Bender Rodriguez Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fy faen, Alt jeg har å si til saken. Oh, skal også kjøpe alarm. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 du glemte jeg ble tatt for flere væpåna ran. Så ble ikke et halvt år som prøvetia mi, men 2 år. faen ta norge. Så du er kriminell og får for mild straff, og du er sur? 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fy faen, Alt jeg har å si til saken. Oh, skal også kjøpe alarm. You should. du glemte jeg ble tatt for flere væpåna ran. Så ble ikke et halvt år som prøvetia mi, men 2 år. faen ta norge. Så du er kriminell og får for mild straff, og du er sur? Ja, fordi de skulle gitt meg 4 til 6 år. Inkompetante idioter. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 -- God Damn Loch Ness Monstah!! (avataren din) Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ja, fordi de skulle gitt meg 4 til 6 år. Inkompetante idioter. Bare litt nysgjerrig her; ville du har 4 til 6 år? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Oppsiden med å ha fest: Hadde 6 øl i går, nå har jeg 13 øl, etter å ha drukket 8, pluss diverse annen drikke. Dessuten, over 200 kroner i pant. Nedsiden? Ketchup i taket.. Edit: Fant nettop ut at Kong Harald er nummer 68 i arverekkefølgen for den britiske tronen! Det var nytt for meg i hvertfall. Endret 1. mai 2011 av Zeke Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Festen var verdt det med andre ord. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Haha, jeg liker det. Oppsiden med å være på fest: Møte bra mennesker, ha det fint, le masse, ha på fin kjole, drikke god vin. Nedsiden: Våkne opp til pute- og vannpistolkrig i ei fremmed seng. ...nei, vent, fortsatt oppside. #winning Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 De av dere som har lite å gjøre kan kommentere på anfalls aprilutfordring på fotodelen. Jeg har lyst til å høre hva flere synes om dem. Dere trenger ikke kommentere alle. Holder med å velge seg ett eller et par og kommentere. (Dere må gjerne kommentere flere enn det også da.) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1314132&st=0 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ja, fordi de skulle gitt meg 4 til 6 år. Inkompetante idioter. Bare litt nysgjerrig her; ville du har 4 til 6 år? Ja, ville ha masse kontakter vettu når jeg slipper ut Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kevin, du tar kaka som alltid! Regner med du var innom Red Light både en, to og ni ganger i løpet av Amster-oppholdet? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 forumet blir jo helt ødelagt av å bruke mobilen til å få internett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Har du android, Iphone eller en annen telefon? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nexus One, men cyanogen mod 7. Jeg bruker wifi hotspot, men forumet blir helt ødelagt av det. Samme med USB tethering. Ble ikke det før, men det gjorde det nå og i går. Prøvd på to forskjellige maskiner forresten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tipper han bruker WAP'en på Nokia 3210 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nexus One, men cyanogen mod 7. Jeg bruker wifi hotspot, men forumet blir helt ødelagt av det. Samme med USB tethering. Ble ikke det før, men det gjorde det nå og i går. Prøvd på to forskjellige maskiner forresten. DNS-problemer muligens? Hva vil "helt ødelagt" si? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Nexus One, men cyanogen mod 7. Jeg bruker wifi hotspot, men forumet blir helt ødelagt av det. Samme med USB tethering. Ble ikke det før, men det gjorde det nå og i går. Prøvd på to forskjellige maskiner forresten. Da misforsto jeg deg litt. Tenkte at du surfa på forumet her via mobilen. Edit: De gangene jeg har brukt min HTC legend som trådløst aksesspunkt hadde jeg ingen andre problemer enn dårlig dekning av og til Endret 1. mai 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Tror det er noe DNS-tull. Du har selvfølgelig prøvd med CTRL+F5? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Menmen, god natt forumfolk EDIT: Prøvd det ja. Endret 2. mai 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg