feggy Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Beklager for den vanskelige setningen... Jeg rebootet dataen slik at jeg dermed mistet alle programmene. Jeg tenker derfor å laste ned på nytt igjen. Hvilke "trenger" jeg til en helt vanlig studentdata? Er det også en side hvor man kan laste ned mange samtidig? Mener Lars sendte en slik for noen måneder siden. Har desverre gått i glemmeboken. Du mister ikke programmer av reboote. Å reboote er det samme som å restarte. My bad. Tenkte selvsagt på å reinstalere. Jeg prøvde meg på Ninite. Er det noe som funker greit? Edit: svar kommer fortløpende ja. Nettet mitt, not so much. Thanks Endret 2. mai 2011 av feggy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Noen DNSFK-folk som vil adde meg danielmerkavik Send heller en melding på skype. Beklager for den vanskelige setningen... Jeg rebootet dataen slik at jeg dermed mistet alle programmene. Jeg tenker derfor å laste ned på nytt igjen. Hvilke "trenger" jeg til en helt vanlig studentdata? Er det også en side hvor man kan laste ned mange samtidig? Mener Lars sendte en slik for noen måneder siden. Har desverre gått i glemmeboken. Nei, du rebootet ikke dataen. Du tok enten en gjenoppretning eller en reinstallasjon. Jeg tipper på førstnevnte. En reboot (restart) er rett og slett starte maskinen på nytt som tidligere påpekt. la deg til jeg Slimda Moro. Ser på det senere idag, med mindre noen andre gjør det før meg. Jeg prøvde meg på Ninite. Er det noe som funker greit? Ninite fungerer. Men du prøvde deg? Funket det ikke? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Noen DNSFK-folk som vil adde meg danielmerkavik Done Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Petter, pisk meg, pisk meg, sado, sado! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg prøvde meg på Ninite. Er det noe som funker greit? Nei, vi anbefaler det fordi det ikke funker. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 "Hei, jeg trenger å få xxx installert. Kan dere fikse det?" "Jada, bare send over brukernavn og passord det, så fikser vi det." "Okei. Jeg er på ferie i kina nå da, men det fikser vel dere?" "..." Lenke til kommentar
feggy Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg prøvde meg på Ninite. Er det noe som funker greit? Ninite fungerer. Men du prøvde deg? Funket det ikke? Nei. Får ikke til. Får ta det manuelt da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvordan fungerte det ikke? Jeg tipper det er en pebkac. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg prøvde meg på Ninite. Er det noe som funker greit? Nei, vi anbefaler det fordi det ikke funker. I den sammenheng vil jeg gjerne anbefale alle å bruke IE8, Quicktime media player, Norton Antivirus og/eller Norman antivirus 2 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det er det mest sannsynlig hadde det ikke vært for at jeg sitter i sofa nå. Dessuten har jeg ikke tilgang på noenting på dataen. Må synke med serveren på skolen før ting går fint igjen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvordan fungerte det ikke? Jeg tipper det er en pebkac. O'rly? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kiss me kkkiss me, infectd me with you lovin fill me with your poison, take me tttake me Har fått denne på hjernen, tror jeg blir GAL. men finner den så fengende. http://www.youtube.com/watch?v=kQp0rR6ZmyU Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg tror du trenger en dose med http://nyan.cat/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg tror du trenger en dose med http://nyan.cat/ Katta blir forresten større og større, og får en jamaica-hatt etter et par tusen sekunder. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg tror du trenger en dose med http://nyan.cat/ Katta blir forresten større og større, og får en jamaica-hatt etter et par tusen sekunder. Svippa innom nyan-fana, og den hadde "jamaicahatt" på 955 sekund. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Den får desverre ikke mere utstyr, en kompis hadde den stående hele natta for å sjekke. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Er det noen som faktisk sitter å hører på Nyancat? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Selvsagt. I påske lot vi den stå på nesten en time hos lillebror før den måtte skrus av. Endret 2. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg