Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen,

Alt jeg har å si til saken.

Oh, skal også kjøpe alarm.

You should.

du glemte jeg ble tatt for flere væpåna ran.

Så ble ikke et halvt år som prøvetia mi, men 2 år.

faen ta norge.

Så du er kriminell og får for mild straff, og du er sur?

Ja, fordi de skulle gitt meg 4 til 6 år. Inkompetante idioter.

Lenke til kommentar

Oppsiden med å ha fest: Hadde 6 øl i går, nå har jeg 13 øl, etter å ha drukket 8, pluss diverse annen drikke. Dessuten, over 200 kroner i pant.

Nedsiden? Ketchup i taket..

Edit: Fant nettop ut at Kong Harald er nummer 68 i arverekkefølgen for den britiske tronen! Det var nytt for meg i hvertfall.

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Haha, jeg liker det.

Oppsiden med å være på fest: Møte bra mennesker, ha det fint, le masse, ha på fin kjole, drikke god vin.

Nedsiden: Våkne opp til pute- og vannpistolkrig i ei fremmed seng. ...nei, vent, fortsatt oppside. #winning

Lenke til kommentar

Nexus One, men cyanogen mod 7. Jeg bruker wifi hotspot, men forumet blir helt ødelagt av det. Samme med USB tethering. Ble ikke det før, men det gjorde det nå og i går. Prøvd på to forskjellige maskiner forresten.

Lenke til kommentar

Nexus One, men cyanogen mod 7. Jeg bruker wifi hotspot, men forumet blir helt ødelagt av det. Samme med USB tethering. Ble ikke det før, men det gjorde det nå og i går. Prøvd på to forskjellige maskiner forresten.

DNS-problemer muligens? Hva vil "helt ødelagt" si?

Lenke til kommentar

Da misforsto jeg deg litt. Tenkte at du surfa på forumet her via mobilen.

Edit: De gangene jeg har brukt min HTC legend som trådløst aksesspunkt hadde jeg ingen andre problemer enn dårlig dekning av og til

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...