Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wat, hvordan har det seg at alle har vært i Praha? Kun jeg som ikke har vært der?

Pssht, jeg har da vært overalt nesten.

Ja, du ja, men du teller ikke, for det er liksom en selvfølge at du har vært der. :p

Lenke til kommentar

wat? lql? What that?

Low quality laughter.

Plukka opp i DNSFK. Antar det kom fra Riot.

Laughing Quite Loudly, faktisk. :p

DNSFK? Ka e det?

Den Nye Skype-ForumKaféen. Vi i kjernen sitter der. Du vet... De du snubla på på TG.

Lenke til kommentar

Rebootet dataen. Hvilke programmer trenger jeg?

Du rebootet, også mistet du alle programmene dine? Eller trenger du tips til nye? Hvilken kategori, i så fall? Du har for lite informasjon i posten din til at noen kan komme med vettuge svar.

Support-svar :love:

Men den enkleste løsningen er vel http://ninite.com/ ?

Lenke til kommentar

Beklager for den vanskelige setningen...

Jeg rebootet dataen slik at jeg dermed mistet alle programmene. Jeg tenker derfor å laste ned på nytt igjen. Hvilke "trenger" jeg til en helt vanlig studentdata?

Er det også en side hvor man kan laste ned mange samtidig? Mener Lars sendte en slik for noen måneder siden. Har desverre gått i glemmeboken.

Lenke til kommentar

Beklager for den vanskelige setningen...

Jeg rebootet dataen slik at jeg dermed mistet alle programmene. Jeg tenker derfor å laste ned på nytt igjen. Hvilke "trenger" jeg til en helt vanlig studentdata?

Er det også en side hvor man kan laste ned mange samtidig? Mener Lars sendte en slik for noen måneder siden. Har desverre gått i glemmeboken.

Du mister ikke programmer av reboote. Å reboote er det samme som å restarte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...