Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 De fleste skader forekommer i hjemmet. True fact. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er det sant? Da tror jeg at jeg flytter. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Urk Ungdommens Røde Kors? Nei, mer faen i hælvette følelse. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 kommer til å bli pappa.. KANINKOKERE! Skal kreve dna prøver as. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei, mer faen i hælvette følelse. Jeg sa du ikke skulle ta den brune syra. It's bad for you, man! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Back from Amsterdam? Yep, var i tilståelsesdom, over tlf da jeg var på ferie, lulz. Er i soningskø nå, men det kan ta så mye som 2 år. Så, jeg får beskjed først, så skal samle opp enda mer cash, and go off the grit Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 kommer til å bli pappa..Gratulerer. Gled deg til bleieskift, å ta med småtten på fotballtrening, mas etter leketøy og å bli vekket til alle døgnets tider. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Nei, mer faen i hælvette følelse. Jeg sa du ikke skulle ta den brune syra. It's bad for you, man! Røyker bare nå og gjort lenge nå, ekke noe stress, har ikke rørt det siden sist jeg var innlogga. Men så ajserj eg rent blod også da. kommer til å bli pappa..Gratulerer. Gled deg til bleieskift, å ta med småtten på fotballtrening, mas etter leketøy og å bli vekket til alle døgnets tider. De penga kan hu hora se langt etter, jeg har planer klare til å forsvinne from the grit. De hadde vitneutalelser fra masse folk.. Sp det ble 2 år, derfor stikker jeg uansett før jeg skal inn. Endret 1. mai 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hva slags finurligheter hadde du funnet på nå da? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 De hadde vitneutalelser fra masse folk.. Sp det ble 2 år, derfor stikker jeg uansett før jeg skal inn. Wat? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 De hadde vitneutalelser fra masse folk.. Sp det ble 2 år, derfor stikker jeg uansett før jeg skal inn. Wat? Bare no væpna ran ran, ikke no big deal. Var privat folk jeg visste hadde mye. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Bare no væpna ran ran, ikke no big deal. Var privat folk jeg visste hadde mye. Jeg er utrolig forvirret nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Bare no væpna ran ran, ikke no big deal. Var privat folk jeg visste hadde mye. Jeg er utrolig forvirret nå. jeg også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er utrolig forvirret nå. La meg gi deg et referat: Bundy ranet noen. Bundy ble tatt. Bundy skulle i retten. Bundy stakk til Amsterdam og postet ikke på en stund. Bundy er nå tilbake. Bundy er nå dømt for væpnet ran. Bundy må sone i to år. Bundy har planer om å stikke igjen. And the kicker? Bundy skal bli pappa! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 du glemte jeg ble tatt for flere væpåna ran. Så ble ikke et halvt år som prøvetia mi, men 2 år. faen ta norge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ok. Hadde ikke fått med meg at det var mer enn ett. Noe annet som må legges til også? Hva slags våpen var det du benyttet deg av forresten? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ok. Hadde ikke fått med meg at det var mer enn ett. Noe annet som må legges til også? Hva slags våpen var det du benyttet deg av forresten? Kniv og skrutrekkere. Kunne ikke si jeg skulle skru hyller for bestemor heller.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg