Datasmurf Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Barnålen har rett. Hansegutt, det er nok heller skrifstørrelse 12 og relativt mye skrift. Tror jeg til sammen bare har 6 sider med bilder. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nå skal jeg ned og kjøpe meg en knallgod kebab Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg har aldri levert noe slikt. Takk og pris. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nå skal jeg ned og kjøpe meg en knallgod kebab Ai ai ai, var det ikke du som bodde i Bærum? Charlies ved CC Vest har ganske god. Hansegutt, det er nok heller skrifstørrelse 12 og relativt mye skrift. Tror jeg til sammen bare har 6 sider med bilder. Bare tøyser med deg vettu! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nå skal jeg ned og kjøpe meg en knallgod kebab Ai ai ai, var det ikke du som bodde i Bærum? Charlies ved CC Vest har ganske god. Hansegutt, det er nok heller skrifstørrelse 12 og relativt mye skrift. Tror jeg til sammen bare har 6 sider med bilder. Bare tøyser med deg vettu! Jepp, jeg har en hybel i Bærum, men for øyeblikket er jeg hjemme og nyter porsgrunnskebaben... Uansett, kebaben du nevnte må prøves. Jeg har kun kjøpt kebab en gang i Oslo-regionen, det var på busstasjonen i Sandvika, samme dag som du anbefalte meg å ta 732-bussen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei, jeg sydde noen sting på fredag, kan jeg dusje vanlig selv om? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Busstasjonen i Sandvika? Kødder du? Oh lord, satt du på ramma i 5 dager? Det går mange morsomme rykter om den kebabsjappa der. Vet den har vært stengt av mattilsynet minimum en gang. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Busstasjonen i Sandvika? Kødder du? Oh lord, satt du på ramma i 5 dager? Det går mange morsomme rykter om den kebabsjappa der. Vet den har vært stengt av mattilsynet minimum en gang. Stilig Jeg ble ikke sittende på ramma, men det kan godt være fordi sjåføren på 732-bussen ikke godtok medbringelse av kebab. Var svært lite jeg egentlig fikk spist av den. At sjappa ser suspekt hersker det lite tvil om Endret 1. mai 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Busstasjonen i Sandvika? Kødder du? Oh lord, satt du på ramma i 5 dager? Det går mange morsomme rykter om den kebabsjappa der. Vet den har vært stengt av mattilsynet minimum en gang. Hvilken kebab anbefaler du i Oslo? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Spiser ikke så mye kebab i Oslo, så jeg aner ikke. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Spiser ikke så mye kebab i Oslo, så jeg aner ikke. Det er faktisk litt skuffende å høre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hmm, jaja. Spiser bare på den i nærområdet, Charlies på Lilleaker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kebab er drittmat, så det er vel ikke så rart. Kjøttdeigen smaker stygt, sausen brenner i kjeften, og man får rennaræv etter 15 minutter. Bortkasta penger å kjøpe sånn skit. Alle gatekjøkken har burgere heldigvis. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Dette gjelder tydeligvis ikke alle kebaber. Er greit å styrke magebakteriefloraen Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Kebab er drittmat, så det er vel ikke så rart. Kjøttdeigen smaker stygt, sausen brenner i kjeften, og man får rennaræv etter 15 minutter. Bortkasta penger å kjøpe sånn skit. Alle gatekjøkken har burgere heldigvis. Det er bare du som har en svak mage Dette gjelder tydeligvis ikke alle kebaber. Er greit å styrke magebakteriefloraen Er ikke du på forumtreff i Bergen du? edit: mener å ha lest det her. Nvm: leste datoen. Endret 1. mai 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Aberet med babbe er at jeg aldri blir mett før jeg har kjøpt sånn 3-4 av de, og da er det billigere med burger. Og i min munn er det bedre også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kebab er helt ødelagt for meg etter jeg spiste det i Notodden og kastet opp hele natten. Har prøvd og spise det i ettertid, men har fått helt avsmak for det. :/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Klikker så jævlig når sangene til Shakira kommer på engelsk, skal være på Spansk FFS. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Du er en forvirra sau. Av deg forventer jeg ikke annet. Trooor jeg er smått fornærmet nå. Jeg er da slett ikke forvirret, er jeg det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg