Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er nok tre, ja. Hvertfall i Drammen. Jeg er røten i magan etter å ha drukket en halv flaske rødvin i natt, så jeg trenger ikke polet i dag Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har fölelsen av at de fleste som skriver på facebook og andre sider med masse skrivefeil for å vise hvor dritings de er, gjör det med vilje. Tja, er de av oss som faktisk har evnen til å bli så full at store deler av kvelden er svart. Men ja, legger ikke ut om det på facebook, holder med RPP :'---D Haha. På Roskilde sto jeg seriøst i datateltet i tjue minutter og korrekturleste ei statusoppdatering før jeg posta den. TJUE minutter. Nørd! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ømm...jeg fikk 2 rare tekstmeldinger i dag. Innholdet er som følger: "Hi mr. ponreni. I am bu. I talk toyou form thailand. You have email or fackbook. You send for me. @_@" fra nr +66818881469 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Sku'ke bestilt de russiske horene, Bytex. Blir bare problemer av det. Endret 30. april 2011 av clvn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Det rare er at navnet mitt faktisk ikke er helt feil, bare noen gale bokstaver..så de veit hva jeg heter, i motsetning til random sms-spam liksom..god damn de thai massasje damene jeg bestilte altså Fackbook? facebook eller fuckbook? who knows. Jeg har ingen av delene. Endret 30. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ah, var deilig med en skikkelig fest igjen. \Fant meg ei hyggelig jente som jeg sto og preika med store deler av slutten av kvelden. Alt jeg trenger. Ei søt og intelligent jente å prate med om det å vokse opp som sær. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ah, var deilig med en skikkelig fest igjen. \Fant meg ei hyggelig jente som jeg sto og preika med store deler av slutten av kvelden. Alt jeg trenger. Ei søt og intelligent jente å prate med om det å vokse opp som sær. Ble det ikke noe hanky panky da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Sjur er alt for sær til å våge hanky panky på første møte, tror jeg. (see what I did there?) Endret 30. april 2011 av Bytex 3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 I natt var det fest som faen i naboleiligheta og nå kom det nettopp 4 pappadalter som er kledd i presis det samme med presis samme hårfrisyre med 8 kasser øl ... Nesten så jeg vurderer å ta med teltet og sove i skogen i natt. 1 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hadde du trodd det var en ambulanse som kom kjørende? Denne russebilen får sykehuset Østfold til å steile Kan forøvrig ikke være mye interessant som skjer i verden i dag, da denne saken er på "framsiden" på vg.no Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Sånn er det jo hver dag egentlig. "NN har lagt på seg! SE BILDENE HER!" Jadda, så neida, har vært en rolig lørdag hittil gitt. Venter på at serverne i SWG skal komme opp, drikke litt kaffe, rydde litt. Ahhhh. Ble stoppet av politiet på vei hjem i natt også, ene frontlyset som ikke fungerte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ja, jeg hadde faktisk trodd det var en sykebil. Sykebilene er jo farget slik så vi skal se dem uten å måtte lese AMBULANSE logoen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Men ambulanser er ikke slitne chevyer. Edit: Jeg hadde ikke trodd det, men jeg jobber på et sykehus, så jeg er kanskje litt for godt vant. En person som ser en ambulanse en gang i skuddåret når det jevne hjerteinfarktet setter inn kunne sikkert blitt litt forvirret. Endret 30. april 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) On another note...herregud så epic det hadde vært å se den første Mortal Kombat filmen på kino. Heavy metal musikk og kung fu! Endret 30. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 On another note...herregud så epic det hadde vært å se den første Mortal Kombat filmen på kino. Heavy metal musikk og kung fu! Lei en kinosal og dra med deg noen venner? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Og epic linjer som "Trust me Sonya!" som svarer "I trust one person on this planet, Jax, and you're talking to her!" og alt dette innen 10 minutter! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ah, var deilig med en skikkelig fest igjen. \Fant meg ei hyggelig jente som jeg sto og preika med store deler av slutten av kvelden. Alt jeg trenger. Ei søt og intelligent jente å prate med om det å vokse opp som sær. Ble det ikke noe hanky panky da? Nei, hu var mer interessert i kvinner enn i menn, og jeg kvalifiserte ikke som kvinne nok. Morsomt hvordan jeg alltid tiltrekker meg de som liker kvinner bedre enn menn. Klager ikke, greit med nye venninner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hadde du trodd det var en ambulanse som kom kjørende? Denne russebilen får sykehuset Østfold til å steile Kan forøvrig ikke være mye interessant som skjer i verden i dag, da denne saken er på "framsiden" på vg.no Nei, virkelig ikke. Og uansett, en ambulanse uten blålys og sirene er ikke mye å bry seg om, og etter hvert vet jeg ikke lenger om jeg skal bry meg om de med blålys og sirener heller, da jeg alt for ofte har sett ambulansepersonell sette på sirenene kun for å komme forbi et lengre stykke kø o.l. når de har vært på vei til første og beste bensinstasjon for å stappe i seg alskens fet mat. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kjøpt mat og greier, shits going down. Hva skjer her? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Sitter og hoster opp all røyken jeg fikk i meg i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg