Kea Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Wat, hvordan har det seg at alle har vært i Praha? Kun jeg som ikke har vært der? Anyhow, god ettermiddag. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Rebootet dataen. Hvilke programmer trenger jeg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Wat, hvordan har det seg at alle har vært i Praha? Kun jeg som ikke har vært der? Pssht, jeg har da vært overalt nesten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 wat? lql? What that? Low quality laughter. Plukka opp i DNSFK. Antar det kom fra Riot. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Wat, hvordan har det seg at alle har vært i Praha? Kun jeg som ikke har vært der? Pssht, jeg har da vært overalt nesten. Ja, du ja, men du teller ikke, for det er liksom en selvfølge at du har vært der. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Rebootet dataen. Hvilke programmer trenger jeg? Du rebootet, også mistet du alle programmene dine? Eller trenger du tips til nye? Hvilken kategori, i så fall? Du har for lite informasjon i posten din til at noen kan komme med vettuge svar. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 wat? lql? What that? Low quality laughter. Plukka opp i DNSFK. Antar det kom fra Riot. Laughing Quite Loudly, faktisk. DNSFK? Ka e det? Den Nye Skype-ForumKaféen. Vi i kjernen sitter der. Du vet... De du snubla på på TG. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Antakelig betyr "reboot" reinstall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Rebootet dataen. Hvilke programmer trenger jeg? Du rebootet, også mistet du alle programmene dine? Eller trenger du tips til nye? Hvilken kategori, i så fall? Du har for lite informasjon i posten din til at noen kan komme med vettuge svar. Support-svar Men den enkleste løsningen er vel http://ninite.com/ ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 DNSFK? Ka e det? Godt spørsmål. Den nye skype-forumkaféen eller noe i den duren. Uansett, det er skype-diskusjon med forumfolk. Til tider pes, men stort sett k[a]os. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 wat? lql? What that? Low quality laughter. Plukka opp i DNSFK. Antar det kom fra Riot. Laughing Quite Loudly, faktisk. DNSFK? Ka e det? Den Nye Skype-ForumKaféen. Vi i kjernen sitter der. Du vet... De du snubla på på TG. Og hvordan blir du med der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Du går ned på knærne dine, åpner buksesmekken min og spør pent... *edit* evt. legger noen andre DNSFK-folk til på skype slik de kan invitere deg Endret 2. mai 2011 av Slimda Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Noen DNSFK-folk som vil adde meg danielmerkavik Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Antakelig betyr "reboot" reinstall. Nei, det betyr ikke det. Support-svar Men den enkleste løsningen er vel http://ninite.com/ ? Brukere må lære seg å ordlegge seg. Og ja, ninite er full av awesomeness. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Beklager for den vanskelige setningen... Jeg rebootet dataen slik at jeg dermed mistet alle programmene. Jeg tenker derfor å laste ned på nytt igjen. Hvilke "trenger" jeg til en helt vanlig studentdata? Er det også en side hvor man kan laste ned mange samtidig? Mener Lars sendte en slik for noen måneder siden. Har desverre gått i glemmeboken. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Antakelig betyr "reboot" reinstall. Nei, det betyr ikke det. Jeg er da fullstendig klar over dette, men det er ikke jeg som stiller slike spørsmål heller. Support-svar Men den enkleste løsningen er vel http://ninite.com/ ? Brukere må lære seg å ordlegge seg. Og ja, ninite er full av awesomeness. Meh, pacman/apt > ninite. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Beklager for den vanskelige setningen... Jeg rebootet dataen slik at jeg dermed mistet alle programmene. Jeg tenker derfor å laste ned på nytt igjen. Hvilke "trenger" jeg til en helt vanlig studentdata? Er det også en side hvor man kan laste ned mange samtidig? Mener Lars sendte en slik for noen måneder siden. Har desverre gått i glemmeboken. Du mister ikke programmer av reboote. Å reboote er det samme som å restarte. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 la deg til jeg Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 wat? lql? What that? Low quality laughter. Plukka opp i DNSFK. Antar det kom fra Riot. Laughing Quite Loudly, faktisk. Faktisk. Jeg foretrekker min versjon. Jeg har alltid trengt et ord for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg