Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De av dere som vokste opp på 80- og 90-tallet ... Husker dere denne S-en?

o2aHm.jpg

9Bqqd.png

Kjent under navn som Supermann-S-en og Stussy-S-en og andre navn.

Sitter og mimrer tilbake til barneskolen i '93 og '94 da den var å finne overalt. Det være seg på penaler, sekker, pulter (gjerne rissa inn med passer og slike kniver laget av bladet fra en blyantspisser smeltet fast i toppen på en penn), tagga i gangtuneller o.l. ...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror nochan har tatt litt for mye Möllers Hasj. Hun tror det er morgen.

Så det er dette du tenker om meg når jeg sier god morgen, uavhengig av tid på døgnet? Eg er djupt såra og vonbroten, tenk at du ikkje har fortalt meg dette. *sutresmiley*

Du er en forvirra sau. Av deg forventer jeg ikke annet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Starta barneskolen i 98, så for meg gikk det i Pogs(brikker), Fox Kids og Pokemon :D

Vel, jeg fikk nettopp bekrefta av ei venninne at det var normalt for henne på barneskolen i '99 / '00, så ... You missed out. :p

Pogs var normalt hos oss også. Og jojoer. Og tamagotchier (de originale, som ikke kunne linkes og slåss med etc). Og homotesten hvor du skrapa opp huden din med en linjal / kniv (jeg var en av de som turte å gjøre det med kniv), fikk du (ikke) merke, var du homo. Jeg husker jeg fikk arr, men husker ikke lenger om det betød at jeg var homo eller ei. :p

Lenke til kommentar

Dette er weird. Sjekka telefonen min isted, så har jeg 3 ubesvarte anrop fra et nummer i Thailand (+66). Her om dagen fikk jeg 2 tekstmeldinger fra samme nummer som feilstavet navnet mitt fullstendig og ville ha min "fackbook" og "email". Faen er det som skjer?

Lenke til kommentar

Nope har ikke PS3 i det hele tatt. Begynner å freake meg ut litt..det eneste som er riktig i navnet mitt er O, E og I, men det kan uttales nesten sånn.

SMS'ene

1/2

"Hi mr.ponreni. I am bu. I talk toyou form Thailand."

2/2

"You have email or fackbook. You send for me @_@"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg skulle betalt mastercard-gjelda mi i dag. Da er det kontonr til mastercard'et jeg skal betale til?

Hvor i nettbanken finner jeg det kontonr, hvis jeg f.eks. er Postbanken-kunde?

Endret av DBM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...