Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fölelsen av at de fleste som skriver på facebook og andre sider med masse skrivefeil for å vise hvor dritings de er, gjör det med vilje.

Tja, er de av oss som faktisk har evnen til å bli så full at store deler av kvelden er svart. Men ja, legger ikke ut om det på facebook, holder med RPP :'---D

Haha. På Roskilde sto jeg seriøst i datateltet i tjue minutter og korrekturleste ei statusoppdatering før jeg posta den. TJUE minutter.

Nørd!

Lenke til kommentar

Det rare er at navnet mitt faktisk ikke er helt feil, bare noen gale bokstaver..så de veit hva jeg heter, i motsetning til random sms-spam liksom..god damn de thai massasje damene jeg bestilte altså :p

Fackbook? facebook eller fuckbook? who knows. Jeg har ingen av delene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ah, var deilig med en skikkelig fest igjen.

\Fant meg ei hyggelig jente som jeg sto og preika med store deler av slutten av kvelden. Alt jeg trenger. Ei søt og intelligent jente å prate med om det å vokse opp som sær. :p

Ble det ikke noe hanky panky da?

Lenke til kommentar

Sånn er det jo hver dag egentlig. :p

"NN har lagt på seg! SE BILDENE HER!"

Jadda, så neida, har vært en rolig lørdag hittil gitt. Venter på at serverne i SWG skal komme opp, drikke litt kaffe, rydde litt. Ahhhh. Ble stoppet av politiet på vei hjem i natt også, ene frontlyset som ikke fungerte.

Lenke til kommentar

Men ambulanser er ikke slitne chevyer.

Edit: Jeg hadde ikke trodd det, men jeg jobber på et sykehus, så jeg er kanskje litt for godt vant. En person som ser en ambulanse en gang i skuddåret når det jevne hjerteinfarktet setter inn kunne sikkert blitt litt forvirret.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Ah, var deilig med en skikkelig fest igjen.

\Fant meg ei hyggelig jente som jeg sto og preika med store deler av slutten av kvelden. Alt jeg trenger. Ei søt og intelligent jente å prate med om det å vokse opp som sær. :p

Ble det ikke noe hanky panky da?

Nei, hu var mer interessert i kvinner enn i menn, og jeg kvalifiserte ikke som kvinne nok.

Morsomt hvordan jeg alltid tiltrekker meg de som liker kvinner bedre enn menn.

Klager ikke, greit med nye venninner. :wee:

Lenke til kommentar

Hadde du trodd det var en ambulanse som kom kjørende?

Denne russebilen får sykehuset Østfold til å steile

Kan forøvrig ikke være mye interessant som skjer i verden i dag, da denne saken er på "framsiden" på vg.no :p

Nei, virkelig ikke. Og uansett, en ambulanse uten blålys og sirene er ikke mye å bry seg om, og etter hvert vet jeg ikke lenger om jeg skal bry meg om de med blålys og sirener heller, da jeg alt for ofte har sett ambulansepersonell sette på sirenene kun for å komme forbi et lengre stykke kø o.l. når de har vært på vei til første og beste bensinstasjon for å stappe i seg alskens fet mat.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...