bor like ved en skole, og det er tydelig at er Mai nå ja. De talentløse jævlene skal jo spille Gammel Jegermarsj syttifem ganger før de gir seg. Mai kommer til å bli jævlig. Endret 2. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 hva i alle dager er det spotify driver med? har man kun 10 timer med musikk før man må oppgradere til premium? 10 timer dagen? uken? mnd? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Så det. Ble det nevnt hvor gammel jenten var? Vet ikke hvor lurt det er å holde på med 15åringer. 25 år. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Er det mange redditors på dette forumet? 5 måneder going strong Nyfrelst Redditor her, var mye på Digg tidligere. Before the drought. DIGG!? Bra du har byttet da Det er fullt race for karma der nå Kommer til å være fullt av Osama greier der de neste 3 dagene. EDIT: Ser faktisk ut til at veldig mange får vitser o.l fra reddit :!: F.eks det bilde Bender rodriguez posta Ja i helsikken, prøvde så godt jeg kunne, men var ikke så lett (ikke min dog) Endret 2. mai 2011 av handerrre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvordan får jeg tilgang til film-mappa som ligger på den stasjonære slik at jeg kan spille av vha. PS3-en? Jeg finner kun de som ligger under "Mine Videoer". Dvs. kun en sample-video som jeg har ingen interresse av å spille av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hvordan får jeg tilgang til film-mappa som ligger på den stasjonære slik at jeg kan spille av vha. PS3-en? Jeg finner kun de som ligger under "Mine Videoer". Dvs. kun en sample-video som jeg har ingen interresse av å spille av. Edit: Leste innlegget ditt engang til. Så ble litt forvirra selv nå. Endret 2. mai 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hvordan får jeg tilgang til film-mappa som ligger på den stasjonære slik at jeg kan spille av vha. PS3-en? Jeg finner kun de som ligger under "Mine Videoer". Dvs. kun en sample-video som jeg har ingen interresse av å spille av. Ut i fra det jeg har fått med meg når Egil har drevet å styra her er at han ihvertfall har et dedikert media server-program på pcen. I tillegg er det visst en del sikkerhetsinnstillinger som må endres for at PS3-en skal få tilgang. Typisk nok så dro den av oss som faktisk kan dette ut av døra Edit: Er vel det programmet her Egil bruker Endret 2. mai 2011 av Cinque Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Kan du ikke bare flytte den a? Får ikke plass. Er snakk om et par terrabyte. Edit: Er vel det programmet her Egil bruker Takk. Det skal prøves ut. Endret 2. mai 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvordan får jeg tilgang til film-mappa som ligger på den stasjonære slik at jeg kan spille av vha. PS3-en? Jeg finner kun de som ligger under "Mine Videoer". Dvs. kun en sample-video som jeg har ingen interresse av å spille av. Du har Win7, har du ikke? I såfall kan du legge til film-mappa di som en katalog under "Mine videoer". Om du ikke har Win7(eller Vista, muligens?), så vet jeg ikke. Har ikke fikla noe særlig med ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg