Pubé Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kebab er drittmat, så det er vel ikke så rart. Kjøttdeigen smaker stygt, sausen brenner i kjeften, og man får rennaræv etter 15 minutter. Bortkasta penger å kjøpe sånn skit. Alle gatekjøkken har burgere heldigvis. Du som har for svak mage, kebab har ALDRI påvirket magen min på noen måte, utenom det at jeg blir god og mett. Kvaliteten på kjøttdeigen varierer noe sinnsykt. Noen minner om enn blanding av gummi og medisterdeig, mens andre er helt himmelske. Sterk mat er bare deilig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Endte på ramma etter at jeg kjøpte gatemat i India, men det er vel relativt standard. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Trooor jeg er smått fornærmet nå. Jeg er da slett ikke forvirret, er jeg det da? Du er jo tilogmed forvirra om du er forvirra eller ikke. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Joda, flott dag i går. Storflørta med ei søt jente, fikk sånn ok respons, selv om det kunne vært bedre. Og så drakk hun litt mer enn det hun tålte, ble dårlig og ble henta Story of my life... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Gikk bananas og bestilte to chino-shorts fra tailorstore akkurat. Khaki og lilla Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Gikk bananas og bestilte to chino-shorts fra tailorstore akkurat. Khaki og lilla Jeg har hengt på den siden lenge uten å bestille noe som helst. Bare eksperimentert med farger og fasonger. Er vel på høy tid at jeg får meg noen nye chinos og piquer nå til sommeren. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Trenger at greit video redigeringsprogram som er gratis, noen som har et? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Gikk bananas og bestilte to chino-shorts fra tailorstore akkurat. Khaki og lilla Jeg har hengt på den siden lenge uten å bestille noe som helst. Bare eksperimentert med farger og fasonger. Er vel på høy tid at jeg får meg noen nye chinos og piquer nå til sommeren. Krysser fingrene for at jeg ikke har fucket opp målene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Gikk bananas og bestilte to chino-shorts fra tailorstore akkurat. Khaki og lilla Jeg har hengt på den siden lenge uten å bestille noe som helst. Bare eksperimentert med farger og fasonger. Er vel på høy tid at jeg får meg noen nye chinos og piquer nå til sommeren. Krysser fingrene for at jeg ikke har fucket opp målene. lilla Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Trenger at greit video redigeringsprogram som er gratis, noen som har et? Kdenlive. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei vettu hva, nå er det bare 8 timer til jeg skal stå opp igjen, så jeg går og legger meg. Har gjespa i hele ettermiddag. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Trenger at greit video redigeringsprogram som er gratis, noen som har et? Kdenlive. Har ingen brukbar PC med linux her for øyeblikket, trenger noe for windowns. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 lilla Yupp, rimelig spreke farger er awesome. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kul animasjon men mongo sang 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Litt flaut å kjenne folk fra de russebussene som bruker 2mill, men whatevs float them boatz. Like greit at jeg ikke brukte så mye på det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 animasjonen er jo sinnsykt støgg, men morsom Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Har det seg slik at det å kjøre vil er noe av det farligste vi gjør hver dag? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nja, det er vel det med størst mulig fatalt utfall, men sjansen er jo så ufattelig lav at å si at å kjøre i hverdagen er farlig er diskuterbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg