SnittLeif Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det var en tatseleif, mente selvfølgelig sjedde 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Deilig med en sekser på Engelsk prøvemuntlig, får bare håpe det går like bra på eksamen. Nå skal jeg snart ned på kjøreskolen og putre rundt på en liten "posten-moped", så kommer unkelen hit med en del deler til flakmopeden som står i garasjen! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Endelig tilbake i Oslo. Buss til Haugesund og hjem igjen i løpet av en helg er greit kjedelig Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 JEGSITTERISTOLENMIN SITTERDUISTOLENDIN :love: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Drikki nok kaffe i dag, Mikkel? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det har ikke jeg. Drakk ikke kaffe i går, så jeg har mye å ta igjen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Drikki nok kaffe i dag, Mikkel? Drikki? Er ikke det en fin liten grammatisk styggdom? Det er for øvrig bare 16 dager til jeg kan ta av meg den heslige, illeluktende røde buksa jeg har på meg. Jeg er allerede lei den. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det skjønner jeg godt. Selv foretrekker jeg å gå uten bukse. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Drikki nok kaffe i dag, Mikkel? Drikki? Er ikke det en fin liten grammatisk styggdom? Nei, det er et svært sjeldent tilfelle av at jeg bruker dialekt skriftlig. Det skal nok gjenta seg, men ikke med vilje. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Dere? Nå er det på tide at jeg starter nok en heftig tråd, som helst blir enda mer oppsiktsvekkende enn min forrige. Noen forslag til tema? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hva var din forige tråd om? Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Kaffeveilednings-tråd ? Redi: Komme med tips og triks om hva hvordan og hvilken kaffe liksom. Endret 2. mai 2011 av nesiory Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg