Mchansern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 hoho, RTW-billett med fly koster en del. Hadde en som la 100 laken på bordet for en slik billett i forrige uke faktisk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 hoho, RTW-billett med fly koster en del. Hadde en som la 100 laken på bordet for en slik billett i forrige uke faktisk. Hvor lenge varer den? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Educated guess: Round the world. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Dere får unnskylde min manglende hjernekapasitet. Har fått en overdose frisk luft i dag. Har tilogmed vært ute og gått tur i skogen i dag. Måtte nesten klatre enkelte steder. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Educated guess: Round the world. Or just a simple Google search. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 hoho, RTW-billett med fly koster en del. Hadde en som la 100 laken på bordet for en slik billett i forrige uke faktisk. Hvor lenge varer den? Rundt 1 år, men du må velge ut flyvninger i forkant, kan ikke bare fly så mye du vil. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det er svakt og på grensen til pinlig. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hater natt til 1. Mai.. Fulle folk som er på vei inn døra.. FREM MED BØRSJA! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg tror nochan har tatt litt for mye Möllers Hasj. Hun tror det er morgen. Så det er dette du tenker om meg når jeg sier god morgen, uavhengig av tid på døgnet? Eg er djupt såra og vonbroten, tenk at du ikkje har fortalt meg dette. *sutresmiley* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fikk lappen i går. Yay. Idag løsnet et hjul da jeg kjørte i 60. Yay. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 JEG BLØR, JEG ER SLITEN Gå å legg deg Tommy! Ta et glass eller 3 med vann først. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg har drukket vann og er klar for segna nå. Jeg ble dyttet på bilens agregat og blør på ryggen, og jeg har arr på armen etter at en jente stumpet sin røyk der så fint og vennlig. Jeg er klar for snega.! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nettop vært på en herlig konsert med Kaizers Orchestra og Timbuktu, samt. fikk et kult bilde med begge to Ganske fornøyd med en helt rå festival kveld, god natt! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Kanskje ikke så lurt å skrive det her når den samme personen befinner seg her også, nei. *kremt* Endret 1. mai 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 tanken på at jeg nå skal bruke hele 1mai INNE i et klasserom for å lære ting jeg MÅ kunne til eksamen gjør meg depprimert. Hvem legger naturfag lab-kurs til SØNDAG 1MAI? DÅRLIG GJORT! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Føler med deg, Hanna. Jeg sitter også på skolen, dog, jeg gjør det frivillig for å skrive på bacheloren min borte fra spill-PC-en og Xboxen. Og borte fra naboen min, som alltid kommer og frister med sigaretter og damer og fyll. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er så flau. Tok bussen fra en venninne i dag, bakfull og jævelig. Alltid like morsomt å gå inn på en full buss med et hår som er skremmende lik et fuglerede, stinkende av alkohol og med et ansikt så slitent at selv Kåre Valebrokk ville blitt skremt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg