Mr. A Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Skrudde av lyden. Fikk Jamaicahatt rundt 425. Endret 2. mai 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har høyrt på nyan cat i 2000 sekund no eg. Det er sann stress å finne den songen/spelelista på spotify som ein kan høyre på utan å skifte, men med nyan cat treng eg aldri å skifte. 1 Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Prøver å bytte avatar men den vil bare ikke bytte, står at alt er greit osv...men når jeg sjekker så er det fortsatt samme gamle avatar på poster osv faen! Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvis jeg selger en iphone 4 til en i Australia eller England på ebay, hvor mye må jeg ca betale i frakt og toll? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvis jeg selger en iphone 4 til en i Australia eller England på ebay, hvor mye må jeg ca betale i frakt og toll? Bare si at kjøper betaler frakt. Problem solved. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Snart blir det soyapølser til middAG. Skeptisk. Dem var slimete. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Er det mange redditors på dette forumet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Mange vafforno? Faen så trøtt jeg er, sitter og grøsser for å holde meg våken..tror det er på tide med en tur ut i "frisk" byluft..kan ikke legge meg SÅ tidlig. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Nyfrelst Redditor her, var mye på Digg tidligere. Before the drought. --- Hvordan står det til kjære forum, sitter på toget...50 min forsinket sammenlagt. Fuck yeah. Heldigvis er det internett da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Aldri hørt om..jeg er vel for gammal. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Reddit ja, eg har vel vore der i nokre veker. Artig å lese der når forumet her står heilt stille. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Det er fullt race for karma der nå Kommer til å være fullt av Osama greier der de neste 3 dagene. EDIT: Ser faktisk ut til at veldig mange får vitser o.l fra reddit :!: F.eks det bilde Bender rodriguez posta Endret 2. mai 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 You got me, Reddit er en av mine mange kilder ^^ Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LI1uxb8WEoE Koselig video ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Antakelig betyr "reboot" reinstall. Nei, det betyr ikke det. Jeg er da fullstendig klar over dette, men det er ikke jeg som stiller slike spørsmål heller. Support-svar Men den enkleste løsningen er vel http://ninite.com/ ? Brukere må lære seg å ordlegge seg. Og ja, ninite er full av awesomeness. Meh, pacman/apt > ninite. pacman -S lang liste med programmer som man vil installere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg