dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skjedd noe moro med noen i dag? ^^ Jeg skulket i dag jeg.. Sov lenge ^_^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Tja. Det var litt sterkt, og jeg har sprekt en leppe, så det var litt vondt. EDIT: Ser man bort fra det, og at det var et hår i maten, var det godt.. Endret 9. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Betaler du frakten? x) Tviler, tror ikke jeg har råd til å betale deg for å rydde engang Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tja. Det var litt sterkt, og jeg har sprekt en leppe, så det var litt vondt. Husk; Man skal alltid prøve nye ting 3 ganger. Ekke sikkert man gjør det riktig første gangen. ^^ (Ja, jeg stjeler alt det smarte L4r5 sier til meg. xD) Betaler du frakten? x) Tviler, tror ikke jeg har råd til å betale deg for å rydde engang Om du klarer frakten kan jeg rydde gratis. x) Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg spiste tuppen av en chilli! Det var sterkt det! xD Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tja. Det var litt sterkt, og jeg har sprekt en leppe, så det var litt vondt. EDIT: Ser man bort fra det, og at det var et hår i maten, var det godt.. Hår i maten er så utrooolig grose! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (Ja, jeg stjeler alt det smarte L4r5 sier til meg. xD) Går bra det... jeg stjal det fra erotikknett-forumet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, dagens middag: Pølse og pommes frites, og en kald Starobrno Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jepp. Er ikke så veldig kresen når jeg er sulten. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er ikke kvalifisert til å kalle oss fjortisser! Fordi at? spør heller hvorfor. Du ødela armen på Kirby, dét er fjortiss, det. Tror jeg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (Ja, jeg stjeler alt det smarte L4r5 sier til meg. xD) Går bra det... jeg stjal det fra erotikknett-forumet Aha. Så det skal brukes angående sex. Vel, funker på mat. ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om du klarer frakten kan jeg rydde gratis. x) Betaling skal du få... If you catch my drift Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk lyst på tequila. Oo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk lyst på tequila. Oo Det fikk jeg også nå når du nevnte det Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aha. Så det skal brukes angående sex. Vel, funker på mat. ^^ Sex og mat, ikke så stor forskjell? xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg spiste tuppen av en chilli! Det var sterkt det! xD Spise rå jalapenjnõ rett fra glasset kommer høyt opp på lista det ogst Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er normalt å hate stemora si, right? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sex og mat, ikke så stor forskjell? xD Greit, man kan svelge under sex også, men INGEN tygging! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nora, ja. *spandere tequila på L4r5 og Kibs* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om du klarer frakten kan jeg rydde gratis. x) Betaling skal du få... If you catch my drift Ooooh. Gi meg en adresse, jeg begynner å gå med det samme. =D Aha. Så det skal brukes angående sex. Vel, funker på mat. ^^ Sex og mat, ikke så stor forskjell? xD Nesj, you say potato liksom. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg