Bender Rodriguez Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Morning damer og herrer, hva driver dere med? Jeg ligger i senga og surfer/lytter til Howard Stern. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er rimelig klar for en kopp te, frokost og Sons of Anarchy maraton. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg sitter på skolen og holder på å sovne mens jeg leser gjennom bacheloroppgaven min for n-te gang. Underholder meg selv med å lese på Something Awful og skype med pappa. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fyllesyk, og matteeksamen i morra 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Bergen er koselig å slappe av i. Sol og pent vær. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 De av dere som vokste opp på 80- og 90-tallet ... Husker dere denne S-en? Kjent under navn som Supermann-S-en og Stussy-S-en og andre navn. Sitter og mimrer tilbake til barneskolen i '93 og '94 da den var å finne overalt. Det være seg på penaler, sekker, pulter (gjerne rissa inn med passer og slike kniver laget av bladet fra en blyantspisser smeltet fast i toppen på en penn), tagga i gangtuneller o.l. ... 1 Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Starta barneskolen i 98, så for meg gikk det i Pogs(brikker), Fox Kids og Pokemon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg tror nochan har tatt litt for mye Möllers Hasj. Hun tror det er morgen. Så det er dette du tenker om meg når jeg sier god morgen, uavhengig av tid på døgnet? Eg er djupt såra og vonbroten, tenk at du ikkje har fortalt meg dette. *sutresmiley* Du er en forvirra sau. Av deg forventer jeg ikke annet. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Starta barneskolen i 98, så for meg gikk det i Pogs(brikker), Fox Kids og Pokemon Vel, jeg fikk nettopp bekrefta av ei venninne at det var normalt for henne på barneskolen i '99 / '00, så ... You missed out. Pogs var normalt hos oss også. Og jojoer. Og tamagotchier (de originale, som ikke kunne linkes og slåss med etc). Og homotesten hvor du skrapa opp huden din med en linjal / kniv (jeg var en av de som turte å gjøre det med kniv), fikk du (ikke) merke, var du homo. Jeg husker jeg fikk arr, men husker ikke lenger om det betød at jeg var homo eller ei. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Halsen brenner hodet, verker, rommet snurrer og jeg er blakk! Alt tyder på en fin kveld Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Sjur: Ikke dumt. Du får gjøre en siste innsats nå, snart er det nemlig overstått! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Dette er weird. Sjekka telefonen min isted, så har jeg 3 ubesvarte anrop fra et nummer i Thailand (+66). Her om dagen fikk jeg 2 tekstmeldinger fra samme nummer som feilstavet navnet mitt fullstendig og ville ha min "fackbook" og "email". Faen er det som skjer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Nope har ikke PS3 i det hele tatt. Begynner å freake meg ut litt..det eneste som er riktig i navnet mitt er O, E og I, men det kan uttales nesten sånn. SMS'ene 1/2 "Hi mr.ponreni. I am bu. I talk toyou form Thailand." 2/2 "You have email or fackbook. You send for me @_@" Endret 1. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Oioioioio! Roger Waters@Telenor Arena blir awsume i dag. Synd han ikke spiller The Dark Side of the Moon :\ Lenke til kommentar
DBM Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Jeg skulle betalt mastercard-gjelda mi i dag. Da er det kontonr til mastercard'et jeg skal betale til? Hvor i nettbanken finner jeg det kontonr, hvis jeg f.eks. er Postbanken-kunde? Endret 1. mai 2011 av DBM Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 bah jeg hakke gjort en dritt i dag. vært oppe sia kl 7 og animert et par timer på skolen men etter det gikk jeg hjem og har sitti her i surra med minecraft og greier. føles feil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg har fått skrevet ut 228 sider med bacheloroppgave. Skal bli godt å levere i morgen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 228 sider høres overkill ut. Slapp av, sikkert skriftstørrelse 20 og mange bilder. Hehehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg