Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Hm..og Talisa Soto/Kitana så man aldri mere til..hun ble kona til en tennisspiller istedet. Nå kom jeg på hvor jeg så henne først..License to Kill, som Bond-babe. Endret 30. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ååh, syykt happy nå! Var ute å cruiset bmx istad da jeg kom over en gruppe på tre som henholdsvis jogget, syklet med hund og rollerskatet. Og der var jeg på bmx'en, uten ringeklokke eller tute, og lurte på hva jeg skulle gjøre de nesten 20 sekundene for å trille meg suksessfullt forbi sporty-family. De første tankene som fløy igjennom hodet mitt var å time forbikjøringen akkurat slik at jeg kunne spurte forbi de når det var plass til fire, men det ville blitt for risky. Kunne i værste fall skadet den trivelige hunden. Plan B, som også ble den suksessfulle planen, var å vente til den spreke rollerskatisten dro ifra den toppløse langdistanse-joggeren slik at det var plass til meg. Syklisten med den trivelige hunden måtte jeg bare regne med at holdt seg på plass. Utrolig risikabelt, men let's go. Jeg giret ned til det eneste giret og ga sakte litt mer gass (forøvrig like smooth som olje) til jeg var rett bak langistanse-joggeren. Deretter kikket jeg i dødvinkelen og reiste meg for å spurte forbi de to første hindrene. Idet svetten til joggeren traff meg i fjeset som en lunken dusj spottet jeg hunden. Øyekontakt. Se for dere dette i slow-motion. Hvis den trivelige hunden nå bjeffet, ville langdistanse-joggeren daske til meg med venstre hånd samtidig som rollerskatisten ville miste balansen og legge seg som en tømmerstokk i veien. Dette kan ende som en katastrofe. Men takket være Pirelli Diablo 2 semi-slick-dekkene mine valgte hunden ikke å bjeffe. Jeg ga gass og kjørte i en S-formasjon slik at jeg suksessfullt dro forbi gruppen på 3. Heeeeellssyea, skrek jeg slebrig ut og nikket i takt med vinden som nå stod sterkt mot meg. Jeg kikket bak på de mindreverdige menneskene som nå var bakerst i køen og ga dem fingeren samtidig som jeg svinget ut av syne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Dette høres mere ut som en kjip erotisk novelle fra Vi Menn.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Nå skal jeg ikke påstå at de erotiske novellene i Vi Menn er sånn veldig bra, men jeg vil påstå at de stiller i en annen kategori enn sykkeleventyret over her, gitt. oO Hellu, btw. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeffrey Dahmer drakk ikke bare whiskey i timen, han gjorde litt andre ting også. Now; time for dinner. *Drille hull i hodet på ung homofil* "I wonder if pouring this acid into his brain will make him a sex-zombie" *helle inn syre* "Hm, didnt work the 21th time either :----(" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg er sykt interessert i å lese om seriemordere. Var tilogmed på Jack the Ripper-guidet rundtur i London Seriemordere og diktatorer er så awesome, skal besøke torturfengselet til Pol Pot som het Toul Sleng til sommeren. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg fikk et brev idag! blablablaaa... ''Det blir festet ledninger/elektroder i hodebunnen med elektrodepasta. Undersøkelsen er smertefri og tar ca. 1 time'' For et fantastisk koselig brev! Noen som har tatt en sånn ... ting før? Sitter man bare å ser på en vegg i en time? Har man rett til å vite hvorfor de vil ta sånn ting når man er under 16? Og hva er det egentlig? Når jeg spurte hvorfor fikk jeg til svar at det var noe alle måtte gjøre og så byttet hun tema, men jeg tror faktisk ikke at 'alle' får brev fra nevrofysiologisk laboratotium med beskjed om å komme med rent og tørt hår sånn at de kan lime noen fuckings ledninger på deg På den positive siden så fikk jeg time klokka 2, ikke halv 8. Wat. Hvorfor må du dette? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg er sykt interessert i å lese om seriemordere. Var tilogmed på Jack the Ripper-guidet rundtur i London Seriemordere og diktatorer er så awesome, skal besøke torturfengselet til Pol Pot som het Toul Sleng til sommeren. Burde vi være urolig for en seriemorder som løper rundt i Oslo vest og dreper horer, og som tilslutt vil snikskyte Stoltenberg for så å overta hans makt og gjøre om Norge til et diktatur? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg vet ikke. Burde du? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg vet ikke. Burde du? Hmm, om jeg pluselig ønsker å tjene noen ekstra kroner ved å selge kroppen min til 50 år gamle menn som har en litt for gammel kone og har ennå ikke kommet ut av skapet, så burde jeg vel kanskje ikke være bekymret. Om jeg faktisk har måttet ty til den slags arbeid så tror jeg egentlig jeg hadde ønsket å bli drept uansett. Spesielt av deg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg burde vært Jøde ass, mye penger igjen og jeg får lønning asap. Damn. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 "You all need to concentrate in this class" "Perhaps we should send him to concentration camp. GOD DAMNIT!" 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg er sykt interessert i å lese om seriemordere. ja jeg også Hvilken synes du er mest interessant? eller hvem Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg er sykt interessert i å lese om seriemordere. ja jeg også Hvilken synes du er mest interessant? Dahmer, Manson og BTK! Men diktatorer troner øverst, Idi Amin og Pol Pot hands down. Pol Pot er en av grunnene til at jeg drar til Kambodsja til sommeren, skal til Toul Sleng og Killing Fields. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg burde vært Jøde ass, mye penger igjen og jeg får lønning asap. Damn. Donere bort noe til meg? Evt. spandere en reise? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg burde vært Jøde ass, mye penger igjen og jeg får lønning asap. Damn. Donere bort noe til meg? Evt. spandere en reise? Jøder gir aldri noe gratis vel? Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Jeg er sykt interessert i å lese om seriemordere. ja jeg også Hvilken synes du er mest interessant? eller hvem Syns Ted Bundy, Son of Sam og Edmund Kemper er interessante. Skummel historie om sistnevnte: In the late 1970's, FBI criminal profiler Robert Ressler interviewed Kemper several times as part of the Criminal Personality Research Project. Ressler became comfortable enough with Kemper that an interview was conducted one-on-one, with no other federal agent or law enforcement officer present. Upon concluding their discussion, Ressler, who was locked in a room with Kemper, pressed a buzzer to alert the guards that he was ready to leave. When no one came to unlock the door, Ressler pressed the buzzer again. After three attempts at summoning a guard Kemper spoke up. The following quotations are verbatim from Ressler's book, Whoever Fights Monsters. "Relax. They're changing the shift, feeding the guys in the secure areas. Might be fifteen, twenty minutes before they come and get you." Kemper was playing the part of the master manipulator. He wasn't letting up either. "If I went in apeshit in here, you'd be in a lot of trouble, wouldn't you? I could screw your head off and place it on the table to greet the guard." According to Ressler, he tried to reason with Kemper, assuring that there would be trouble if anything untoward happened. Kemper replied, "What would they do - cut off my TV privileges?" Kemper, Ressler knew, was exactly right. While killing Ressler might earn his extra time added to his sentence or a stint in solitary confinement, there wasn't much that could be done to Kemper that would be any worse than spending the rest of his life in prison. Not to mention killing a federal agent would undoubtedly give him great respect and notoriety in the prison population. Ressler began hinting that he might be armed, telling Kemper that FBI men might be given special privileges for carrying weapons into a prison. When asked what the weapon might be, Ressler hedged, saying, "I'm not going to give away what I might have or where I might have it on me." Kemper pressed the issue, and finally asked, "[is it] martial arts then? Karate? Got your black belt? Think you can take me?" The mood had shifted, and Ressler took this as an opportunity to begin a conversation about martial arts. Finally, a guard appeared to allow Ressler to leave and return Kemper to his cell. As he was exiting the room, Kemper touched Ressler's shoulder and said, "You know I was just kidding, don't you?" Robert Ressler has never again conducted an interview alone with a serial killer. Bør leses! EDIT: Han er en gigantisk mann. Endret 30. april 2011 av Bender Rodriguez 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jøder gir aldri noe gratis vel? Jøder blir heller aldri diktatorer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hva med mr. boss Jesus? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg