Laughing Madcap Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg synes russetida var fantastisk. Ikke fordi vi var den type russ som tok masse knuter, kjörte buss og hörte på høy techno. Nei nei, vi drakk pils fra formiddagen til kveld ved stranda, grillet, vors/nars på min hybel. Det var godt samhold og jeg fikk både tilbake gamle venner, og nye. Som sagt var samholdet helt awesome. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Som en så fint sa på MoV: Det er som Buddha Bar bare i større skala? Det kan du trygt si. Har ikke du vært russ? Coa var det ikke du som var så "russetida er så awwwwwwwesome lollllllllllllllllz" da? Jeg? Jeg tror du tenker på noen andre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Var russ, men var litt som deg. Litt "meh". Dro ikke på Tryvann så vet ikke hvordan det var der. Måtte nok prioritere en eksamen eller to gitt. Men det var en morsom tid da. Endret 30. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg gikk yrkesskolen der halve klassen var over 30, så vi gadd ikke være russ. Fyll og fanteri var ikke min greie da heller uansett. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Litt småbitter om russen i år, siden jeg tok fri-år får jeg ikke feire med kullet mitt. Men, siden jeg ikke ser serlig voksen ennå smetter jeg vel rett inn senere Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Russetida var artig den, men absolutt ikke så artig som mange får den til å virke. Ting blir ikke ekstra morsomt av å være bakfull eller beruset på skolen, eller skolefester. Det er menneskene rundt deg som gjør det ekstra bra. Og menneskene rundt er stort sett de samme i russetida som før og etter. Mao, mye av det samme. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Folk tørr å slippe seg løs mer, trist at det trengs en slik tradisjon for at folk skal kunne gjøre det, vi har behov av litt kaos. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg synes det var fantastisk å være berusa på skolen. Føler at jeg fikk gjort mer og klarte meg bedre på eksamen grunnet det. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg synes det var fantastisk å være berusa på skolen. Føler at jeg fikk gjort mer og klarte meg bedre på eksamen grunnet det. Tror du skal oppsøke den psykologiske delen av helsevesenet... 1 Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg synes det var fantastisk å være berusa på skolen. Føler at jeg fikk gjort mer og klarte meg bedre på eksamen grunnet det. Les om Jeffrey Dahmer, han satt og drakk whiskey i timen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeffrey Dahmer drakk ikke bare whiskey i timen, han gjorde litt andre ting også. Now; time for dinner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg synes det var fantastisk å være berusa på skolen. Føler at jeg fikk gjort mer og klarte meg bedre på eksamen grunnet det. Tror du skal oppsøke den psykologiske delen av helsevesenet... Det har jeg da gjort for lenge siden. Går der enda. Jeg synes det var fantastisk å være berusa på skolen. Føler at jeg fikk gjort mer og klarte meg bedre på eksamen grunnet det. Les om Jeffrey Dahmer, han satt og drakk whiskey i timen Har lest om ham, interessant fyr, men ikke helt min type. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Usj, jeg tror faktisk jeg brukte 3,5 time på å se Mortal Kombat. Som varer i 1t42m..den var SÅ cringe-worthy..og jeg hadde bestemt meg for å se oppfølgeren også. Hjelpe meg.. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Usj, jeg tror faktisk jeg brukte 3,5 time på å se Mortal Kombat. Som varer i 1t42m..den var SÅ cringe-worthy..og jeg hadde bestemt meg for å se oppfølgeren også. Hjelpe meg.. Skal prøve å redde deg med dette klippet. http://www.youtube.com/watch?v=MIt0VY7Yg2w Fra Mortal Combat: Annihilation En av de mest brukte subtitlene i historien, sammen med Ressurection, Reloaded etc... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) MOTHER?! Hun ser jo faen meg yngre ut enn dattera! Var hun 1 år når hun fødte henne? Såvidt jeg har skjønt er Kitana den eneste som er samme skuespiller fra forrige film..sikkert en grunn til det. Endret 30. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Tror du skal oppsøke den psykologiske delen av helsevesenet... At enkelte skriver best under påvirkning av alkohol finner man nok av eksempler på gjennom litteraturhistorien. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Fikk det for meg at jeg skulle se begge MK-filmene siden jeg kjøpte 360-spillet i går. Jaja...får prøve å komme igang med Annihilation.. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Fikk det for meg at jeg skulle se begge MK-filmene siden jeg kjøpte 360-spillet i går. Jaja...får prøve å komme igang med Annihilation.. I'm afraid....we lost him. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) La meg bare spørre..har Johnny Cage like håpløse onelinere i den andre filmen også? "Hey you! Carry my luggage!" *kineser kaste baggasjen hans i vannet* "Wow I'm glad I didn't ask him to park my car" *ZING!* Endret 30. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) MOTHER?! Hun ser jo faen meg yngre ut enn dattera! Var hun 1 år når hun fødte henne? Såvidt jeg har skjønt er Kitana den eneste som er samme skuespiller fra forrige film..sikkert en grunn til det. Liu Kang er likens i begge filmene også. Johnny Cage gjør seg faktisk ikke bort i oppfølgeren. Endret 30. april 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg